Saeria Skrevet 13. april 2004 Forfatter #261 Del Skrevet 13. april 2004 Det er da så lite så, Greenie alvevennen min! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. april 2004 Forfatter #262 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg fant, jeg fant! HER er hårfargen jeg vil ha. Det er pale whitish blonde. Så beholder jeg noen få striper med min egen hårfarge! Min farge er en blanding av 26G og 27B. Dette kan bli konge! :D Det eneste jeg behøver å gjøre next, er å få litt farge på skrotten.. solarium?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. april 2004 #263 Del Skrevet 13. april 2004 Det så skikkelig fint ut, ja. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 13. april 2004 #264 Del Skrevet 13. april 2004 Hei! Dere kan nok farge håret lysere ja, men ikke mer enn ca 1-2 fargetoner! Ser mye penere ut enn bleking, mer naturlig Ha en fin kveld! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. april 2004 #265 Del Skrevet 13. april 2004 Takk for tipset! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. april 2004 Forfatter #266 Del Skrevet 13. april 2004 Hei! Dere kan nok farge håret lysere ja, men ikke mer enn ca 1-2 fargetoner! Ser mye penere ut enn bleking, mer naturlig Ha en fin kveld! :blomst_opp: Der har vi det! Vil nok påstå at mitt hår er mer enn et par toner lysere, men det er ikke bleking. Uansett så er alle hårfarger bedre enn min originale. Stort mer kjedelig farge skal en lete lenge etter. Blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinicola Skrevet 13. april 2004 #267 Del Skrevet 13. april 2004 Der har vi det! Vil nok påstå at mitt hår er mer enn et par toner lysere, men det er ikke bleking. Uansett så er alle hårfarger bedre enn min originale. Stort mer kjedelig farge skal en lete lenge etter. Blæh! Oj :oops: Kanskje bedre saker nå enn da jeg var frisør! Bra du er fornøyd da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. april 2004 Forfatter #268 Del Skrevet 13. april 2004 Oj :oops: Kanskje bedre saker nå enn da jeg var frisør! Bra du er fornøyd da hvertfall Mulig det. Men det er ikke så kriminellt mye lysere enn min kommunefarge, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2004 Forfatter #269 Del Skrevet 14. april 2004 Vondt i foten min i dag, igjen. Men bortsett fra det har jeg lekt meg litt med håret. Laget fletter. :D Det er ikke likt meg. I natt lå jeg og Saeriamannen oppe lenge og pratet. Vi har kommet til den konklusjon at vi må ta tak i sexlivet vårt. Piffe det litt. I tillegg har vi funnet ut at denne måneden blir det romaskin og hoppetau. Vi må trene litt. Trodde aldri jeg skulle si at jeg skulle trene, men det er visst gjøre det stikk motsatte av det man sier året i år! :oops: Når alt kommer til alt savner jeg den flate, fine og faste magen min. Jeg hadde nesten sixpack. En kunne hvertfall se musklene godt, når jeg strammet de. Så hadde jeg mere overskudd da. I tillegg hadde det vært greit å ikke vokse ut av klærne, når en ikke har råd til nye og større. Det verste i natt var da Saeriamannen begynte å fable om unger. At vårt formål på planeten var å formere oss.... :o ANGST! Jeg vet at nesten alle som har barn, sier det er det beste som har hendt dem. Jeg er alikevel livredd for ansvaret. En kan i verste fall risikere å ødelegge et annet menneskeliv. Så er det det med å føde, få strekkmerker, nattevåk, utgifter, trassalder, tenårene, foreldremøter, aktiviteter....blablabla..Synes det virker greiere med en vovve. Litt vanskelig å få med seg på sydentur, men man har da hundehotell. Hvis vi absolutt skal ha barn en gang, synes jeg det kunne vært fint å adoptere eller være fosterhjem. Planeten inneholder nok folk fra før, så hvorfor ikke gi et hjem til et barn som allerede er eller skal bli til? Men det er meg, da. Siden det er typisk meg å gjøre det stikk motsatte av det jeg sier...f.eks. vurdere å utdanne seg i helsesektoren...så blir det vel unge på meg en gang..skrekk og grukk... og hvis barn var så fælt, ville vel ikke folk fått flere enn en?!? Ja, ja...den tid den sorg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 14. april 2004 #270 Del Skrevet 14. april 2004 Heisann! Her har jeg ikke vært før :oops: Ville stikke innom og si takk for hilsen i dagboken min. Takk for trøst om rotten min.. :-( Grådig rart å ikke ha henne her lenger.. Har ikke skjønt det helt enda, men jeg kommer på det når buret ikke er på plassen sin lenger. Hører syner også jeg, hører at hun spiser og knasker og krafser i høyet Har du rotter også kanskje? Utrolig morsomme små dyr! Ser at Mannen din har tatt initiativ til å snakke om unger. Skjønner godt reaksjonen din jeg! Tanken på å få barn er skummel! Tok lang tid før jeg turde å sette barne-ønskene mine ut i livet. Man trenger litt tid for å vende seg til tanken! :D Men for litt over et år siden bestemte vi oss for å prøve, og har gjort det siden.. Skjer fint lite på den fronten.. Ønsker deg en fin dag videre i Regnbyen vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 14. april 2004 #271 Del Skrevet 14. april 2004 Saeria, den blonde fargen var lekker. Du må avlegge rapport slik at jeg kan følge med hvordan det blir. Har du vovve? Og er ellers alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2004 Forfatter #272 Del Skrevet 14. april 2004 Takker for hilsener Balenciaga og Hulderjenta. Nei, jeg har ikke hund eller rotte. Faktisk fikk jeg katt med på kjøpet når jeg ble sammen med Saeriamannen. Men jeg har hatt hund gjennom nesten hele barndommen og jeg har jobbet på dyrebutikk hvor der var mange nydelige rotter. :D Jeg hadde aldri fått lov til å ha rotte med min mor i samme hus. Hun er livredd mus og rotter. Nå er det litt dumt i forhold til at vi har katt, men de er nydelige alikevel. Når det gjelder hårfargen, så synes jeg også den er kul. Men, det var de pengene da. Først og fremst var det den romaskinen. Dernest vet vi ikke om Saeriamannen har jobb lenger enn ut måneden. Han skal på møte med en på arbeidsplassen på fredag, og så hører han sikkert noe fra byrået Rainfall som han er leid ut fra. En ting er uansett sikkert. Oppdragsgiverne er veldig fornøyd med han. Han er så flink, så. Jeg er stolt av han. Men om han får mere jobb, så blir det nok frisør. Skal begynne å legge grunnlaget for å kunne ha den fargen med å sole meg. En bonus av å ta sol er jo i mitt tilfelle at det skal hjelpe på eksemet. Når hårfargen er på plass...hvis jeg kan få den hos min snille frisør...så kommer rapporten. I morgen bærer mannen av sted til legen. Endelig skal han kanskje få et svar på blodprøvene og MR bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2004 Forfatter #273 Del Skrevet 14. april 2004 Det er en liten ting til som jeg vil meddele dere... I likhet med Greenie så er det rart hvor gode venner en føler en kan bli her på KG. Derfor vil jeg, i likhet med henne, si at jeg faktisk er blitt glad i mine nye dagbokvenner. Glad i dere. :kysse: Av og til vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. april 2004 Forfatter #274 Del Skrevet 14. april 2004 Ble plutselig litt poetisk/undrende/filosofisk... Derfor prøver jeg meg med et tilnærmet lik dikt..eller noe :-? Det er rart hvor mange ord som gjør seg best inni hodet mitt. For de endrer sin karakter når de kommer ut. Hvorfor er det slik? Det er så mye jeg skulle ha sagt til dere men jeg vet ikke hvem dere er. Hvor er dere i dag? Jeg skulle så gjerne ha sett dere i øynene og latt mine si de ordene som jeg ikke kan si. Men ville dere forstå? Ville dere hørt mine tårer mitt savn mitt sinne? Ville dere forstå hva dere gjorde den gang? De ordene jeg ikke sier de tårer dere ikke ser det savnet dere ikke ser jeg føler binder oss sammen alltid. Viskes aldri ut. Natti folkens.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 15. april 2004 #275 Del Skrevet 15. april 2004 :o Skjønner godt at du ble litt satt ut når Saeriamannen begynte å snakke om unger. Det hadde jeg også blitt. Selv er jeg ikke så altfor glad i barn, kan du si. Synes faktisk at små unger kan være ganske ekle. De sikler og griser, og du må skifte grisete bleier. Uuuurk! :-? Også er det aldri fred å få, de krever oppmerksomhet hele tiden. Har sittet barnevakt for 4menningen min på to år noen ganger. Det går greit, hun liker meg faktisk :o (jeg er ikke kjent for å være barnevennlig) men du verden hvor glad jeg er for at jeg ikke har en sånn en selv. Det er alltid deilig å kunne gå hjem til fred og ro etterpå. :-) Hvor mye regner du med på å bruke hos frisøren, da? Det dyrt å gå til frisør, i grunn. Sist gang jeg var der, stripet jeg håret, farget det, og stussa det. Det kom på nesten 2000 kr. Masse penger, det. Ok, du får fortsette å leke deg med flettene dine, du da. Fint dikt, foresten! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. april 2004 Forfatter #276 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg er ikke særlig barnevennlig, jeg heller. De to eldste tantebarna mine liker jeg da, men det er barn innad i familien. Jeg var å handla mye med dem før jul. De kjøpte, tante betalte. Hva jeg regner med å betale hos frisøren? Vet ikke, men at du må betale 2000 synes jeg er grusomt mye. Du bor vel i den store, skumle byen på andre siden av fjellet? Selv betaler jeg ca 750-800 for lysne, vaske og klippe. Takker for ros over mine tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. april 2004 Forfatter #277 Del Skrevet 15. april 2004 Uff! Der kom husverten vår med beskjed om at fryseren vår har tatt turen! Så den siste halvtimen og vel så det, har jeg ryddet ut og kastet masse dårlig mat og is. Den isen som kunne berges fikk husverten. Vi er lei av is, dessuten skal naboen jobbe hos Diplom is i år igjen, så da får vi gratis is. Saeriamannen håper han slipper å jobbe der, selv om han var skiftleder i fjor. Han har jobbet mange somre på fryselageret, men håper han få jobbe med data denne sommeren. Vel. Får lete etter ny fryser. Håper vaskemaskinen som røk i forrige uke kan fikses enkelt av reperatørene i morra. En ulykke kommer sjelden alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 15. april 2004 #278 Del Skrevet 15. april 2004 Hilser på. Barn er fint det, bare de ikke er mine. Jeg tror at det at fryseren og kjøleskapet ble ødelagt fordi du sender ut for mye energi. Jeg kjenner det nok. Kanskje på tide og skru ned termostaten? Så frisørplanen skrider framover? Spennende. Sånt kan jeg like. Betaler du virkelig ikke mer for en runde hos frisøren? Lurer på hvor GreenSky gikk siden hun betalte skjorten av seg. Og diktet ditt er fint. Er ellers alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. april 2004 Forfatter #279 Del Skrevet 16. april 2004 Siden jeg er våken, kan jeg like godt skrive litt. Jeg sitter våken på dette ugudelige tidspunkt :oops: , fordi jeg har sagt ja til å mate svigerinnas fisker i helgen. Hun skulle forøvrig ha vært her for 20 minutter siden, og jeg skulle ha sovet nå. Uansett så sitter jeg våken fremdeles, og jeg kan være litt mannevond om morgenen. :oops: Tusen takk for hilsen Balenciaga! Her går det fint. Hva med deg? I går bestemte både fryseboksen og vaskemaskinen seg for å fungere som en drøm igjen, så mistanken går over til den :evil: mannen til husverten. Han har nemlig styrt veldig på i kjelleren hvor fryseren står, fordi han bygger leilighet. Da kan det hende at han har brukt verktøy som trekker strøm i den samme stikkontakten som forsyner strøm til en av våre strømkretser, og det har blitt dårlig motatt av denne kontakten. Jeg skal ikke se bort i fra at det verktøyet ikke er helt friskt heller. Så hvis både vaskemaskin og fryser går på samme kretsen, og han har plukket på den med snuskete verktøy...? ...Ja da kan vi takke han for at haugevis av mat har gått rett i bosset. :evil: Saerimannen var den som var mistenksom først. Viser denne teorien seg å stemme, tror jeg han kommer til å bli lettere amper, ja. :-x Og det er merkelig hvor ofte jordfeilbryteren har slått av strømmen, selv om vi ikka har hatt noe særlig med apparater på, og samtlige av dem er godkjent. I tillegg til det fikk mannen vite av legen (atter en gang en ny lege på kontoret :-? ) at det ene beinet i håndleddet hans var mindre enn det samme i det andre, og derfor fikk han så mye problemer med det. Han klarer ikke helt å slå seg til ro med det, så Greenie? Søte, snille vennen min? *smiske* :blomst_opp: Har ikke du en legevenn? Kunne du spurt om det kan være årsak til mye håndleddssmerter? :D Blodprøvene med avvik, viste seg å ikke inneholde nok avvik, men mannen har bedt om nye. Det er litt for påfallende hvor mange symptomer han har på lavt stoffskifte. Faren har også hatt problemer med stoffskiftet, dog han hadde for høyt, men det er noe som kan gå i arv. Nå er det en halv time siden Saeriamannens søster skulle vært her, og 25 minutter siden jeg skulle ha sovna. :-? *trøtt* Hvorfor er det så vanskelig å være presis, eller å sende en mld. hvis en blir sen? Jeg vil sooooooveeeee...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balenciaga Skrevet 16. april 2004 #280 Del Skrevet 16. april 2004 Kom fiskene hjem til deg? :o Det var det jeg skjønte om fryseren og vaskemaskinen. Noe med energi. Fy og skam til Saeriamannen. Min form er nedadgående. Våknet i natt med tett nese og hosteanfall. Det har ennå ikke gått over. Tenkte å vente litt til hjemme. Går på jobb om en stund. Det hjelper å synes synd på seg selv. Da blir alt så mye bedre etter en stund. Ha en fin dag. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå