Steinar40 Skrevet 27. april 2012 #41 Skrevet 27. april 2012 Hvor lenge skal du vente på det? For alle oss som har fulgt deg, er det åpenbart at hun ikke har til hensikt å flytte sammen med deg. Hun har brukt deg til sitt formål. Det er bedre å svelge nederlaget og gå videre i livet, skjønner du ikke det? Vente? Heldigvis finnes det mye annet i denne verden enn bare gærne kvinnfolk!
Gjest Eurodice Skrevet 27. april 2012 #42 Skrevet 27. april 2012 Vente? Heldigvis finnes det mye annet i denne verden enn bare gærne kvinnfolk! Jeg blr nedslått og trist når jeg leser dine fiendtlige, nedsettende bemerkninger om kvinner, du skjærer alle over én kam. Du kan da ikke tro i fullt alvor at alle er svikefulle bitcher? 1
Steinar40 Skrevet 27. april 2012 #43 Skrevet 27. april 2012 Jeg blr nedslått og trist når jeg leser dine fiendtlige, nedsettende bemerkninger om kvinner, du skjærer alle over én kam. Du kan da ikke tro i fullt alvor at alle er svikefulle bitcher? Jeg vet at alle folk bare er mennesker. Og dermed finnes det ingen garantier.
Charlie. Skrevet 27. april 2012 #44 Skrevet 27. april 2012 Kanskje ikke frekt men bare håpe de ikke kjenner hverandre eller at du plutselig møter på en av dem midt i en av datene. Hvis det er snakk om en mann og to damer, så kan jag se det positive i at damene møtes. Det er ingen dårlig ide å invitere begge på samme date. Dette kan ende med suksess Eller for å si det på en annen måte, hva er det verste som kan skje?
_Aries Skrevet 27. april 2012 #45 Skrevet 27. april 2012 Hvis det er snakk om en mann og to damer, så kan jag se det positive i at damene møtes. Det er ingen dårlig ide å invitere begge på samme date. Dette kan ende med suksess Eller for å si det på en annen måte, hva er det verste som kan skje? Det verste som kan skje er vel at du drar hjem alene, mens de to andre drar sammen
Charlie. Skrevet 27. april 2012 #46 Skrevet 27. april 2012 Det verste som kan skje er vel at du drar hjem alene, mens de to andre drar sammen Det er helt riktig, men det er noen scenarier som er mer sannsynlig enn dette. Nysgjerrigheten vil nok i de fleste tilfeller sørge for at begge blir. Her er noen mulige utfall: 1. De begynner å krangle om mannen (positivt) 2. De blir gode venner (trekant, altså positivt) 3. Han finner ut hvem han liker best (positivt) 4. De forlater ham (negativt, men lite trolig) De kan muligens finne på å stikke uten ham dersom han viser at han synes det var over streken å invitere begge samtidig. Ingen liker en mann som skammer seg
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #47 Skrevet 27. april 2012 Jeg kan forlange akkurat hva jeg vil. Ellers blir det altså ikke noe av. And how's that working for you so far?
Steinar40 Skrevet 27. april 2012 #48 Skrevet 27. april 2012 And how's that working for you so far? Hittil har det ikke blitt noe av.
Pia82 Skrevet 27. april 2012 #49 Skrevet 27. april 2012 Man gjør som man vil, men jeg hadde ikke gått på date med noen som jeg viste at datet flere. Ja man leter etter kjærligheten, men en av gangen er nok syns jeg. Det er MEG jeg vil at han skal bli kjent med, og det er HAN jeg vil bli kjent med. Ikke 2-3 andre samtidig, det er ikke sånn kjærligheten fungerer, i mine øyne. 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #50 Skrevet 27. april 2012 Jeg hadde aldri kastet bort min tid på å gå på date med ei kvinne som dater andre. Så det er veldig enkelt. Jeg hadde selvfølgelig kommet til å spurt på forhånd. Hadde hun da sagt at hun ønsker å date andre også, så hadde det ikke blitt noen date. Og hadde det vist seg senere at hun har jugd overfor meg; så hadde det ikke blitt noe av uansett hvordan en eller flere dater hadde gått. En som juger er ingenting å samle på. Jeg kan forlange akkurat hva jeg vil. Ellers blir det altså ikke noe av. Og hva så? Hvis jeg skulle brukt tid og ressurser på en date så er det fordi hun ønsker og bli kjent med MEG og ingen annen. Helt enig. Dating skal ikke ligge på samme nivå som russisk rulett. Begge må ha en viss interesse for hverandre, og IKKE for alle andre. Det er skremmende å se hvor lite folk flest faktisk tenker. Og hvis ikke JEG er drømmemannen hennes så driter vel jeg i henne. Er hun interessert så er det bra, men hvis ikke så er det ingenting. Hvorfor skulle jeg gidde å gå på date med ei som ikke er interessert i meg? Helt greit for meg. Jeg har uansett ingen som helst interesse av å kaste bort min tid på useriøse folk. Jeg tror sjelden jeg har gitt så mange plusser til en og samme bruker i en og samme tråd. Jeg blir helt oppgitt av å se hvor mange som synes det er helt greit å date en haug folk samtidig. Godt det finnes noen seriøse igjen der ute, selv om de er i mindretall. Heldigvis trenger man bare finne en, så lenge det er den riktige. 1
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. april 2012 #51 Skrevet 27. april 2012 Har aldri gjort det selv.. Synes ikke noe om det. 2
Charlie. Skrevet 27. april 2012 #52 Skrevet 27. april 2012 Man gjør som man vil, men jeg hadde ikke gått på date med noen som jeg viste at datet flere. Ja man leter etter kjærligheten, men en av gangen er nok syns jeg. Det er MEG jeg vil at han skal bli kjent med, og det er HAN jeg vil bli kjent med. Ikke 2-3 andre samtidig, det er ikke sånn kjærligheten fungerer, i mine øyne. Det er mange veier til kjærlighet, og konkurranse er en av dem. Har ikke du følt at du liker noen litt ekstra fordi andre vil ha ham? Og tenk på den gode følelsen du vil ha om du vinner denne konkurransen.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2012 #53 Skrevet 27. april 2012 Det er mange veier til kjærlighet, og konkurranse er en av dem. Har ikke du følt at du liker noen litt ekstra fordi andre vil ha ham? Og tenk på den gode følelsen du vil ha om du vinner denne konkurransen. Iblant leser man innlegg der man ikke kjenner seg igjen i en eneste bokstav av det som står skrevet. 1
Charlie. Skrevet 27. april 2012 #54 Skrevet 27. april 2012 Iblant leser man innlegg der man ikke kjenner seg igjen i en eneste bokstav av det som står skrevet. Det er mange som tror at det bare finnes den ene rette. Dette er vås.
Steinar40 Skrevet 27. april 2012 #55 Skrevet 27. april 2012 Det er mange som tror at det bare finnes den ene rette. Dette er vås. Det trengs bare den ene rette. 1
Gjest .-L-. Skrevet 27. april 2012 #57 Skrevet 27. april 2012 (endret) Jeg tror sjelden jeg har gitt så mange plusser til en og samme bruker i en og samme tråd. Jeg blir helt oppgitt av å se hvor mange som synes det er helt greit å date en haug folk samtidig. Godt det finnes noen seriøse igjen der ute, selv om de er i mindretall. Heldigvis trenger man bare finne en, så lenge det er den riktige. Greien er at det tar tid å finne den riktige. Ved å date 1 og 1 om gangen bruker man mye lengre tid på det. De fleste på min alder gjør dette. Hun jeg bor med dater sikkert 3 samtidig. Av og til 2 på samme dag. Endret 27. april 2012 av .-L-.
_Aries Skrevet 27. april 2012 #58 Skrevet 27. april 2012 Jeg tror sjelden jeg har gitt så mange plusser til en og samme bruker i en og samme tråd. Jeg blir helt oppgitt av å se hvor mange som synes det er helt greit å date en haug folk samtidig. Godt det finnes noen seriøse igjen der ute, selv om de er i mindretall. Heldigvis trenger man bare finne en, så lenge det er den riktige. Enig!
Gjest Eurodice Skrevet 27. april 2012 #59 Skrevet 27. april 2012 Jeg tror sjelden jeg har gitt så mange plusser til en og samme bruker i en og samme tråd. Jeg blir helt oppgitt av å se hvor mange som synes det er helt greit å date en haug folk samtidig. Godt det finnes noen seriøse igjen der ute, selv om de er i mindretall. Heldigvis trenger man bare finne en, så lenge det er den riktige. Du overdriver ikke du? Det er ingen her som har snakket om en haug dater samtidig. Jeg ser ikke noe galt i å treffe flere og bli kjent i virkeligheten, om man for eksempel har møtt hverandre på nettet. Det er ikke alltid lynet slår ned første gangen, vet du.
Steinar40 Skrevet 28. april 2012 #60 Skrevet 28. april 2012 Jeg tror sjelden jeg har gitt så mange plusser til en og samme bruker i en og samme tråd. Jeg blir helt oppgitt av å se hvor mange som synes det er helt greit å date en haug folk samtidig. Godt det finnes noen seriøse igjen der ute, selv om de er i mindretall. Heldigvis trenger man bare finne en, så lenge det er den riktige. Det finnes fortsatt noen fornuftige folk i denne verden. Men det er ikke alltid like lett å finne en av dem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå