Gå til innhold

En blogg der man sender inn bilder av kroppen sin:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sendt inn bilde tidligere, faktisk:)

Veldig bra blogg, nettopp fordi det viser mangfoldet av normale kropper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler du deg truffet? jeg synes det var litt ekkelt. mye på grunn av alt håret også. i norge er det lov å synes det. vet ikke hvilken verden du kommer fra. ja, leste det var et arr etterpå. vi har også lov til å la være å lese ting her, lov å ha andre meninger enn andre osv. gjelder ikke disse reglene på kg?

jeg skjønner hvorfor du velger å angripe meg istedenfor alt det andre negative som står her. det er nemlig veldig populært og man får mange plusser av å gjøre det.

Haha, truffet? Må jeg føle meg det for å synes at det er unødvendig å kalle folk for stygge? Så da kan vel jeg ha den meningen, så skal du få lov til å ha din. Du er vel ikke akkurat den rette til å snakke om å "angripe".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det hadde vært "marked"/interesse for en norsk versjon av tilsvarende blogg. *starte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en interessant side og er innom og ser av og til (ville nok ikke sendt inn bilde selv da.)

Men jeg synes de kunne brukt undertøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grapefrukt

føler du deg truffet? jeg synes det var litt ekkelt. mye på grunn av alt håret også. i norge er det lov å synes det. vet ikke hvilken verden du kommer fra. ja, leste det var et arr etterpå. vi har også lov til å la være å lese ting her, lov å ha andre meninger enn andre osv. gjelder ikke disse reglene på kg?

jeg skjønner hvorfor du velger å angripe meg istedenfor alt det andre negative som står her. det er nemlig veldig populært og man får mange plusser av å gjøre det.

Jesg synes du er så kjip jeg Nuppdupp, i hver eneste tråd så skal du rakke ned på enten en bruker, en mening, eller noe det linkes til.

Får du virkelig noe ut av det?

Føler du deg bedre med deg selv i virkeligheten når du leker tøff bak en anonym bruker på et forum?

******

Jeg har aldri sett bloggen før, men det er fint å se en blogg som viser naturlige kropper, spesielt når de som sender inn kan skrive tanker rundt egen kropp.

Forhåpentligvis kan det for noen være med på å vise hvor urealistiske noen kroppsidealer faktisk kan være, og kanskje føre til at noen der ute aksepterer seg mer som den man er! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Jesg synes du er så kjip jeg Nuppdupp, i hver eneste tråd så skal du rakke ned på enten en bruker, en mening, eller noe det linkes til.

Får du virkelig noe ut av det?

Føler du deg bedre med deg selv i virkeligheten når du leker tøff bak en anonym bruker på et forum?

******

Jeg har aldri sett bloggen før, men det er fint å se en blogg som viser naturlige kropper, spesielt når de som sender inn kan skrive tanker rundt egen kropp.

Forhåpentligvis kan det for noen være med på å vise hvor urealistiske noen kroppsidealer faktisk kan være, og kanskje føre til at noen der ute aksepterer seg mer som den man er! :)

når noen spør om meningene til folk, har jeg ikke lov til å si hva jeg mener da? hvorfor gjelder denne regelen kun her på kg? i norge kan vi nemlig det. jeg får ingenting ut av å si min mening.

det er en del som har sagt nøyaktig det samme som meg her. de har brukt et annet ord. skal du angripe dem også? spørre om de får noe ut av svarene sine? blir ikke det litt dumt!

legger merke til avsporingen deres.

sånn endret det. håper du tåler det nye svaret mitt. det forrige var vel for hardt for deg.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampen

når noen spør om meningene til folk, har jeg ikke lov til å si hva jeg mener da? hvorfor gjelder denne regelen kun her på kg? i norge kan vi nemlig det. jeg får ingenting ut av å si min mening.

skal vi begynne med trusler? hinter du til det?

legger merke til avsporingen deres.

Litt hissig om dagen Nuppen?;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Litt hissig om dagen Nuppen?;)

hehe, egentlig ikke. er ganske glad for tiden :) , men er drittlei misforståelser og folk som vrir og vender på alt jeg sier. ser mest misforståelser i trolletråder. da sitter jeg egentlig bak skjermen og ler av svarene mine til ts. folk eier ikke humor eller selvironi her inne. har aldri hatt problemer med det ute i den virkelige verden, men det er kanskje fordi de ser ansiktet mitt og skjønner jeg tuller.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nenya82

Syns det var et positivt innslag til all kroppsfokuseringen.

Ikke alle kroppene der var noe jeg personlig syns var pent,men alikevel syns jeg det er positivt å se mangfoldet.

Syns også at var mange unge jenter med flott kropp som hang seg opp i ting ingen andre ser,og det er jo litt synd.

Vet ikke om jeg ville gjort det selv.Kanskje,men ville nok beholdt trusa på og passet på å anonymisere meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola
Body Image Gallery er forresten litt av samme greia. Her kan du legge inn bilder av deg selv, høyde, vekt, kropsform, størrelser osv. og så kan andre søke opp det og sammenligne med hvordan de selv ser ut. Synes sånt er innmari interessant! Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest scorpius

Jeg synes det er en interessant side og er innom og ser av og til (ville nok ikke sendt inn bilde selv da.)

Men jeg synes de kunne brukt undertøy.

Absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...