Gå til innhold

Ingen mens, negative tester....


tipo

Anbefalte innlegg

Hei

Nå har jeg gått i 35 dager, altså 3 dager overtid. Skulle hatt mensen mandag som var. Jeg har tatt 3 tester, en på fredag, negativ, en i går cb- var en skyggestrek. En i dag med morgenurin, ikke GB, men et annet merke, den var neg. Jeg har aldri gått over 32 dager i en syklus periode, var hos gyn på Tirsdagen, hun kunne selvsagt ikke se noe, men mente at det hadde sett annerledes ut om jeg var gravid, men sa også at jeg måtte ta en test om en uke eller 2 om ikke mensen kom, så hun kunne ikke utelukke noe. I natt har jeg drömt om diverse graviditetstester..blir helt koko....Skal kanskje sies at da jeg gikk gravid med min eldste sönn testet jeg negativ noen dager ikke forventet mens, negativ 4 uker etter dette også og först positiv 8 uker etter. var da 2 1/5 mnd på vei, mens med lillemor testet jeg positiv 2 dager etter mensen skulle kommet...

Det som er veldig godt å vite nå er at sambo og jeg har värt til utredning, jeg har fått tatt blodpröver og innv ultralyd, alt ser bra ut, kanskje litt lavt nivå på egglösning. Sambo har levert sädpröve og der var alt normalt. Jeg har fått en kur (enkel) med pergotime for å styrke egglösningen,( blodprövene mine viser egglösning mens i grenseland) men kan jo ikke begynne på den för mensen kommer...vente vente vente...lei av og vente...Jeg har mine vanlige mens symtomer, sinnsykt vonde bryst og murringer...Men ingen mens. Har en del mer utflod enn jeg pleier å ha för mens.

Har prövd i et år nå....super lei meg og frustert...men godt å vite at det ikke er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...