Gå til innhold

Skal male kjøkkenet!


rotekopp1989

Anbefalte innlegg

Siden flisene er grå, ville jeg valgt gråe vegger og hvit innredning, også kjøpt ei grå benkeplate. Mal skap-skrogene selv, men send skapdører og skuffer til lakkering for ett penest mulig resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Petrus: jeg har planer om å få gjort det. Kan jeg spørre hva du betalte pr front? Og hvordan du fant noen som gjør det? Har fått tips om å spørre på billakkeringsverksteder, men jeg vet ikke om det er rette plassen, eller om det er egne steder som gjør dette. Kan gjerne ta alle dørene med meg å kjøre et annet sted i landet for å levere dem, bare jeg slipper å gjøre det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petrus: jeg har planer om å få gjort det. Kan jeg spørre hva du betalte pr front? Og hvordan du fant noen som gjør det? Har fått tips om å spørre på billakkeringsverksteder, men jeg vet ikke om det er rette plassen, eller om det er egne steder som gjør dette. Kan gjerne ta alle dørene med meg å kjøre et annet sted i landet for å levere dem, bare jeg slipper å gjøre det selv :)

Vi betalte ein samla pris (kr 2500,-) for mange delar. Men det er omlag 5 år sidan og "nord for SInsenkrysset". Det vil seie på Nordvestlandet. Ikkje på billakkereringsverkstad. Fekk kontakt via ein som kjente ein som kjende osv........

Endret av Petrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde valgt 0500-N, uten S foran, for da er den gulere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde valgt 0500-N, uten S foran, for da er den gulere.

Hvilken farge er det da? Liker det ikke om de blir "synlig" gult,kjøkkenet er gult fra før nemlig og det er det jeg vil ha bort! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken farge er det da? Liker det ikke om de blir "synlig" gult,kjøkkenet er gult fra før nemlig og det er det jeg vil ha bort! ;)

Det er hvitt med bittelitt sort i seg, det vil si at du får litt brytning i det hvite uten at det går mot gult eller rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hvitt med bittelitt sort i seg, det vil si at du får litt brytning i det hvite uten at det går mot gult eller rødt.

aha! :) Skal se om jeg finner den på et fargekart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...