Gå til innhold

Fikk sjokolade i stedet for hasj – klagde til rektor


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvfølgelig gikk de til rektor. Hva skulle de ellers ha gjort? Hevnaksjon? Forstår dem godt jeg. Poenget her var vel at de ikke ville la dette gå ustraffet.

If I'm going down, I'm talking you with me!!

Eller var det prisen de ungdomskoleelevene måtte betale du reagerte på? Man kan jo spørre seg hvor de fikk syv tusen ifra. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår meget godt at de gikk til rektor. Om man bruker 7000 på hasj så betaler man for hasj, ikke sjokoladeplater, lampeskjermer eller noe annet enn det man har betalt for. Frustrasjonen var nok stor og jeg er positivt overrasket over at de varslet fra istedet for å prøve å ta sakene i sine egne hender.

Nå vet jeg at det er flere meninger om narkotika her inne på forumet og det er helt OK, men det kan jo tenkes at rektor var klar over misbruket og at h*n kanskje ikke er et udyr, men noen man kunne snakke med.

Og en ting til.. finnes verre ting enn hasj.. som går rett til levra og spiser folk innvendig. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og en ting til.. finnes verre ting enn hasj.. som går rett til levra og spiser folk innvendig. 8)

Poenget er vel hjernen er viktigere enn leveren.

Mister man sinnet, mister man seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er vel hjernen er viktigere enn leveren.

Mister man sinnet, mister man seg selv.

Ja, det er klart, men ta et eks: sprit.

Sprit er mye verre enn hasj og jeg sier ikke at det er noen som har sagt at det ikke er det, men det begynner å bli litt gammelt å høre på utsagn fra folk som ikke vet noe særlig om hasj og tror at hjernen blir spiddet første gang du tar et trekk og at du ikke bryr deg om noenting i universet. Derfor synes jeg alkohol generelt er mye verre enn hasj, men om man drikker så er det jo ikke noen som ser ned på deg slik det er med hasj.

Og Frigg, om du sikter til meg så trenger jeg ikke sjokolade, men om man føler sterkt for noe så kan man like godt si det synes jeg. Og om jeg ikke synes at hasj er en big deal så synes ikke jeg at noen har rett til å si at jeg har røyket bort alle cellene mine av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Jeg må jo faktisk si at jeg synes det bærer stor respekt av de to som våger å gå til rektor med noe slik. Vi vet ikke om det er like ulovlig med hasj i Frankrike som det er her, men uansett synes jeg det var tøft gjort av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...