Gå til innhold

Hvilke film har du sett flest ganger?


TheSgirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser mange filmer mange ganger... men mest? De første som slår meg er:

Harry Potter (alle)

Nightmare Before Christmas

Corpse Bride

The Rock

Howl's Moving Castle

The Crow

The One

Narnia (1-3)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ideen fra denne tråden førte faktisk til en dialog med meg og noen venner, og et par av de som kjenner meg godt kom med noen viktige poenger. De to filmene jeg har sett flest ganger er utvilsomt Christine og Vanishing Point. Filmer som Bullit, Maverick og Black Dog ble også nevnt med rette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen jeg har sett flest ganger er nok Almost Famous.

I mine yngre dager hadde jeg seriøst dilla på Little Giants :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest frøken am

Titanic!

Harry Potter, The Notebook.

Den filmen jeg har sett ALLER MEST er nok Sunes Sommar og første pirates filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jeg kan nevne flere, for jeg husker ikke hvilken film jeg har sett mest.

- Coyote Ugly

- Man on fire

- Mean girls (uhm..)

- Pulp Fiction

- Hitch

- Serendipity (sukkersøtt)

- Yes man

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvilken jeg har sett flest ganger, men i går så jeg den samme filmen to ganger og det har jeg aldri gjort før. Det var Grabben i graven bredvid - har lest boka, som jeg likte veldig godt, men ikke sett filmen før - og den filmen rørte meg så voldsomt så jeg ble helt satt ut. Satt bare i sofaen og stirret tomt framfor meg etterpå. Og da jeg kom til meg selv igjen og fikk tatt meg en kopp kaffe så så jeg den en gang til. Jeg tror den ene grunnen til at den tok meg så voldsomt er at den kvinnelige hovedpersonen var en introvert bibliotekar, sånn som meg, og den andre grunnen er Mikael Nyqvist.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silkesvarten er nok filmen jeg har sett desidert mest. Hadde ei venninna som overnatta hos meg nesten hver helg i hele 5 og 6.klasse og da så vi den hver gang, hehe. Er faktisk ikke lei den heller, elsker rett og slett den filmen!

Ellers har jeg sett Disneyklassikerne som Pocahontas, Tarzan, Løvenes Konge, Mulan osv maaaaange ganger. Hvis jeg liker en film godt, blir det ofte til at jeg ser den flere ganger. Har sikkert sett alle favorittfilmene mine minst fem ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grease, tror jeg. Klassiker! For en del år siden så jeg og søskenbarnet mitt den hver eneste kveld i hele sommerferien.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

This is Spinal Tap. Det er så mange finurlige replikker og kommentarer i den filmen, så man MÅ se den flere ganger! Prøver stadig å forkynne til venner hvor bra denne filmen er. :fnise:

Ellers har jeg sett Monty Python sine filmer mange ganger.

Jo, også Jungelboken. Sønnen min på 10 mnd elsker den. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...