AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #1 Skrevet 24. april 2012 Jeg sitter her helt målløs og forbanna på samme tid. Her i Norge bruker de så mye penger på hersens Anders Behring Breivik, at andre norske mennesker legger seg ned til å dø! Ikke får de medisiner, ikke får de hjelp! Alle utlendingene som styrter inn i landet, får alt de peker på, og vi andre skal sitte igjen som noen nek og vente. Er du på sosialen er du dømt fra første sekund, har du prøvd narkotiske stoffer er du narkoman, og har du ikke penger er du ikke verdt en dritt! Hvor mange ganger i løpet av en dag ser du hyggelige mennesker som vil deg godt? Her i Norge ser man nesten aldri noen smile om de ikke kjenner deg. Ikke er folk like mye verdt her i Norge, og når et barn mishandles og dør av skadene, og stefar og mor har gjort det, ja da får de LAV STRAFF, raner du en bank feks kan du få 21 år, voldtar du noen kan du få seks måneder! På små bygder og plasser i Norge må du rømme hvis du får deg et rykte, for da skal uansett hele bygda jage deg ut, gjerne også finne på flere dumme rykter.. Hva slags land er Norge? Er du stolt av å være norsk? Det er FAEN ikke jeg..... Og Anders Behring Breivik som er mer populær nå en kongen i Norge, var det ikke han vi bare skulle glemme? Skyve bort og leve videre? Pøsj, norge er ute etter oppmerksomhet fortsatt, selvom at sånt skjer i andre land hver bidige dag og de legger det bak seg, "glemmer det", og lever normalt. I andre land er de også hyggelig, selvom du ikke har merkeklær, rik pappa eller en ustelt kropp... Dette landet burde virkelig ha seg en lærepenge.... Jeg er flau over å være norsk! Til og med i fengslene i Norge sitter funksjonshemmede og autister?!?! Dette er folk som ikke kan styre seg, men i fengsel blir de satt, og der kan de sitte.... Hva er dette for et land??? 2
Gjest Maruwan Skrevet 24. april 2012 #2 Skrevet 24. april 2012 Det er folkehelse-fascismen som irriterer meg mest ved Norge. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #3 Skrevet 24. april 2012 Det er folkehelse-fascismen som irriterer meg mest ved Norge. Det irriterer også meg...
Gjest Bobler Skrevet 24. april 2012 #4 Skrevet 24. april 2012 (endret) Ja jeg er jævlig stolt av å være Norsk! Jeg syntes vi har mye fint her i landet, men nordmenn er veldig flinke til å bare se det negative med alt. Vi er et meget godt land å bo i, vi har god ordninger til de uten jobb, gode ordninger til helse og psykiatri. Jeg lurer også veldig på hva slags mennesker du henger med TS. Her jeg bor så blir man ikke dømt for å gå på sosialen, man tenker heller at vedkommende har det tøft. Det er ikke unormalt å ha prøvd hasj og du er ihvertfall ikke narkoman fordi du har prøvd litt småtteri. Og joda du er da verdt noe selv om du er fattig. Jeg syntes du er fryktelig negativ. Og det er vel derfor aldri noen smiler til deg også. Jeg smiler til de jeg møter på, og jaggu smiler de ikke tilbake. Til og med når jeg IKKE smiler til folk, så smiler de på meg. Jeg møter også hyggelige folk i tide og utide. Mister jeg noe, plukker andre det ofte opp. Går de på meg, unnskylder de seg. Har jeg lite ting i kassa-køen, slipper de meg forbi. Foreslår at du flytter Endret 24. april 2012 av Bobler 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #5 Skrevet 24. april 2012 Ja jeg er jævlig stolt av å være Norsk! Grøss :S 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #6 Skrevet 24. april 2012 Jeg sitter her helt målløs og forbanna på samme tid. Her i Norge bruker de så mye penger på hersens Anders Behring Breivik, at andre norske mennesker legger seg ned til å dø! Ikke får de medisiner, ikke får de hjelp! Alle utlendingene som styrter inn i landet, får alt de peker på, og vi andre skal sitte igjen som noen nek og vente. Er du på sosialen er du dømt fra første sekund, har du prøvd narkotiske stoffer er du narkoman, og har du ikke penger er du ikke verdt en dritt! Hvor mange ganger i løpet av en dag ser du hyggelige mennesker som vil deg godt? Her i Norge ser man nesten aldri noen smile om de ikke kjenner deg. Ikke er folk like mye verdt her i Norge, og når et barn mishandles og dør av skadene, og stefar og mor har gjort det, ja da får de LAV STRAFF, raner du en bank feks kan du få 21 år, voldtar du noen kan du få seks måneder! På små bygder og plasser i Norge må du rømme hvis du får deg et rykte, for da skal uansett hele bygda jage deg ut, gjerne også finne på flere dumme rykter.. Hva slags land er Norge? Er du stolt av å være norsk? Det er FAEN ikke jeg..... Og Anders Behring Breivik som er mer populær nå en kongen i Norge, var det ikke han vi bare skulle glemme? Skyve bort og leve videre? Pøsj, norge er ute etter oppmerksomhet fortsatt, selvom at sånt skjer i andre land hver bidige dag og de legger det bak seg, "glemmer det", og lever normalt. I andre land er de også hyggelig, selvom du ikke har merkeklær, rik pappa eller en ustelt kropp... Dette landet burde virkelig ha seg en lærepenge.... Jeg er flau over å være norsk! Til og med i fengslene i Norge sitter funksjonshemmede og autister?!?! Dette er folk som ikke kan styre seg, men i fengsel blir de satt, og der kan de sitte.... Hva er dette for et land??? Hvem er du for en??? Hva med en realitetssjekk? 4
Gjest Nuppdupp Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 Jeg sitter her helt målløs og forbanna på samme tid. Her i Norge bruker de så mye penger på hersens Anders Behring Breivik, at andre norske mennesker legger seg ned til å dø! Ikke får de medisiner, ikke får de hjelp! Alle utlendingene som styrter inn i landet, får alt de peker på, og vi andre skal sitte igjen som noen nek og vente. Er du på sosialen er du dømt fra første sekund, har du prøvd narkotiske stoffer er du narkoman, og har du ikke penger er du ikke verdt en dritt! Hvor mange ganger i løpet av en dag ser du hyggelige mennesker som vil deg godt? Her i Norge ser man nesten aldri noen smile om de ikke kjenner deg. Ikke er folk like mye verdt her i Norge, og når et barn mishandles og dør av skadene, og stefar og mor har gjort det, ja da får de LAV STRAFF, raner du en bank feks kan du få 21 år, voldtar du noen kan du få seks måneder! På små bygder og plasser i Norge må du rømme hvis du får deg et rykte, for da skal uansett hele bygda jage deg ut, gjerne også finne på flere dumme rykter.. Hva slags land er Norge? Er du stolt av å være norsk? Det er FAEN ikke jeg..... Og Anders Behring Breivik som er mer populær nå en kongen i Norge, var det ikke han vi bare skulle glemme? Skyve bort og leve videre? Pøsj, norge er ute etter oppmerksomhet fortsatt, selvom at sånt skjer i andre land hver bidige dag og de legger det bak seg, "glemmer det", og lever normalt. I andre land er de også hyggelig, selvom du ikke har merkeklær, rik pappa eller en ustelt kropp... Dette landet burde virkelig ha seg en lærepenge.... Jeg er flau over å være norsk! Til og med i fengslene i Norge sitter funksjonshemmede og autister?!?! Dette er folk som ikke kan styre seg, men i fengsel blir de satt, og der kan de sitte.... Hva er dette for et land??? tja, nordmenn er jo kjent for å "drepe" andre med kjærlighet (det så vi etter 22.juli) . så vil tippe 50-100 stk. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Hvem er du for en??? Hva med en realitetssjekk? Jeg er meg, og du er virkelig deg Realitetssjekk?? Neh... Trenger ikke sånt jeg
The Kitten Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 Det irriterer meg at alt skal sammenlignes med Anders B. Breivik og behandlingen han får. At han blir behandlet profesjonelt har da ingenting med noe av det andre du skriver. 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 Det irriterer meg at alt skal sammenlignes med Anders B. Breivik og behandlingen han får. At han blir behandlet profesjonelt har da ingenting med noe av det andre du skriver. Blir behandler profesjonelt... Hehe... Jaja, profesjonelt og profesjonelt, han fikk det akkurat som han ville med andre ord;) Og diskusjonen min var ikke akkurat om han heller, les overskriften. Jeg tar opp ting som irriterer meg her i Norge... Norge suger. Forsvar deg når jeg snakker om den lille gutten 2 og et halvt år som ble mishandlet til døde av sin stefar og hans mor visste om det, moren har fått dom på fire måneder? " Kjempe bra"
The Kitten Skrevet 24. april 2012 #11 Skrevet 24. april 2012 Blir behandler profesjonelt... Hehe... Jaja, profesjonelt og profesjonelt, han fikk det akkurat som han ville med andre ord;) Og diskusjonen min var ikke akkurat om han heller, les overskriften. Jeg tar opp ting som irriterer meg her i Norge... Norge suger. Forsvar deg når jeg snakker om den lille gutten 2 og et halvt år som ble mishandlet til døde av sin stefar og hans mor visste om det, moren har fått dom på fire måneder? " Kjempe bra" Hvorfor skal jeg forsvare meg?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #12 Skrevet 24. april 2012 Hvor gammel er du TS? Forøvrig den gutten du snakker om har jeg ikke hørt om? Har derimot hørt om christoffer på ÅTTE hvor stefaren fikk 8år og mora fikk 2,5år. Kanskje en fordel å ha fakta på bordet før du begynner å smelle med kjeften. 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #13 Skrevet 24. april 2012 Hvorfor skal jeg forsvare meg? Sorry, svar på det mente jeg;)
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #14 Skrevet 24. april 2012 Hvor gammel er du TS? Forøvrig den gutten du snakker om har jeg ikke hørt om? Har derimot hørt om christoffer på ÅTTE hvor stefaren fikk 8år og mora fikk 2,5år. Kanskje en fordel å ha fakta på bordet før du begynner å smelle med kjeften. Spiller det noen rolle om jeg skrev feil? Dere klarer tydeligvis ikke å svare for dere uansett, men priser Norge for hjertevarmen og godheten... Tragisk.. Æsj, blir kvalm... Her gidder jeg nesten ikke være en gang, og les en gang til, 4 måneder står det, 4 faens måneder! Og alderen min har absolutt ingen betydning for deg, INGEN betydning.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #15 Skrevet 24. april 2012 Spiller det noen rolle om jeg skrev feil? Dere klarer tydeligvis ikke å svare for dere uansett, men priser Norge for hjertevarmen og godheten... Tragisk.. Æsj, blir kvalm... Her gidder jeg nesten ikke være en gang, og les en gang til, 4 måneder står det, 4 faens måneder! Og alderen min har absolutt ingen betydning for deg, INGEN betydning. ALLE er da enige i at Christoffer sin sak er en ufattelig trist og tragisk sak. Og SELVFØLGELIG burde både moren og stefaren fått strengere straff. Jeg forsvarer da ikke dommen eller noe. Jeg korrigerer deg bare. Gutten var åtte år, og nei det står ikke 4 "faens" måneder. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10073374 Her står det svart på hvit. To år og SEKS måneder. Skjønner du det nå, vesla?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #16 Skrevet 24. april 2012 ALLE er da enige i at Christoffer sin sak er en ufattelig trist og tragisk sak. Og SELVFØLGELIG burde både moren og stefaren fått strengere straff. Jeg forsvarer da ikke dommen eller noe. Jeg korrigerer deg bare. Gutten var åtte år, og nei det står ikke 4 "faens" måneder. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10073374 Her står det svart på hvit. To år og SEKS måneder. Skjønner du det nå, vesla? Jepp, nå så jeg det. Blir ivrig og forbanna, skjønner du. Og skal jeg liksom ta meg nær av deg? Nei, det gidder jeg ikke. Hadde vi stått ansikt til ansikt hadde du neppe vært så tøff i kjeften du heller. Er vel lov å ta feil eller?? Uansett, ingen som svarer på de virkelige spørsmålene her. Altfor lav straff, altfor stygg sak, Norge er Norge, et egoistisk land.
Gjest meh Skrevet 24. april 2012 #17 Skrevet 24. april 2012 Må bare påpeke noen av mange faktafeil: Norge sitter funksjonshemmede og autister?!?! Ingen som er sterkt funksjonshemmet kan dømmes fengselstraff, angående autister så er det fullt mulig å være autist og forholdsvis velfungerende og klartenkende. Raner du en bank feks kan du få 21 år, Nei, lengste straffen du kan få for å rane en bank alene er 10 års fengsel. Går ut ifra at du referer til noen av de dømte i NOKAS saken, men flere av de fikk straffer i 15-20 år på grunn av at en politimann ble drept. Altså grovt ran og drap eller medvirkning til drap lød dommene på. 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #19 Skrevet 24. april 2012 Må bare påpeke noen av mange faktafeil: Ingen som er sterkt funksjonshemmet kan dømmes fengselstraff, angående autister så er det fullt mulig å være autist og forholdsvis velfungerende og klartenkende. Nei, lengste straffen du kan få for å rane en bank alene er 10 års fengsel. Går ut ifra at du referer til noen av de dømte i NOKAS saken, men flere av de fikk straffer i 15-20 år på grunn av at en politimann ble drept. Altså grovt ran og drap eller medvirkning til drap lød dommene på. 1. Se på bak murene fra Ila fengsel på nrk.no\netttv og hør selv når psykologen i fengselet forteller alle diagnosene på de som sitter der. Der hører du selv at hun sier funskjonshemmede. 2. Et væpna ran med flere personer kan få opptil 21 år, og nei, jeg tenker ikke på NOKAS.
Gjest meh Skrevet 24. april 2012 #20 Skrevet 24. april 2012 2. Et væpna ran med flere personer kan få opptil 21 år, og nei, jeg tenker ikke på NOKAS. Ikke? § 268. Ran straffes med fengsel inntil 5 år. Grovt ran straffes med fengsel inntil 12 år. Ved avgjørelsen av om ranet er grovt, skal det særlig legges vekt på om det er brukt grov vold, om det er truet med skytevåpen eller annet særlig farlig redskap, om ranet er nøye planlagt, foretatt overfor forsvarsløs person eller gjelder en betydelig verdi. http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-029.html#267 Bommet dog på 2 år.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå