O'hara Skrevet 1. mars 2012 #12181 Del Skrevet 1. mars 2012 Takk snuppa!! Mye lekkert.... Dessverre... Det er så utrolig moro å strikke og å kjøpe garn, men jeg har nå et gedigent garnlager jeg må prøve å kvitte meg litt med... Men, tar vare på linkene og skal se mer når mitt lager er blitt litt mer slunkent (hahaha, særlig...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #12182 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg holder på å jobbe meg nedover selv, men mistenker at det vil komme litt nytt i hus, sånn dann og vann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. mars 2012 #12183 Del Skrevet 1. mars 2012 Det er vel slik... Man blir hekta! Jeg har det slik på stoff også... Så godt jeg nå har fått meg eget hobbyrom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 #12184 Del Skrevet 1. mars 2012 Garn-nerding!!! Jeg har også mye garn, kanskje litt for mye i enkeltes øyne. Holder på å jobbe meg nedover, men samtidig så kryper det stadig mer garn inn i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. mars 2012 #12185 Del Skrevet 1. mars 2012 Og jeg har aldri eid en strikkepinne en gang... Men vi klarer oss fint med en Disanabukse og den vi fikk av deg Den passer fortsatt fint og ser like fin ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 #12186 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg strikker for å koble ut om kvelden og ettermiddagen, så for meg er det faktisk blitt en produktiv hobby. Forresten snuppa, så har jeg ikke lanolin så jeg får ikke lanolinisert buksene jeg har strikket til deg. Beklager!! Må bare finne knapper til buksene og bootisene så får du de i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #12187 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg hadde knapt tatt i en strikkepinne før G kom til verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. mars 2012 #12188 Del Skrevet 1. mars 2012 Siden jeg har bomull mellom øra, så har strikking vært en kjekk hobby. Spesielt siden det er enkelt å legge fort fra seg når hun skriker, og at man enkelt kan ta det opp igjen etterpå. Det har ikke vært like enkelt med studier hvor man trenger konsentrasjon over lang tid.. Ikke brodering heller, det ble for mye telling å ta opp igjen. I perioder har jeg jo sprunget skytteltrafikk mellom stolen og soverommet... Si at det blir bedre etterhvert og at hun sover gjennom hele natten om ikke alt for lang tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 #12189 Del Skrevet 1. mars 2012 Siden jeg har bomull mellom øra, så har strikking vært en kjekk hobby. Spesielt siden det er enkelt å legge fort fra seg når hun skriker, og at man enkelt kan ta det opp igjen etterpå. Det har ikke vært like enkelt med studier hvor man trenger konsentrasjon over lang tid.. Ikke brodering heller, det ble for mye telling å ta opp igjen. I perioder har jeg jo sprunget skytteltrafikk mellom stolen og soverommet... Si at det blir bedre etterhvert og at hun sover gjennom hele natten om ikke alt for lang tid... Det blir bedre etterhvert, snart vil hun nok sove hele natte gjennom. (Her har Vesla sovet natten gjennom siden hun var liten baby - heldig jeg vet). Er ikke all strikking som er så lett å legge fra seg heller, når man holder på med innviklede mønster som krever 100 % konsentrasjon og telling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. mars 2012 #12190 Del Skrevet 1. mars 2012 Haha! Mønsterstrikk gjør jeg ikke... Jeg strikker da så innmari ujevnt at det tror jeg ikke jeg gidder mer... Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #12191 Del Skrevet 1. mars 2012 Det blir bedre. Nå har vi riktignok en gutt som gerne våkner om natta og er mørkredd, så han ligger oftest inne i vår seng hele, eller deler av natta. Men han hadde en god periode på mange måneder hor han sov fint og trygt i egen seng, på eget rom. Han er bare en av de som dessverre blir litt mørkredd. Det går over det også, og går nok fortere over om vi bare trygger han og spiller på lag. Merker at han alt nå har begynt å vise mye større interesse for å ligge på eget rom igjen, også etter han har våknet og kommet inn til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 #12192 Del Skrevet 1. mars 2012 Forresten snuppa, så har jeg ikke lanolin så jeg får ikke lanolinisert buksene jeg har strikket til deg. Beklager!! Må bare finne knapper til buksene og bootisene så får du de i posten. Bare gjøre deg oppmerksom på denne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #12193 Del Skrevet 1. mars 2012 Takk, Nótt. Det er ikke farlig med lanolinen. Vi har massevis. Både ren, spray og ullvask i løs og fast form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 #12194 Del Skrevet 1. mars 2012 Takk, Nótt. Det er ikke farlig med lanolinen. Vi har massevis. Både ren, spray og ullvask i løs og fast form. Regnet nesten med det, men ville si i fra. Håper jeg får tak i knapper i morgen og får sendt tingene i løpet av et par dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 1. mars 2012 #12195 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg har ryddet i alle hobbysakene mine og fant ut at jeg hadde mye mindre garn enn fryktet, så her kan jeg kjøpe med god samvittighet Har kvittet meg med mye som jeg visste at jeg aldri kom til å bruke da. Har faktisk nettopp sittet og lurt på hvilket strikketøy jeg skal ta med meg på jobbtur i helgen, og endte faktisk opp med to stykker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. mars 2012 #12196 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg har sorter ut garn jeg vet ikke kommer til å bruke i det hele tatt, så nå sitter jeg stort sett med bare USA garn. Og jeg har tanker og ønsker for nesten alt garnet. Akkurat nå holder jeg på med en tynn ullgenser til Vesla i sokkegarn, går litt trått fremover dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 1. mars 2012 #12197 Del Skrevet 1. mars 2012 Haha! Jeg har stikket uante ulike ting med alt av garnet mitt... Dessverre er det bare i tankene, men dog... Utrolig hvor mye spennende et garn kan gjøre av seg Selv handler jeg nesten alt på Pickles. Synes de har et utrolig godt garn (ja, som om jeg kan så mye om det ) , og ikke minst, de er kjappe å sende. Innbiller meg at det tar "år og dag" og få garn fra USA?? *utålmodig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2012 Forfatter #12198 Del Skrevet 1. mars 2012 Tja. Mye av det jeg har fått fra USA med First class mail, har kommet innen ti dager. Jeg vet at pickles er veldig populært blant strikkedamene på TI. Har hørt det er deilig garn, selv om en del synes det er vanskelig å velge farger ut i fra nett, da de ofte er veldig forskjellig i utseende på bilde og irl. De aller fleste har uansett lagt sin elsk på Pickles da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2012 #12199 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg synes heller ikke at USA garn tar så lang tid. Er pakke på vei i posten til deg forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #12200 Del Skrevet 2. mars 2012 Tusen takk, vennen! Gleder meg til den kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå