Gå til innhold

Menssmerter, men ingen mens...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei! jeg er en jente på 22 år som er prøver. i går kveld når jeg la meg hadde jeg skikkelig vondt i korsrykken, og magen oppførte seg som om jeg skulle vært på dag 2-3 i mensperioden. Aldri opplevd lignende FØR jeg skal ha mensen, får det samtidig og etter... så da var jeg sikker på at mensen var på vei, siden det faktisk kjentes slik ut, men i dag tidlig? ingenting, noe jeg var glad for, og blendahvit test, noe som ikke var fullt så gøy.. noen som har vert med på lignende? både på godt og vondt? har også vært mye trøtt de siste dagene, sovet lenge.. tidli til køys.. IKM er forresten idag, (ettermiddag, kveld..)

Mvh nyprøver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kramper gjerne i forkant av mensen. Samtidig er også menskramper et graviditetstegn.

Selv om noen ikke får positiv test før flere uker ut i svangerskapet, så ville de fleste fått positiv test dagen før IKM. Mest sannsynlig får du derfor mensen, men håpet er selvsagt aldri ute før Tante rød viser sitt stygge ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi faktisk på akkurat samme sted i dag. Jeg venter mens fredag, i går hadde jeg kraftige kramper og ryggsmerter, noe jeg aldri har før rett før mensen dukker opp.

På bakgrunn av tre års prøvererfaring kan jeg si at dette med kramper, ubehag, symptomer og så videre er noe som svinger mye. Og plutselig har man mensmurringer på de merkeligste tidspunkt. Når man ikke er prøver tenker man ikke så mye over det.

En test dagen før IKM er over 90% sikker. Men alt håp er jo ikke ute før man begynner å blø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! har hatt krampe i ryggen i hele dag, med rykk og napp.. aldri hatt menssmerter før mensen før, er ikke alltid jeg er plaget en gang..:S ingen tegn til tante rød heller.. har bare hatt mer utflod enn vanlig, men den har vært gul/grå?! og ikke tegn til rødt i... forvirrende og irriterende..:P både det at en går rundt og innbilder seg ting, og det at kroppen kan spille slike puss.... Mvh TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid nå, så hadde jeg vondt i magen fra EL og 2 uker frem, og tok test på dagen jeg skulle hatt mensen og den var sterk positiv. Nå er jeg 10 uker på vei og kjenner ingen symptomer lenger, enn at jeg er trøtt og sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... har ikke fått mensen enda, hadde kun smerter i magen den kvelden som nevnt over, og ryggen verker sånn i ny og ne... har vert trøtt hele uken, men tror det er fordi jeg brygger på noe, har ondt i halsen, og litt småkvalm til tider... tok ikke en test i dag, for er igrunn innstilt på at den blir negativ, men skal ta en test i morgen, mtp at jeg skal ut og vil ikke ta sjangser for å si det slik...:P men har en skikkelig "jeg er sikker på at jeg ikke er gravid og bare vet det" følelse, så syns mensen i det minste kunne dukket opp slik at jeg for alvor får bekreftet dette... Mvh TS:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ta sorgene på forskudd :) Plutselig viser den positivt. Den dagen jeg testet var jeg så klar på at den var negativ, men når jeg så den var positiv da fikk jeg meg et stort sjokk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo alltid lov å håpe... grugleder meg til i morgen!:) Mvh TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Lykke til med testingen! Krysser fingrer for to streker :)

Hold oss oppdatert da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk og takk!:D DET skal jeg! blir rett og slett irritert og sur av de som ikke gjør det!:P (har sittet i dager å lest meg bakover i tid for å se hva andre har skrevet tidliger, og ingen gidder skrive om de fikk positiv eller negativ! viktig å ta hensyn til andre som leser, en kan tross alt få "tips" av det også..) ;) Mvh TS:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det overstått, negativ.. men var igrunn klar for det.. så syns tanta kan dukke opp så jeg slipper å tenke sånn! blir jo gal.. magen har vert oppblåst i to dager nå.. (muligens tre) og er ikke det lenger, også et tegn på at hun skulle vert her gitt... (tenkte ikke over at den har vert det før i går..:P) helt ubegripelig hva vår egen kropp kan gjøre imot oss!:P Mvh TS:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...