Gå til innhold

Flere dates på samme dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg møter ene daten klokken 14.00, den andre daten klokken 17.00, drar hjem og gjør meg klar for 3 date klokken 20, er det frekt det? Det kan da vel ikke gjøre noe i og med at man tross alt bare dater i håp om å finne drømmepartneren?

Er det forskjell på om menn eller kvinner gjør dette?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke noe som helst frekt i det, nei. Med mindre det er date nr ørten og det er grunn til å tro at man nå er på vei inn i et forhold. Men om det bare er en "bli kjent" date er det da ikke noe galt i å bli kjent med flere personer samme dag.

Jeg ville blitt utrolig sliten av så mange dater på en dag, og fått problemer med å holde fra hverandre hvem som har sagt hva, men om du klarer dette, kjør på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forteller man til datene at man har flere samme dag?

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man vil at andre skal by på seg selv, er det neppe noen god ide å si at vedkommende er den 3. denne dagen.

Og sånn ellers, jeg ville ikke gjort det, har faktisk ikke panikk ;)

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i det :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det synes ikke jeg er det minste frekt.

Man dater jo i håp om å finne noen å dele livet med, eller i det minste deler av livet med. Naturlig at man da dater flere om så er for å styrke sjansene.

I alle fall i starten inntil man blir bedre kjent om satser alt på ett eller maks to kort.

AnonymBruker
Skrevet

kjør på:):Nikke:

eneste prøv å husk navnene dems....kjedelig vis du sier : hva slags kaffe liker du Kjetil så heter han Frank.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne godt ha gjort det samme. En date så tidlig er mer på å føle seg fram om det kan bli noe mer. Selvfølgelig så hadde jeg ikke sagt noe om at jeg datet flere den dagen.

Skrevet

Kanskje ikke frekt men bare håpe de ikke kjenner hverandre eller at du plutselig møter på en av dem midt i en av datene.

Skrevet

Hvis jeg møter ene daten klokken 14.00, den andre daten klokken 17.00, drar hjem og gjør meg klar for 3 date klokken 20, er det frekt det? Det kan da vel ikke gjøre noe i og med at man tross alt bare dater i håp om å finne drømmepartneren?

Er det forskjell på om menn eller kvinner gjør dette?

Jeg hadde aldri kastet bort min tid på å gå på date med ei kvinne som dater andre.

Så det er veldig enkelt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri kastet bort min tid på å gå på date med ei kvinne som dater andre.

Så det er veldig enkelt.

Hvordan vet du om hun dater andre?

Skrevet

Hvordan vet du om hun dater andre?

Hun skriver her: "...ene daten klokken 14.00, den andre daten klokken 17.00, drar hjem og gjør meg klar for 3 date klokken 20".

AnonymBruker
Skrevet

Hun skriver her: "...ene daten klokken 14.00, den andre daten klokken 17.00, drar hjem og gjør meg klar for 3 date klokken 20".

Jeg tenkte ikke en date med TS, men en reell date med en annen dame. Hvordan vet du om hun traff en annen for 3 timer siden eller skal treffe en senere sammen kveld?

Min erfaring er at få er åpne om dette.

Skrevet

Jeg tenkte ikke en date med TS, men en reell date med en annen dame. Hvordan vet du om hun traff en annen for 3 timer siden eller skal treffe en senere sammen kveld?

Min erfaring er at få er åpne om dette.

Jeg hadde selvfølgelig kommet til å spurt på forhånd.

Hadde hun da sagt at hun ønsker å date andre også, så hadde det ikke blitt noen date.

Og hadde det vist seg senere at hun har jugd overfor meg; så hadde det ikke blitt noe av uansett hvordan en eller flere dater hadde gått. En som juger er ingenting å samle på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde hun da sagt at hun ønsker å date andre også, så hadde det ikke blitt noen date.

Og hadde det vist seg senere at hun har jugd overfor meg; så hadde det ikke blitt noe av uansett hvordan en eller flere dater hadde gått. En som juger er ingenting å samle på.

når det er snakk om en første date så kan du ikke forlange at de bare skal date deg! en ting vis man har datet en stund men hallo!!

• Liker 1
Skrevet

når det er snakk om en første date så kan du ikke forlange at de bare skal date deg! en ting vis man har datet en stund men hallo!!

Jeg kan forlange akkurat hva jeg vil. Ellers blir det altså ikke noe av.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er greit hvis det er førstedater, men selv hadde jeg nok blitt litt sliten av å treffe så mange nye. Men kan jo være praktisk hvis man bor langt fra møtestedet f eks? Jeg er i hvert fall ikke i Oslo ukentlig, og det har hendt jeg har kommet i kontakt med mer enn en interessant fyr (riktignok ikke fått sommerfugler i magen av å lese eller se bilder).

AnonymBruker
Skrevet

Poenget med å date er jo å bli kjent osv, så da er det ganske rart å spørre noen man møte for første gang om "jeg er den eneste". Om det blir flere dater og sånn så er det jo naturlig at man finner ut om det er flere, men første gangen? Da aner man jo ikke om man vil like hverandre en gang:P

Skrevet

Poenget med å date er jo å bli kjent osv, så da er det ganske rart å spørre noen man møte for første gang om "jeg er den eneste". Om det blir flere dater og sånn så er det jo naturlig at man finner ut om det er flere, men første gangen? Da aner man jo ikke om man vil like hverandre en gang:P

Og hva så?

Hvis jeg skulle brukt tid og ressurser på en date så er det fordi hun ønsker og bli kjent med MEG og ingen annen.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...