Gå til innhold

Hva slags land er Norge?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, nå så jeg det. Blir ivrig og forbanna, skjønner du. Og skal jeg liksom ta meg nær av deg? Nei, det gidder jeg ikke. Hadde vi stått ansikt til ansikt hadde du neppe vært så tøff i kjeften du heller. Er vel lov å ta feil eller?? Uansett, ingen som svarer på de virkelige spørsmålene her. ;) Altfor lav straff, altfor stygg sak, Norge er Norge, et egoistisk land.

Heheh, joda jeg hadde nok vært like "tøff i kjeften" da også. :skratte:

Jeg gjetter at du er 17år :):ler:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke?

Bommet dog på 2 år.

Bommet på to år, big deal må jeg si, uansett veldig feil er det ikke? Hvis du sammenligner dette med christoffer saken.

AnonymBruker
Skrevet

Heheh, joda jeg hadde nok vært like "tøff i kjeften" da også. :skratte:

Jeg gjetter at du er 17år :):ler:

;) LER HØYT

Skrevet

Ja, jeg er stolt :) Jeg er jævli heldig som bor her i Norge og trenger ikke å klage på at jeg ikke har mat, klær eller gratis skolegang, for alt det der har jeg. Det er synd at det finnes folk som ikke setter pris på alt det vi har i Norge, som folk i andre fattige land ikke har.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Norge er et land som tydeligvis er et hjem for alt og alle

AnonymBruker
Skrevet

;) LER HØYT

Så fint da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, og det er jo ganske feil, syns jeg :\

Skrevet

møkkaland, fullt av pingler!

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Norge er et land med uffatelige naive innbyggere.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes Norge er et bra land. Det er politiske saker jeg ønsker endret. Men alt i alt er nordmenn de menneskene jeg liker best å ha rundt meg.

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Det er jo akkurat det Norge ikke er. Norge er et land for alle som passer inn i den Arbeiderpartiske våte drømmen om hva som utgjør en god (og ikke minst sunn) nordmann. Noen eksempler:

Du har ikke lov til å spille poker og den type ting, ikke med venner en gang. Men dersom du trives med tilbudene fra Norsk Tipping får du det til og med servert rett i stua i beste sendetid. Altså, liker du klassiske pengespill med litt nerve og historie er du ikke velkommen, men liker du de dørgende kjedelige spillene til Norsk Tipping tas du imot med åpne armer.

Norske sosialt liv kretser rundt rusmiddelet alkohol, både i jobb-sammenhenger og studie-sammenhenger. Men foretrekker du f.eks. cannabis, ja da skal du kastes ut av utdanningsinstitusjoner, bøtlegges og til og med fengsles. "Ha deg vekk, du foretrekker ikke det samme som oss".

Uteliv og alt annet som ikke foregår i heimen er tilpasset A-mennesker. Er du et B-menneske som kanskje til og med jobber på ettermiddagene, ja da skal alt som er av butikker stenges og du skal fortsatt ha deg hjem fra puben i 2-3 tia selv om du kanskje begynte kvelden klokka 1.

Har du unger og familie får du skattefradrag. Dette skal selvsagt single folk uten unger betale for, for her skal det pokker meg skites ut unger i vilden sky. Spiller ingen rolle om du bare fikk noen lausunger med en eller annen tilfeldig fyr på byen, alt blir lagt til rette for deg på andres bekostning.

Ah, jeg kunne fortsatt i evigheten om hvordan Norge kun er et land for de som passer inn i det snevre Arbeiderpartiske nåløyet en på død og liv skal trykke folk igjennom.

Toleranse much? I don't think so.

Det eneste Norge er bra på er materialistiske verdier. Der scorer vi veldig høyt og er heller ikke pinlig berørt over å slå oss på brystet over akkurat det.

Endret av Maruwan
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes du skal flytte TS...........................

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir litt satt ut her. Etter alt vi har gått igjenom, så klager folk på hvordan land Norge er? Ingen andre land har sett magen, vi har fått skryt opp i skyene over samholdet vårt. Vi klemmer fremmede, gråter for fremmede og har et bånd sterkere enn noen sinne..

Syntes du virker så bitter, TS. Det må være trist å være så ensom i en tid som denne.

• Liker 3
Skrevet

Jeg blir litt satt ut her. Etter alt vi har gått igjenom, så klager folk på hvordan land Norge er? Ingen andre land har sett magen, vi har fått skryt opp i skyene over samholdet vårt. Vi klemmer fremmede, gråter for fremmede og har et bånd sterkere enn noen sinne..

Syntes du virker så bitter, TS. Det må være trist å være så ensom i en tid som denne.

Skal da være lov komme med kritikk og påpeke områder med forbedringspotensiale. Norge er på ingen måter et perfekt land.

Punktene som Maruwan nevnte er jeg hjertens enig i, ikke er dette forbedringsområder som vil oppta statens materialistiske verdier heller, tvert i mot så vil det øke statens inntekter i stor grad.

AnonymBruker
Skrevet

Meh, det er jo ikke kritikk. Det er drittsnakk og antagelser, påstander uten hold og direkte feilinformasjon.

Det er ikke uten grunn at vi flere ganger har blitt kåret til beste land å bo i, og nå ligger på topp 5. Ingen land er perfekte, og jeg skjønner ikke hvorfor nordmenn er så forbanna opptatt av at ALT skal være bra for ALLE. Det går ikke ann det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags land er Norge?

Et i-land.

• Liker 1
Skrevet

Å bli født og vokse opp i norge er som å vinne syv rette i lotto.

Å klage på det er det bare bortskjemte drittunger som gjør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell Verona det.

Skrevet

Fortell Verona det.

Vi fører også en inhuman asylpolitikk som desverre går utover de mest forsvarsløse av oss.

• Liker 1
Skrevet

Vi fører også en inhuman asylpolitikk som desverre går utover de mest forsvarsløse av oss.

Men du sa jo tidligere at det ikke er noe å kritisere, for vi har det jo tross alt så bra. :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...