Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks

Saeria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra' date=' så bra!! Skynd dere å sette dato nå så blir du verdens vakreste alvebrud med dragefetisj! :ler:[/quote']

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date= jeg synes ikke dere virker rare! Ikke i det hele tatt! Men det er kanskje fordi jeg er slik selv! 8) (har jo fått høre av andre at jeg virker rar, men skit au! :wink: ) Har også rammet inn drage-plakater hjemme. Drager! :hjerte: Har gjort meg stor bry i å finne "rett" drageplakat. På de fleste blir drager fremstil som store, fæle vesner i kamp mot mennesker. Har jakta på plakater hvor dragen er mystisk, stor og flott, de er fine! :hjerter2:

:enig_animasjon: Akkurat ja! Dragene er vakre og mystiske vesner for meg også.

Synes heller ikke du virker det minste rar Saeria! Det er bare kult å høre at det er flere jenter enn meg i verden, som liker drager. :hoppe: (..og andre vesner, som man ikke ser sånn til daglig, på vei til Rimibutikken).

Jeg har ingen dragebilder i stua, men jeg har en nydelig drage som er utskjært av stearin.(av alle ting :P ) Den er utrolig detaljert, og alt på den er stearin, utenom de grønne øynene. Kjøpte den i spania. Eeelsker den! :hjerter:

Jeg og mannen har også fantasert lenge om å male en hel vegg i kjellerstua med dragemotiv. Har ikke blitt noe, for vi er ikke akkurat kunstnere, :sjenert: men flytter jeg hjem igjen, så har jeg lyst til å prøve å finne noen som kan gjøre det for oss.

Så kult at du har funnet noen som kan sy drømmekjolen!!

Kaketoppene var jo rå! Irriterer meg at jeg ikke visste om sånt når jeg gifta meg! :sur: Skulle gjort bedre forarbeid ser jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragelys! :D

Det har ikke jeg. Hadde planer om å skaffe en dragelampe som skulle selges på avalon, men de fikk den aldri inn fra leverandøren. Jeg kjøpte til og med en kopi av ringenes herre ringen som skulle henge rundt halsen dens.

På e-bay har de mange fine dragelamper. Jeg vil ha sånne som ikke ser orientalske ut, og som ikke er malt i alle regnbuens farger. Problemet er at mange av de som selger ikke kan selge til andre enn de som bor i sitt eget land. (Som regel USA) Det er fordi det er problematisk å sende pakker av de dimensjonene det er snakk om ut av landet.. :o Var hvertfall den forklaringa jeg fikk.

Nå sitter mannen min og hører på musikken sin. Tror han skal prøve å lage noe. Han er faktisk veldig flink musikalsk til å komponere på dataen sin. Han har gjort det i mange år. Synd at jobben stjeler mye av hans kreative energi. :( Han er nødt til å være kreativ på jobben, og han er ganske tømt i hodet når han kommer hjem.

Noe av musikken hans kan en høre/laste ned her. Ikke alt er like bra, da noe er musikk han laget for leeeenge siden, men det er variert. Han har mye fint liggende på dataen hjemme hos oss og, som han ikke har lagt ut... Sånn det var dagens kjæresteskryt. :ler:

Må ordne en rask spørreliste til jeg skal på Kronstad hovedgård. Har lovet Peluche å spørre litt om leiebetingelsene der oppe. Trenger infoen selv en gang og...så jeg må nesten ordne det før jeg drar. Det er jo så mye lettere for meg å fiske. Jeg kjenner jo de fleste der oppe.. :D

Håper jeg rekker millionæren. :oops: Hvis ikke må jeg se reprisen på søndag.. :( Kan ikke be mannen ta opp et to timers program, i tilfelle han har lyst å se noe annet..som f. eks torsdagsklubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria!

Beklager at jeg ikke har fått besøkt deg den siste uken...! :wink: Det har vært vannvittig travelt, og dagene har flydd! Men jaeg har vært innom og sjekket at du har det bra...

Nå gleder jeg meg vilt til en deilig og avslappende helg!

Kos deg masse i hewlgen du også! :P

Klem,

Dina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hehe! Kjenner ikke mange drage-elskere nei! Men de fleste som er interessert i rollsespill/fantasy er nok fascinert!

Får du til å male et dragemotiv? :o *misunnelig*

Er ikke så veeeeelig flink til å tenge/male selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kos at folk stikker innom, og at praten går. :ler:

Har vært hos frisøren og fjernet utveksten som avslører at jeg har kommuneblondt hår. :o Nå er jeg gyllen igjen!

Jeg og mannen har også lyst på en spektakulær vegg, ikke i stua men på soverommet vårt. Motivet skulle ikke være drage, til en forandring, :wink: men et motiv av verdensrommet sett med Hubble teleskopets linser. Synd vi ikke er malekunstnere.

Hvis jeg ikke ser noen av mine stamgjester i helgen, så får dere kose dere. En stoooor :klem: sendes over til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom en tur..Mannen har kjøpt nytt databord som han driver og monterer. Gjett om han synes det er stas.. Kjøpt ny monitor, tastatur og mus også... Saeriamannen er så glad når han kjøper nye ting som kan relateres til data. :ler:

Før jeg vet ord av det kommer det nok en ny maskin også. Han har snakket om å kjøre server her hjemme. Da kommer han nok til å bruke linux. Må bare lære det godt nok først. Ikke det at det burde være noe problem. Han lærer alt fort..

Oppsummering: Et datarom med 2 dataer og et par amigaer, databord i stuen som sikkert får en maskin på seg snart, amiga på soverommet...Når mamma kommer på besøk tar hun og stefaren min med seg en commodore 64, og i helgen får han en ny A500 av en FN veteran. Noen som sa at han er datagal?!? :ler:

Elsker han da uansett. Det er det viktigste...og en :kline: eller ti om dagen, gjør underverker. Glad jeg har han..En datamaskin eller ti fra eller til (blir vel helst til) spiller ingen rolle.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag!

I morgen er det fastelaven. Ikke det at jeg gidder å bake boller, når jeg liker butikkens sine, men krem og melis må huskes.

Ellers er planen for i dag:

Være på KG.

Lage middag. (Skal prøve kyllingkjøttdeig i wraps.)

Vinne førstepremien i lotto. (Premien skal max deles med en til!)

Hvis ikke så skal jeg vinne en solid førstepremie i Joker. :wink::ler:

Handle og levere inn lottokupong. (Må jo det for å få pengene jeg føler jeg har krav på)

Sløve litt.

Trøkke noe usunt i skrotten.

Se en film.

KOooooooose meg. :D

Pengene jeg vinner skal blant annet brukes til: Slette gjeld, nye pupper, bryllup, kåk, og noen gaver til de jeg er glad i.... Da er jeg enig med meg selv... Vinne førstepremie i lotto. Vinne den i dag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg enig med meg selv... Vinne førstepremie i lotto. Vinne den i dag! :ler:

:idesmil: God ide, Saeria! GO FOR IT!!

Det vil jeg også gjøre i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urgh, har hatt en kjip helg! :-?

Håper du har hatt en bedre helg en meg! :rosasmil:

Uff, da. :(

Min helg har vært ganske ok, den. Litt trøtt i dag, men ellers er alt bra. Hva var det som gikk galt? Sender deg en :klem: fordi helger ikke burde være kjipe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff.. Nei dette var ikke noe kos. Da skjønner jeg virkelig hvorfor helga var kjip. Fatter ikke at folk kan være sånn, jeg. :sinna:

Litt trøst :trøste: og en klem :klem: sendes over til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerter:

Tenkte jeg skulle si litt om gårsdagen, og hvorfor jeg ikke var så mye på KG....

Mannen kom brasende inn døren litt tidligere enn normalt i går. Han hadde fått skyss til sentrum av en kamerat, og han lurte på om jeg ville være med. Kameraten, som bor under oss, skulle sitte barnevakt for søsterens sin sine to og han gikk nå. Saeriamannen skulle bare kjøpe ny kjetting til sykkelen sin, men jeg ble med alikevel.

Vel fremme i byen kjøpte han den kjettingen før vi vandret til et senter i nærheten, tuslet litt og kjøpte noen DVD'er. (6stk. De var på tilbud. :D )

Etter å ha latt mannen være i godtebutikken (les Clas Ohlsson) en god stund, foreslo han at vi kunne spise middag i byen. :o Det er ikke sånt som skjer ofte, da mannen mener det er mye bedre å spise i sin egen stue, hvor en kan se sine egne filmer....osv... :(

Han var til og med tilbøyelig til å gå på kina restaurant, men jeg var så imponert at jeg syntes det var like greit å gå på Egon. Da fikk jeg et hyggelig utemåltid, og han noe han elsker: Pizza. Det var kjempekoselig der vi spiste, så selv om jeg ikke var så fryktelig imponert over pizzaen siden jeg er kresen, så koste jeg meg med mannen min. :hjerte:

Neste gang...selv om det blir lenge til...har jeg lyst å prøve Skibet Tex Mex. Mannen har vært der i forbindelse med jobben, og han syntes det var god mat der. Vi er ikke så fancy i matveien kanskje. Mannen får lyst til å :kjempesinna::sinna: :evil: :frustrert: hver gang han ser gourmetmat som en ikke kan bli mett av uten å ha svidd av x antall tusenlapper... :ler: Han er jo litt søt da...og jeg kan jo forstå han..Jeg har heller ikke lyst å gå ut å spise uten å bli mett. Jeg har heller ikke lyst å svi av en halv månedslønn for å bli mett heller.. :wink:

Ja, ja..Elsker mannen min jeg..så får det heller bli en "begivenhet" de gangene vi går ut og spiser sammen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at du koste deg i går! Litt romance i hverdagen, må til! :kline:

Vi har heller ikke vært de som er ute og spiser ofte, kanskje en gang eller to i året. Vi bestiller oftere pizza e.l hjem.

Synes det er helt fint, egentlig for det er som du sier, at det er mye mer stas når vi først er ute.

I dag har ikke jeg så mye å rope hurra for.. Tror jeg har fått influensa. :evil:

Har vondt i halsen og hode, er svimmel og trøtt, og er dødsstøl i hele kroppen. :Gjesp::(

og jeg som nesten aldri blir syk.

Vel får håpe det går over kjapt.

Nå fikk jeg i alle fall klaga min nød litt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alltid koselig å gå ut og spise med kjæresten sin! Supert at man kan kose seg litt ekstra på en mandagskveld syns jeg!

Ha en fortsatt fin uke kjære deg!

:P Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør og snør og snør ute....nesten vannrett... :o

Det blåser masse, og jeg kan ikke se mer enn to kvartaler ned når jeg titter ut vinduet. Så tett snør det. :o

Fikk ny dusj i dag! :hoppe: Ok, ikke akkurat ny dusj, men forhenget som klistret seg opp etter baken ble bytta ut mot skyvedører. Det ser mye penere ut, og jeg gleder meg til å teste ut den "nye" dusjen min i morgen. Kanskje jeg burde si senere i dag? :wink: Eneste dumme er at vi ikke har plass til skittentøykurven lengre. Får finne ny plass til den. :D

Mannen min er syk. :( Jeg har matforgifta han. :grine: Jeg som skulle være så snill å lage god mat, og bare noen timer etter vi hadde spist fikk han skikkelig vondt i magen. Gjett om jeg føler meg råtten, særlig siden jeg ikke er syk i det hele tatt. Kokvarm i kinnene sine er han også. Det var virkelig ikke meningen at kvelden skulle bli slik. :( :oops:

Ikke klarte han å kaste opp. Han sa han følte seg oppblåst og tilstoppet ovenfor magen. :-( :(

Etter mye om og men har han sovnet.. Jeg føler meg som verdens mest elendige kjæreste og ikke minst kokk! Maten smakte godt den...det skal ikke stå på det, men jeg vil ikke forgifte min kjære...

Håper ting blir bedre i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg serverte wraps med dumme tacokrydderet fra Rema 1000. :evil: Det var mannen som handla inn maten, og jeg tror ikke han kommer til å kjøpe krydderpose derfra mer. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...