Gå til innhold

Hvis man blir gjenfødt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man hadde blitt gjenfødt når man dør, hva vil du da bli i ditt neste liv?

Vil du fortsette å være menneske?

Vil du være gutt eller jente?

Hvilket land vil du bli født i?

Og hvis du kunne velge å bli født på nytt eller ikke (atså å bare være borte), hva hadde du da valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm...hvis det er mulig for oss å velge, hvorfor har vi da valgt akkurat dem vi er i dag og ikke "en popstjerne" eller rike mennesker? :klo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Grøss* Jeg får helt noia av tanken på reinkarnasjon! Syns det er utrolig ekkelt! Alt som er MEG er plutselig betydningsløst, og så må jeg gjøre alt IGJEN? Være barn igjen, ta utdanning igjen...Huff!

Jeg ville valgt en mellomting. Være i et eller annet sjeleaktig sted der man kan treffe alle man har mista og fortsatt være seg selv. Sveve rundt og være glad! Hvis man først skal velge hva man vil velger jeg å bestemme et nytt valg! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært en ørn!

Og hvis jeg ikke fikk lov til å være ørn, så kan du bare glemme det. Da vil jeg bare dø og fortsette å være dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville vært en ørn!

Og hvis jeg ikke fikk lov til å være ørn, så kan du bare glemme det. Da vil jeg bare dø og fortsette å være dø.

Ok. Så hvis du ikke får bli en ørn, så vil du heller være skikkelig død som ei sild? ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være en hund som bor hos en fantastisk familie som koser masse med meg og tar meg med på skitur hver helg :-D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Så hvis du ikke får bli en ørn, så vil du heller være skikkelig død som ei sild? ;)

Jepp. Eller, helst ikke som en sild :( bare død som en stein eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jepp. Eller, helst ikke som en sild, bare død som en stein eller noe

...men steiner er ikke døde. De bare eksisterer på et annet plan enn oss. :jepp:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli gjenfødt som dyr er kun ok hvis de nye eierene er snille med dyr. Ikke ellers.

Egentlig det samme for meg hva jeg blir gjenfødt som, så lenge jeg får være meg selv. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli gjenfødt som dyr er kun ok hvis de nye eierene er snille med dyr. Ikke ellers.

Egentlig det samme for meg hva jeg blir gjenfødt som, så lenge jeg får være meg selv. :jepp:

Alle dyr har ikke "eiere" ;)

Jeg ville blitt en huskatt og bodd hos en koselig, gammel dame :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle dyr har ikke "eiere"

Jeg vet det, hehe... Tenkte nok for mye på norsk huskatt oppi svaret der. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli gjenfødt som dyr er kun ok hvis de nye eierene er snille med dyr. Ikke ellers.

Egentlig det samme for meg hva jeg blir gjenfødt som, så lenge jeg får være meg selv. :jepp:

Sånn er det vel å bli født som en barn og. Er en fantastisk liv hvis foreldrene er greie... meeen, katteversionen av meg kommer til å ha greie eiere, det vet jeg :) Dessuten kommer jeg til å være en careless katt og ikke bry meg om mer enn å få litt mat, kos, vann og masse soving i sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...