Gå til innhold

Husbygging. Hva ville Du prioritert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere som skriver lange lister her: Har dere skrevet dem i prioritert rekkefølge? Eller er det bare en oversikt over "alt jeg kunne ønske meg dersom vi hadde plass og ubegrenset med penger"?

Jeg lurer på hvor store hus folk ser for seg her, forresten... Man må jo tenke litt ulikt på et hus på 115m2 vs ett på 350 m2.

Hvor stort er deres hus, TS?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde hvertfall sikta meg inn på parkett og tregulv. Er ikke noe fan av laminat, synes det blir så fort stygt.

Laminat er det eneste som ser ut som den fremdelses er ny i mitt hjem, uten en ripe etter 10 år. Parkett og tregulv derimot, ser ikke ut og har måtte slipe og lakke et par ganger. Her er det slitasje med barn og hunder. Hadde jeg kunnet valg på nytt, hadde det blitt kun laminat hos meg.

Gjest Annaires
Skrevet

Laminat er det eneste som ser ut som den fremdelses er ny i mitt hjem, uten en ripe etter 10 år. Parkett og tregulv derimot, ser ikke ut og har måtte slipe og lakke et par ganger. Her er det slitasje med barn og hunder. Hadde jeg kunnet valg på nytt, hadde det blitt kun laminat hos meg.

Vi totaltenoverte huset i fjor sommer. La laminat i hele huset. Med ei datter på tre, og en på vei angrer vi ikke.

Laminat i dag er noe helt annet enn hva det var før.

Man får hva man betaler for der vil jeg si. Vår ser superbra ut, men koster over 600kr for kvadraten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...