misogynist Skrevet 29. april 2012 #21 Skrevet 29. april 2012 Wow, har du ikke troen på at gutter kan ønske seg mer enn sex ?! Sjelden når en er så ung.
Gjest Høymann Skrevet 29. april 2012 #22 Skrevet 29. april 2012 Oi! Føler du deg ikke litt stresset? TS Overhode ikke. Jeg har prioritert andre ting har i livet, og har dårlig erfaring med jenter fra jeg var mindre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #23 Skrevet 29. april 2012 Trøst fra min side. Ukysset og jomfru i alder av 22 Jeg er snart 25 :S Men jeg har tildens til å skyve gutter unna med når det begynner å bli litt *seriøst*
Gjest Lykkeee Skrevet 29. april 2012 #24 Skrevet 29. april 2012 Så alle under hvor gamle er kun ute etter sex? 1
Gjest Elyssa Skrevet 29. april 2012 #25 Skrevet 29. april 2012 Bare for å få henne også! Er ikke vanskelig å vente når en har seg her helg... Eventuelt i ukedagene. Herrelighet.. Ta deg sammen! 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #26 Skrevet 29. april 2012 Så alle under hvor gamle er kun ute etter sex? Det er vel ingen som har sagt...
Gjest Elyssa Skrevet 29. april 2012 #27 Skrevet 29. april 2012 Det er vel ingen som har sagt... Les tråden du
misogynist Skrevet 29. april 2012 #28 Skrevet 29. april 2012 Så alle under hvor gamle er kun ute etter sex? Det bedrer seg normalt når en nærmer seg 30, men ikke nødvendigvis.
misogynist Skrevet 29. april 2012 #29 Skrevet 29. april 2012 Herrelighet.. Ta deg sammen! For å være realistisk?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #30 Skrevet 29. april 2012 Hopp i det med kyssingen! Sex er det greit å føle seg litt mer klar for, men kyssing synes jeg du bare skal gjøre med en gang.
Gjest Lykkeee Skrevet 29. april 2012 #31 Skrevet 29. april 2012 Det bedrer seg normalt når en nærmer seg 30, men ikke nødvendigvis. Virkelig? Du har et underlig syn på ting må jeg si! Nærmest ingen under 30 år har evnen til å være trofast i følge deg altså?
misogynist Skrevet 29. april 2012 #32 Skrevet 29. april 2012 Virkelig? Du har et underlig syn på ting må jeg si! Nærmest ingen under 30 år har evnen til å være trofast i følge deg altså? Generelt sett så tenker menn under 30 med pikken.
Gjest Lykkeee Skrevet 29. april 2012 #33 Skrevet 29. april 2012 Generelt sett så tenker menn under 30 med pikken. Da lurer jeg på hvem du er, som kan uttale deg for alle menn under 30 år?
misogynist Skrevet 29. april 2012 #34 Skrevet 29. april 2012 Da lurer jeg på hvem du er, som kan uttale deg for alle menn under 30 år? En mann som kjenner mange menn? Forøvrig blottet for naivitet.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #35 Skrevet 29. april 2012 Prøv deg på et kyss med en gang du har en kjæreste, synes jeg Ang sex. Jeg hadde selv ikke sex før ca på 20 års dagen min. Det var med en super kjæresten som jeg da hadde vært sammen med i drøyt to måneder. Han syntes ikke det var noe problem at vi tok det rolig og ikke hadde sex før vi hadde vært sammen såpass lenge.
Gjest Lykkeee Skrevet 29. april 2012 #36 Skrevet 29. april 2012 En mann som kjenner mange menn? Forøvrig blottet for naivitet. Så fordi du kjenner mange menn, så vet du at alle tenker med kuken? Jeg kjenner også mange menn, men vil langt fra si at alle under 30 kun vil ha sex!
misogynist Skrevet 29. april 2012 #37 Skrevet 29. april 2012 Så fordi du kjenner mange menn, så vet du at alle tenker med kuken? Jeg kjenner også mange menn, men vil langt fra si at alle under 30 kun vil ha sex! [/quote Nei, det tar seg ikke ut å flagge dette for kvinner. Selv om menn er kåte så er de ikke dumme.
Gjest Lykkeee Skrevet 29. april 2012 #38 Skrevet 29. april 2012 Nei, det tar seg ikke ut å flagge dette for kvinner. Selv om menn er kåte så er de ikke dumme. Nei, men så er jo ikke jeg ute etter å få kuk av alle kompisene mine heller da, så de prater gjerne med meg om det som de tenker på!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #39 Skrevet 29. april 2012 Tror dere ikke jeg også har tenkt at han kun er ute etter et nytt ligg på lista? Jeg har til og med sagt det til ham, og det var da han sa vi kunne vente til jeg var klar. Han har til og med sagt han vil/har endret seg for bare meg. Men så tenker jeg, uansett hvor mye han vil vente osv. Så er han en mann, og har sine behov. Alle mennesker har slike behov,spesielt når man er vandt med å få utløp for det ofte. Jeg vandrer HELE tiden mellom tanken på hvor utrolig glad jeg er i han, og muligheten for at jeg bare er et ligg å skryte av. Det er det som sliter meg sånn ut.. Vil bare bli ferdig med det. Alle sier jo at sex og sånt er stort for jomfruer, men når det først er gjort så er det ikke en så big deal. Vi snakker veldig åpent om ting. Jeg har fortalt han ting ingen andre vet, og han har fortalt meg ting bare vi vet sammen. Åh, men jeg klarer likevel ikke stole på at han virkelig vil ha meg. Jeg er forresten ei sånn som vil gi jomfrudommen min til en jeg virkelig er glad i, og som jeg føler fortjener å være min første. Ønsker ikke å stå alene igjen å føle jeg ga den vekk til en som egentlig ikke brydde seg om meg. Han er forresten eldre enn meg. TS
AnonymBruker Skrevet 29. april 2012 #40 Skrevet 29. april 2012 Jeg var ukysset til jeg var 23 - da fikk jeg mitt første kyss. Samme året hadde jeg sex for første gang også - alt bare skjedde og vips så var det over og jeg var både kysset og hadde hatt sex - for min del hadde jeg utsatt det så lenge fordi jeg var redd for å være "dårlig", hadde hatt flere muligheter, men backet ut i siste øyeblikk. Er glad jeg fikk det "overstått" og ikke lot det gå enda flere år, føler det bare hadde gjort situasjonen enda verre..for da hadde jeg vel aldri turt å gjøre noenting til slutt.. Det er ikke noe å grue seg til, ihvertfall ikke hvis du i tilegg skal gjøre det med en du kjenner godt og stoler 100 % på, det var ikke tilfelle med meg, men det gikk fint alikevel og jeg husker min første gang som noe positivt;) 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå