Saeria Skrevet 18. april 2004 Forfatter #301 Del Skrevet 18. april 2004 Et lite tips til dere snille jenter som besøker meg... Jamiroquai er super treningsmusikk. Jeg koser meg med å trene hjemme til Jamiroquais Virtual insanity, Black crow, Cosmic girl, Canned heat, og Corner og the earth. Mannen har jeg sendt på Brannkampen med en kompis. Canned heat er konge! Nå kan jeg bli svett med et smil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 19. april 2004 #302 Del Skrevet 19. april 2004 Så flink du er. :-) En skikkelig spreking er du. Jeg behøver ikke å trene. High elves driver ikke med slikt. Har dere satt opp en felle for meg ved å spørre om jeg kan spore feller, tyve og slikt? Jeg kan det, selv om jeg ikke anvender egenskapene ofte. Og aldri til å stjele buegreiene til Thranduil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #303 Del Skrevet 19. april 2004 Vi mistenkte deg heller ikke for det, Balenciaga. Har buen dukket opp igjen, foresten? Som halv-alv er jeg nok nødt til å trene, men det skal ikke mye til for en lekker og smekker kropp som min! (hm. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2004 Forfatter #304 Del Skrevet 19. april 2004 Ingen feller er satt opp for å lure noen, men det er greit at en av oss har de egenskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #305 Del Skrevet 19. april 2004 Hvilke stoslåtte eventyr skal vi legge ut på, da? Hvilke saker skal vi kjempe for? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. april 2004 Forfatter #306 Del Skrevet 19. april 2004 Hvilke stoslåtte eventyr skal vi legge ut på' date= da? Hvilke saker skal vi kjempe for? Tja...Si det?!? Kanskje vi kan finne den forsvunnede buen..såfremt den ikke er kommet til rette igjen. Men akkurat nå..IRL...har jeg tenkt å prøve å lete frem loppekassa. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2004 #307 Del Skrevet 19. april 2004 Natti natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2004 Forfatter #308 Del Skrevet 20. april 2004 Og der var det tirsdag, gitt. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2004 #309 Del Skrevet 20. april 2004 Ang. trening og magemuskler; Selv har jeg tenkt å kjøpe en rockering! Koster en slikk og ingenting, treningen blir en lek, og etterhvert får en strammere mage. Bare et lite tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2004 Forfatter #310 Del Skrevet 20. april 2004 Ang. trening og magemuskler; Selv har jeg tenkt å kjøpe en rockering! Koster en slikk og ingenting' date= treningen blir en lek, og etterhvert får en strammere mage. Bare et lite tips! Gjøre som Tex, når hun får tips: *skrive seg bak øret* Tusen takk for tips. Har satt opp hoppetau, og trenematte på listen også. Har en litt øm rygg, etter 500 situps på gulvet. Ja, jeg vet. Fy skamme seg! :fy: Ikke gjøre sånt mot ryggen. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2004 #311 Del Skrevet 20. april 2004 Hei, nytt tillegg i signaturen? Jeg vil også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2004 Forfatter #312 Del Skrevet 20. april 2004 Hei' date= nytt tillegg i signaturen? Jeg vil også! :D Klart du kan! :D Så begynner folk snart å ane et mønster... Tenk. Nå er vi fire female elves/ half-elves som skal på tur sammen. Stakkars Balenciaga må bare bli i fin form..Kan ikke starte tur, når et viktig medlem mangler. Gleder meg til eventyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2004 #313 Del Skrevet 20. april 2004 *gleder seg også* Men vi rører ikke Dragene! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2004 Forfatter #314 Del Skrevet 20. april 2004 *gleder seg også* Men vi rører ikke Dragene! :fy: Nei! Drageplaging er :fy: !!! Masse :fy: ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2004 Forfatter #315 Del Skrevet 20. april 2004 Dance! Whooooo! Nothing left for me to do but dance! Off these bad times I'm going through just dance! Got canned heat in my heals tonight baby! Her er det masse groove, feel og flow! Blir det mer flow..flower det over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2004 #316 Del Skrevet 20. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. april 2004 Forfatter #317 Del Skrevet 20. april 2004 Ohh, yeah! :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 20. april 2004 #318 Del Skrevet 20. april 2004 Nå er jeg her. Ekspedisjonen kan begynne. Hadde dere tenkt å fortsette festen på reisen? Regn med å gjøre det alene. High elves driver ikke med slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. april 2004 #319 Del Skrevet 20. april 2004 Jo, vel? Litt morro må vel dere også ha!? Hvis ikke skal nok Saeria, Naken og jeg få deg med etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 20. april 2004 #320 Del Skrevet 20. april 2004 Vi har moro innenfor siviliserte rammer. Men blant våre egne er det hælene i taket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå