Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tviler på at det skjer noe i kveld, eller natt da, men vi får se...

*lurer på å lage meg et par arme riddere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Må bare få med meg dagboken din også på listen, i alle fall nå når det er så spennende! :)

Får nå håpe det snart skjer noe. Jeg har ikke vært plaget med kynnere, men det må vel være slitsomt å plagest med så lenge?

Lykke til med de neste dagene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope. Termin er morgen,men tenker han vil bakes litt til.

Jaja, han kommer før eller siden. Håper bare å slippe tvangsutkastelse. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dager uten innlegg, så håper litt på at det kanskje hadde skjedd noe hos dere. Vi får bare fortsette å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fortsatt venting på oss. Når lillebror kommer har vi en løve, en tyr, en steinbukk og en vannmann i hus. 3 av disse er jo kjent for å være notoriske stabukker!

Jeg er den milde, drømmende vannmannen. ;) Godt jeg har tålmodigheten til prest!:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

G kom medsin første "Jeg er glad i" i dag.

Var han glad i mamma? Pappa? Pusen? Bussen?

neida....

"Jeg er glad i...SUKKER!" :gjeiper:

For ordens skyld: Han får litt sukker på risengrysngrøten når vi spiser det. Ellers er det lite søtsaker i grunn som kommer hans vei. Med unntak av frukt og fruktsmoothie. Noen regner gjerne youghurt/drikkeyoughurt som søtsaker da. Det får han av og til da, men allikevel.

Skulle trodd han hadde eget sukkerkrus han daglig badet tennene i, jo! :ler: Vi kunne jo ikke annet enn le da, der han satt i senga og proklamerte sin elsk for sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Her har Vesla i lengre tid sagt at hun er i glad i oss, og for en stund siden kom: "Jeg elsker deg mamma!" Ble helt satt ut av den, for eneste jeg sier at jeg elsker er Mannen, men hun har nok hørt det og skjønt hva det betyr ja. Hun forteller de hun vil at hun er glad i de, ukritisk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte vesla!:)

Godt det er flere med stabeiser i hus.;)

Her har vi fått enda en melding med spørsmål om det ikke er kommet noe. Av min egen mor som sendte en like en for TO dager siden, og som selvsagt fikk beskjed omat vi sier i fra når det skjer...

jaja..det er bare hun som er spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemødre altså...

Men, jeg må vel kanskje erkjenne at selv om jeg uttaler mer enn en gang at jeg aldri skal gjøre slik og slik når jeg blir bestemor (mamma), så må jeg vel kanskje bare innse at det ikke nødvendigvis blir slik... :sjenert:

Tyrene er ikke akkurat kjent for å være så kjappe av seg... Så, du må nok vente litt til :nigo:

*godt erfaren med mange tyrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...