Gå til innhold

Flere dates på samme dag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men ærlig talt Steinar. Du kan ikke kreve at hun skal møte bare deg, ene og alene. Hun kan ikke stte livet sitt på "vent" og kanskje gå glipp av drømmemannen fordi DU har bestemt at hun bare skal date deg.

Får hun lov å date en annen dagen etter, eller en uke før hun gikk på date med deg?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men ærlig talt Steinar. Du kan ikke kreve at hun skal møte bare deg, ene og alene. Hun kan ikke stte livet sitt på "vent" og kanskje gå glipp av drømmemannen fordi DU har bestemt at hun bare skal date deg.

Får hun lov å date en annen dagen etter, eller en uke før hun gikk på date med deg?

Ikke hvis det skal bli noen ny date med meg, nei.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde aldri kastet bort min tid på å gå på date med ei kvinne som dater andre.

Så det er veldig enkelt.

Enig, og som TS spør om, nei for min del er det ingen forskjell på om det er en mann eller en kvinne som gjør det :nei:

Endret av _Essx
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg hadde aldri kastet bort min tid på å gå på date med ei kvinne som dater andre.

Så det er veldig enkelt.

Du er en merkelig mann, Steinar. Jeg synes ikke det er særlig fornuftig det du gjør, heller. Du kaster bort din tid og ditt liv på å vente på at en gift dame skal velge deg. Hvor mange år er det gått nå, på fjerde eller femte året?

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig kommet til å spurt på forhånd.

Hadde hun da sagt at hun ønsker å date andre også, så hadde det ikke blitt noen date.

Og hadde det vist seg senere at hun har jugd overfor meg; så hadde det ikke blitt noe av uansett hvordan en eller flere dater hadde gått. En som juger er ingenting å samle på.

Du er en mester i å blokkere egne erfaringer.

Gjest Eurodice
Skrevet

Og hva så?

Hvis jeg skulle brukt tid og ressurser på en date så er det fordi hun ønsker og bli kjent med MEG og ingen annen.

Hvordan skulle man kunne vite det første gang man treffer noen? Tror du det går an å bestemme seg på forhånd før man treffer noen i virkeligheten, at han/hun vil jeg ha?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skulle man kunne vite det første gang man treffer noen? Tror du det går an å bestemme seg på forhånd før man treffer noen i virkeligheten, at han/hun vil jeg ha?

Til en viss grad, ja. Man burde snakke såpass mye med personen at man vet om det er noe der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg datet 2 menn samtidig, jeg hadde sterkere følelser for han ene så det ble han.

Vi har nå holdt sammen i 3 år og bor sammen og jeg kunne ikke vært lykkeligere.

I ettertid fikk jeg vite at han også datet en samtidig som meg, men det gjør meg ingenting.

For å finne den rette må man date flere og se hvordan det utvikler seg i startfasen.

Når man blir bedre kjent og liker den ene mer den andre så må man jo selvfølgelig elimenere de man ikke vil ha.

Skrevet

Til en viss grad, ja. Man burde snakke såpass mye med personen at man vet om det er noe der.

Helt enig.

Dating skal ikke ligge på samme nivå som russisk rulett.

Begge må ha en viss interesse for hverandre, og IKKE for alle andre.

Det er skremmende å se hvor lite folk flest faktisk tenker.

• Liker 2
Skrevet

Og hvis ikke JEG er drømmemannen hennes så driter vel jeg i henne.

Er hun interessert så er det bra, men hvis ikke så er det ingenting.

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Og hvis ikke JEG er drømmemannen hennes så driter vel jeg i henne.

Er hun interessert så er det bra, men hvis ikke så er det ingenting.

Du er drømmemannen par exellence, dannet og beleven :ironi:

Endret av Arabella
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde selvfølgelig kommet til å spurt på forhånd.

Hadde hun da sagt at hun ønsker å date andre også, så hadde det ikke blitt noen date.

Og hadde det vist seg senere at hun har jugd overfor meg; så hadde det ikke blitt noe av uansett hvordan en eller flere dater hadde gått. En som juger er ingenting å samle på.

Såpass!

Dersom en jeg skulle på date med hadde spurt om dette på forhånd hadde jeg avblåst daten, uavhengig av om jeg datet noen andre eller ikke. Det for være måte på hva man skal kreve av noen man skal på den første date med.

Men det må selvsagt bli din sak.

Skrevet

Såpass!

Dersom en jeg skulle på date med hadde spurt om dette på forhånd hadde jeg avblåst daten, uavhengig av om jeg datet noen andre eller ikke. Det for være måte på hva man skal kreve av noen man skal på den første date med.

Men det må selvsagt bli din sak.

Hvorfor skulle jeg gidde å gå på date med ei som ikke er interessert i meg?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle jeg gidde å gå på date med ei som ikke er interessert i meg?

Naturlig nok ikke. Men da må du også være forberedt på at det ikke bli noen date pga. et såpass relativt personlig spørsmål.

Skrevet

Naturlig nok ikke. Men da må du også være forberedt på at det ikke bli noen date pga. et såpass relativt personlig spørsmål.

Helt greit for meg. Jeg har uansett ingen som helst interesse av å kaste bort min tid på useriøse folk.

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Helt greit for meg. Jeg har uansett ingen som helst interesse av å kaste bort min tid på useriøse folk.

Nå kan jeg ikke dy meg for et impertinenet spørsmål. Denne damen som vi har hørt om en del år nå, anser du henne som seriøs siden du fremdeles ikke har frigjort deg fra henne?

Skrevet

Man går jo på date for og bli bedre kjent med en potensiell partner, det sier utrolig mye om seriøsiteten til en person om man nærmest løper fra date til date.

Synes heller ikke spørsmålet er særlig personlig, synes man har en "rett" til å vite hvordan den andre parten forholder seg til "forholdet".

• Liker 1
Skrevet

Nå kan jeg ikke dy meg for et impertinenet spørsmål. Denne damen som vi har hørt om en del år nå, anser du henne som seriøs siden du fremdeles ikke har frigjort deg fra henne?

Hun har ikke vist meg at hun er seriøs nok, nei.

Gjest Eurodice
Skrevet

Hun har ikke vist meg at hun er seriøs nok, nei.

Hvor lenge skal du vente på det? For alle oss som har fulgt deg, er det åpenbart at hun ikke har til hensikt å flytte sammen med deg. Hun har brukt deg til sitt formål. Det er bedre å svelge nederlaget og gå videre i livet, skjønner du ikke det?

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Synes det er ok å gjøre om det er første/andre daten,men ikke om man har datet en stund.Hadde ikke gjort det selv,har nok med å konsentrere meg om en person om gangen :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...