Saeria Skrevet 16. april 2004 Forfatter #281 Del Skrevet 16. april 2004 Fiskene kommer ikke hjem til meg, nei. Jeg har jo pus. Hun skal gi meg husnøkler, sånn at jeg kan komme meg inn der hun bor. Du hadde rett når det gjaldt energi. Skamme seg, ektemannen til husverten! Saeriamannen er nok uskyldig. Håpe du blir bedre snart da. :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 16. april 2004 #282 Del Skrevet 16. april 2004 Fiskene kommer ikke hjem til meg, nei. Jeg har jo pus. Du hadde rett når det gjalt energi. Skamme seg, ektemannen til husverten! Saeriamannen er nok uskyldig. Håpe du blir bedre snart da. :trøste: Å, så det var mannen til husverten. Jaja. Uansett var det en mann og det sier alt. Jeg må nok være tåkete i hodet. Tenkte at siden svigerinnen kom til deg at fiskene kom i samme slengen. Likevel hørtes det usannsynlig ut da jeg var med å flytte et akvarium og det var ikke noen søndagsskole. Håper mannen finner ut om det er lavt stoffskifte han har. Da er det hjelp å få og mannen kan føle seg bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. april 2004 Forfatter #283 Del Skrevet 16. april 2004 Ja. Vi får satse på at han finner ut av det. Han har ikke time før den 10. mai, men det får så være. Han er drittlei leger som ikke kan jobben sin. Det er utrolig mange sånne. Vi får gjøre det beste ut av det. Uansett så skal han i samtale med arbeidsgiver i dag. Lunsjmøte. Kanskje han får vite om han har mere jobb etter denne måneden? Håper han har det, men det er ikke lett når en er leid ut til et selskap som er midt oppi en fusjon. Vital tilhører jo DnB som skal fusjonere med Gjensidige Nor. Alle avgjørelse tar tid, og samler seg opp i enkelte flaskehalspunkter i hierarkiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2004 #284 Del Skrevet 16. april 2004 Heisann! Her har det skjedd ting siden sist jeg var innom, ja. Stjeling av energi, korte hånledd, fisker og sykdom hos Balenciaga! :o Action! Først: God bedring Balenciaga, håper du blir frisk snart! Jeg kan godt høre med venninna mi ja, selv om Sunmin mener at hun er kunnskapsløs. (Noe hun ikke er, hun er bare 26, men har allerede fått en lederstilling pga at hun er dyktig) Selv vil jeg si at hvis det ene beinet i håndleddet er kortere enn det andre, høres det sannsynlig ut at det er årsaken til smertene. Men hva vet vel jeg. Har du litt mer info jeg kan fore venninna mi med? Hvilen bein i håndleddet er det snakk om, f.eks? Hva mer sa legen om det? Kan det være andre årsaker, bruker han f.eks håndleddet på en måte som belaster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. april 2004 Forfatter #285 Del Skrevet 16. april 2004 Hei, Greenie! Ja, her har det skjedd ting! Skal vi se hva du kan fôre veninna di med. hvilket ben det er snakk om, vet jeg ikke. Uansett så har de ikke sett det på røntgen, men på MR så det kan være et av de mange små beina i håndleddet det er snakk om. Saeriamannen har vært hos legen, og fått støttebandasjer, håndleddsstøtte, betennelsemedisin (sterke), men det har aldri funka. Blodet viser ingen infeksjon heller. Det er høyre håndledd vi snakker om, og smertene kommer og går. Det er ikke lurt av han å drive med tunge løft, for da går det gale. Saeriamannen jobber jo som sagt med data, men han bruker knapt musen. Han er en kløpper på hurtigtastene. :D Jeg kan også nevne at han har problemer med den ene foten sin også. Han er noen % medisinsk invalid pga. det. Han har nemlig en løs hælkapsel og inni selve leddet ved foten er det et bittelite ben som har knukket, og den ene biten ligger og rører rundt inni der og skaper problemer fra tid til annen. Kanskje det kan være et bittelite brudd som gjør det samme i håndleddet hans? Det kan kanskje være vanskelig å oppdage på MR også? I tillegg har han lest at lavt stoffskifte faktisk kan gi problemer med ledd. Det er vel alt jeg kan fôre deg med, Greenie. Mange legebesøk, mye penger til medisiner, ingen hjelp.. Synes litt synd på han. Håper din veninne, som jeg faktisk tror er dyktig, kan komme med noen nye innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 16. april 2004 #286 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg skal sende en mail til henne. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. april 2004 Forfatter #287 Del Skrevet 16. april 2004 Tusen takk! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 16. april 2004 #288 Del Skrevet 16. april 2004 Nå skjønner jeg ingenting! Jeg pleier jo å få mail hver gang det skjer noe i dagboka di, og så klikker jeg meg inn på linken. Nå var det så lenge siden sist mail at jeg begynte å ane uråd.., jeg tar tar turen innom deg og shure anough, her har det jo skjedd en hel haug siden sist jeg var innom!! som jeg ikke har fått med meg. Får slutte å stole på det systemet, tydeligvis.. Vel, nå er jeg i alle fall oppdatert på livet ditt igjen Hårfargen var jo nyydelig! (Så alvete :-D ) Stakkar Saeriamannen da.. :-( Håper håndleddet blir bedre. Det er jo en ganske så utsatt plass å ha vondt! Litt vanskelig å ikke bruke høyre hånd liksom.. 'Alas! Alas'! Jeg ser at du, Greeny og Balenciaga har et lite alvefellesskap. Er det plass til en til? Jeg er også en av dem som ofte ikke skjønner meg på mennesker, og jeg er rede til å legge ut på eventyr langs ukjente stier. Jeg er skogalv fra Northern Mirkwood. Er ikke i nær slekt med Legolas. (Heldigvis, for jeg satser på at jeg en dag skal bli hans alvebrud , jeg også i cloak of course ). Longbow er mitt foretrukne våpen. Jeg har nære bånd til en vennlig drage. Min legekyndige mor leget den i sin tid for en dødelig skade, og han sverget evig troskap mot henne og hennes familie. Han stiller nok opp for meg i et knipetak. Håper det er plass til lille meg Alve fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 16. april 2004 #289 Del Skrevet 16. april 2004 Skal vi rope på Saeria? SAAAAEEEERIIIAAA!!! Tror jeg kan ønske deg velkommen i fellesskapet på vegne av alle. Jeg er en slik som oppretter forbindelser, vet du. Så du vil ha Legolas du? Vær klar over en ting. Legolas er en wimp. Han gjør ikke mye annet enn å børste håret. Han liker også å snike i andres klesskaper. Han er også fæl til å sitte på fanget og sutre. Vil du gifte deg med en tenåring? Dragen din er et fint supplement til vår gruppe. Nå kommer jeg på visit over til deg. Du er vel ikke naken? Trenger du en cloak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2004 Forfatter #290 Del Skrevet 17. april 2004 Hei, Naken! :D Nei, desverre kan en ikke alltid stole på systemet. Har savnet deg litt, men tenkte kansje det skjedde noe i ditt mer jordiske liv sør for meg. Balenciaga har helt rett. Du er hjertelig velkommen til vårt alvefellesskap. :D Vi kan alltids trenge en av de snilleste og kompetente alvene i gruppa vår. Dragevennen din må gjerne være med når og hvis det passer seg sånn. Da er vi altså tre stykker som er skilled in bow, og meg da...som fortrekker sling og magic. :D Vi kommer til å klare oss fint. Dessuten er vi fra forskjellige familier, og litt krysning i familie og blod er en fin fin kombinasjon. Dere tre er jo mere fightere enn meg, noe som er fint når jeg trenger litt tid for å caste en spell. alve til alle mine alvevenner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2004 Forfatter #291 Del Skrevet 17. april 2004 Så er det lørdag. Saerimannen og en kompis er dratt til biblioteket for å levere og å låne cder. Han har fått med seg kortet mitt for å handle med seg litt Pepsi Max. Pepsi Max må haes til helgen. :oops: I tillegg fikk jeg han til å si ok til å svippe innom morens kåk for å slå på lyset til storesøsterens fisker. Foreldrene til Saeriamannen og hans søster har reist på landet. De bor halve året i en hytte uten strøm. Storesøsteren bor hjemme mens hun gjør seg ferdig med vernepleierutdannelsen. Hun er reist på tur denne helgen, med sin nye kjæreste. Derfor fikk vi i oppdrag å passe på fiskene hennes. De siste dagene har jeg vært flink og gjort oppstrammende øvelser for mage rumpe og lår. I tillegg så får jeg litt mer styrke i ryggen. Til sommeren har jeg kanskje den magen jeg hadde i militæret! :D La oss håpe det. Den tiden var kroppens høydepunkt. Ikke for tynn, men fast og fin. Ellers håper jeg at hele alveflokken snart skal legge ut på tur. I mitt lille Inn kan vi stockpile mat, og hvile ut før og etter strabasiøse eventyr. Det eneste jeg lurer på, er hvem av dere som er skilled i trap finding, og lock opening? Vi kan ikke dra uten en som kan finne feller, åpne låste dører, og finne skjulte innganger/utganger. Håper at en av dere kan det. Jeg har desverre mer enn nok med magien som er både helbredende, beskyttende og destruktiv i tillegg til at jeg er lynende god med sling, og passe med klubbe...hvis jeg mot all formodning skulle komme i close combat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 17. april 2004 #292 Del Skrevet 17. april 2004 Så bra at jeg er velkommen i fellesskapet, Saeria og Balenciaga!! :bukke: 'Elen sila lumenn' omentielvo,- En stjerne * lyser over timen vi møttes. Balenciaga,- Hvem Legolas snakker du om? Jeg snakker om Legolas Greenleaf, sønn av Thranduil,- konge over alvene i Northern Mirkwood. Han er ikke noen wimp skal jeg si deg! La deg ikke lure av hans vakre utseende og lange hår,- han er MANN med stor M. De fleste alver er jo fagre å se til og de fleste alvemenn i Mirkwood har jo langt glatt, sølvaktig hår. Og selv om de er følsomme og glade i det som lever, og ikke unødig tramper det ned,- er de store krigere når nøden tvinger dem. Legolas ikke minst!! Han kan løpe i dager uten hvile, har øyne som en ørn og trakterer buen bedre enn de fleste. Så det så!! :fy: Koselig at du kommer på besøk til meg,- jeg har dekket bord med frukt, bær, brød og leskende drikke. Og ta det med ro , jeg er ikke naken Kommer du også Saeria? Og Greeny? Jeg begynner å stockpile og lader opp til kommende eventyr! Når du nevner det så er jeg faktisk ganske god på trap spotting. Picklock er det dessverre verre med, men det kan kanskje Balenciaga eller Greeny? IRL Skal jeg bare slappe av i kveld. Mannen/ eksen, (eller hva jeg skal kalle ham), har jenta vår, så jeg er helt alene. Tenkte å lage meg et eller annet godt og bare se en film eller to. Har du vært i militæret Saeria?! Så kult! :ekstra kul: Fortell,- hvordan var det? Jeg driver også med oppstramning for tiden,- mage, rumpe, bein, men ikke rygg, for jeg vet bare om en øvelse for den, og den er så stress. :oops: (Stå på alle fire øvelse), hvordan gjør du ryggøvelser? For meg er det nok laaang vei til vaskebrett , men jeg er fornøyd om jeg bare får strammet opp en del. til deg Saeria, nettvennen min! og til resten av alvefellesskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2004 Forfatter #293 Del Skrevet 17. april 2004 Klart du er velkommen! :D Det er klabert jeg kommer på besøk når du har disket opp med alskens goder fra naturen! IRL var gjennomførte jeg frivillig førsteganstjeneste i 99/2000. Det var en opplevelse, jeg kommer til å huske lenge. Ble kjent med nye mennesker, og lært litt om meg selv og det å relatere seg til andre. Oppstramming er greit, ja. Det er en stå på alle fire øvelse, jeg gjør. Jeg mener den styrker ryggen også, men jeg er ikke noe treningsfantom. :oops: Det er av typen stå på alle 4, løft det ene benet opp med 90 graders bøy i kneet og fotsålen opp mot taket. En skal ikke svaie ryggen. Da regner jeg med at de musklene i ryggen får strammet seg litt, siden det er så lett å få svai. Jeg følger det siste shape up bladet.. :oops: :oops: :oops: Jeg kan ikke så mye om trening, og helsestudio er dyrt...så da blir det å gjøre litt hjemme. Gleder meg til romaskinen og hoppetauet er i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 17. april 2004 #294 Del Skrevet 17. april 2004 Ja, det er greit å ha et treningsapparat. Det er liksom litt lettere å klyve på noe som står der, enn å legge seg ned på tomme gulvet. Blir liksom så kjedelig synes jeg. :-? Jeg har selv ergometersykkel forann tv'n og den bruker jeg 1/2 time, (noen ganger mer), hver kveld. Den ryggøvelsen jeg kjenner til fra da jeg gikk på aerobic er slik: Stå på alle fire, løft høyre arm og venstre bein samtideig, så venstre arm og høyre bein. (If I remember correctly). Den er såå kjedelig, men man bør jo trene ryggen når man tar magen, så kanskje jeg må begynne med den.. :-? Hvor mange situps tar du forresten? Vet ikke om du er noe som helst interessert i biler, (husker ikke om vi har snakket om det), men jeg så to Hummere i dag! (En av dem V2). De er såå kule synes jeg!! ..men det er kanskje ikke det mest passende kjøretøyet for en alv Litt stilkræsj liksom Ha en fin lørdagskveld :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. april 2004 Forfatter #295 Del Skrevet 17. april 2004 Det var akkurat den ryggøvelsen jeg skulle linke til nå. Skulle ønske jeg også hadde en ergometersykkel. Jeg er litt for blyg til å vise meg på et treningssenter, hvor alle de "flinke" trener. hvertfall er det slik i mitt hode. :oops: Hvor mange situps jeg tar? Jeg tar 46 for de skrå musklene, og like mange for de rette. regener med jeg kommer til å øke på etterhvert. jeg tok også 15 pushups girliestyle (med bøyde knær). Merker det er lenge siden jeg kunne ta 20 vanlige, uten problemer. :-? Tenkte jeg skulle få mannen til å laste ned en Windsor pilates film. Hvis han kan brenne den ut sånn at jeg kan spille den på DVD spilleren, hadde det vært genialt. Jeg har hørt rykter her inne om at det er ok. Ellers er vel planen å ro til jeg ser mannen med ljåen når romaskinen er i hus. Jeg er ikke så voldsom på biler, men den hummeren du snakket om var litt av en brumm brumm! :D Du har nok rett i at den ikke passer seg for en alv på tur. Da får vi heller vurdere en hest...hvis vi ikke vil gå. Kos deg i kveld du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2004 Forfatter #296 Del Skrevet 18. april 2004 Oppdaget til min store skrekk i går at enda en bukse var blitt for liten. Etter jeg slutta å røyke, har jeg est ut som en smultbolle! :evil: :cry: Nå er det ingen nåde! Romaskin skal i hus i uka som kommer. Jeg har lagt til en øvelse og to ekstra i oppstrammingsprogrammet mitt, snop skal kun nytes i moderate mengder i helga og aller helst skulle jeg ha hatt en ny sykkel. Kostholdet generellt bør inneholde mere fisk. Sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. april 2004 #297 Del Skrevet 18. april 2004 eneste jeg lurer på, er hvem av dere som er skilled i trap finding, og lock opening? Vi kan ikke dra uten en som kan finne feller, åpne låste dører, og finne skjulte innganger/utganger. Håper at en av dere kan det. Jeg har desverre mer enn nok med magien som er både helbredende, beskyttende og destruktiv i tillegg til at jeg er lynende god med sling, og passe med klubbe...hvis jeg mot all formodning skulle komme i close combat. Jeg er også god i helbreding og resorection. (gjenopplivning fra de døde) Jeg kan også påkalle Helm, og jage bort onde skapninger uten sjel hvis det skulle bli behov for det. Spesielt vampyrer er jeg flink til å bekjempe. Jeg har mitt eget, lille kontor i Temple of Helm som jeg bruker til meditasjon og studier, der har jeg tilbrakt mang en time til å studere gamle tekster og spells. Jeg er desverre ikke thief eller thiefling, og har ikke mange tyveegenskaper. Selv om jeg er flink i tracking og har noen spells for å avsløre feller og å kunne åpne låser osv, kunne det vært matnyttig med en thief i gruppa. Vi får vel kanskje skaffe oss noen spells som kan dekke oss på det området i magel av noe bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2004 Forfatter #298 Del Skrevet 18. april 2004 Jepp..spells er greit. Det kan jo være at Balenciaga kan spore feller og sånt? Vi har ikke spurt henne. BAAAALENCIAAAAAGAAA!!! Kan hun sånn, er vi klare til å luske ut i skumle skogen nattestid..og ikke minst undersøke store og små dungeons. Alve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 18. april 2004 #299 Del Skrevet 18. april 2004 Oppdaget til min store skrekk i går at enda en bukse var blitt for liten. Etter jeg slutta å røyke, har jeg est ut som en smultbolle! :evil: :cry: Nå er det ingen nåde! Romaskin skal i hus i uka som kommer. Jeg har lagt til en øvelse og to ekstra i oppstrammingsprogrammet mitt, snop skal kun nytes i moderate mengder i helga og aller helst skulle jeg ha hatt en ny sykkel. Kostholdet generellt bør inneholde mere fisk. Sukk... Nå må du ikke bli FOR streng mot deg selv, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. april 2004 Forfatter #300 Del Skrevet 18. april 2004 Neida. Skal ikke bli for streng. Men når sant skal sies, så spiser vi ikke fisk mer enn en gang i skuddåret og det er for lite. Målet mitt er vel i grunnen ikke å gå ned, bare få litt kondis, og litt muskler. Da blir det kanskje litt mere futt i senga også! Vel, vel...vi får ta en dag om gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå