Gå til innhold

En blogg der man sender inn bilder av kroppen sin:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er en fin blogg. Vurderer å sende inn bilde selv, men har ikke kommet så langt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte FotballFrue oppfordret til det samme "for og vise fram det vakre mangfoldet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke skadet å bruke truse..

Tåler du ikke å se kjønnsorganer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott blogg:) Tror det vil knuse en del myter om kropp^^, Kunne tenkt meg å sende inn selv, men da photoshopper jeg bort alle føflekker ol. så jeg kan bli gjenkjent på. Paranoid? Jepp:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av kroppene der er jo litt mindre pene, selv om det er slemt å si. Men jeg føler meg hvertfall litt bedre med min egen kropp når jeg ser hvordan det er mulig å se ut. (Slemt å si det og..)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler du ikke å se kjønnsorganer?

Er ikke en side jeg hadde åpnet foran andre i hvert fall. Også er det jo kroppen jeg vil se, ikke kjønnsorganene, selv om de er en del av kroppen. Men du skjønner nok hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av kroppene der er jo litt mindre pene, selv om det er slemt å si. Men jeg føler meg hvertfall litt bedre med min egen kropp når jeg ser hvordan det er mulig å se ut. (Slemt å si det og..)

Enig (selv om det også er slemt å si) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lyst. var mye stygt der. hva skjer med hun på nederste bilde? er det et arr?

Regner med du er et fruktfat.

Hadde du lest teksten, og ikke bare hengt deg opp i bildet så hadde du lest at det var et arr fra en operasjon.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tekola

Har fulgt med det prosjektet en stund, synes det er kjempeinteressant! Vurderer å sende inn bilde selv, men det blir med undertøy. I hvert fall truse.

Jeg synes sånne sider er med på å fjerne en del vrangforestillinger folk har om hva som er normalt og ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Jeg synes det er bra, siden det viser et mangfold man ikke finner så mange andre steder, særlig i vår tid med så mye kroppshysteri. En del mennesker,spesielt unge, er jo rett og slett desillusjonerte når det gjelder hvordan en frisk kropp "skal" se ut, og jeg tror mange hadde hatt godt av å se at det finnes mange varianter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var mange fine kropper jeg. De slanke. Men når man leser teksten, ser man at de har komplekser for ting jeg overhode ikke skjønner at de kan være misfornøyde med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj! Ikke si "kjønnsorganer" i det minste. Si kuk og fitte.

Voks opp...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Regner med du er et fruktfat.

Hadde du lest teksten, og ikke bare hengt deg opp i bildet så hadde du lest at det var et arr fra en operasjon.

føler du deg truffet? jeg synes det var litt ekkelt. mye på grunn av alt håret også. i norge er det lov å synes det. vet ikke hvilken verden du kommer fra. ja, leste det var et arr etterpå. vi har også lov til å la være å lese ting her, lov å ha andre meninger enn andre osv. gjelder ikke disse reglene på kg?

jeg skjønner hvorfor du velger å angripe meg istedenfor alt det andre negative som står her. det er nemlig veldig populært og man får mange plusser av å gjøre det.

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...