Gå til innhold

Tinas prøvedagbok


Tina_O

Anbefalte innlegg

Hei!

Skikkelig feelgood dagbok :goodbye: !

Vi har EL ca samtidig ser jeg, spennende!

Hvor gamle er dere?

Ja, det gjenstår å se om når det er EL på meg da, har bare hatt en TR etter p-piller, så stoler ikke helt på at den er stabil ennå... skal følge med på deg!!

Vi er 31 og 50.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig med bryllup på Gran Canaria da :)

Spennende med EL-testing fremover, satser på positiv test snarest ;)

Ja, tror det passer oss med bryllup der, passe uformelt og på våre premisser. Sjefen så ringen min i dag og gratulerte med forlovelsen. "det blir vel bryllup på gran canaria da", sa han, så det er tydeligvis ikke uventa, hehe. Gleder meg til bryllupsreise på racersykkelen oppi fjella på GC!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forventa EL i går, men fortsatt ingen tegn... Håper bare den kommer i helga, mandag reiser jeg bort for to uker, så da kan denne sjansen gå fra oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vært stille på denne fronten i det siste gitt!

Kort oppsummert: Fikk aldri positivt utslag på EL-test, dro bort på jobbreise i 2 uker.

TR kom 10.juni, så ikke noe resultat denne gang..

Kan vel begynne å håpe på EL rundt neste helg, så da er vi i gang med PP2...:-D :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Okeeei! Da kan jeg faktisk avslutte denne prøvedagboken..... For i dag viste testen to tydelige streker gitt!!

Oioi. Helt uvirkelig. Men det forklarer stooore, ømme pupper, humørsvigninger, tissing hele tida, svimmelhet etc siste tida:-)

Ble sannsynligvis gravid rundt 24. Juni. Og i morgen reiser vi på ferie i tre uker. Håper jeg slipper morgenkvalme;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med to streker! Da er du i samme båt som meg, jeg testet positivt på mandag :) God ferie!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med to streker! Da er du i samme båt som meg, jeg testet positivt på mandag :) God ferie!

Wee! Gratulerer til deg og!!

Er helt grønn på hva man kan gjøre og ikke gjøre, har ikke lest meg opp noe særlig på forhånd... Nå oppdaget jeg akkurat at jeg må holde meg til to kopper kaffe hver dag.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! Gratulerer til deg og!!

Er helt grønn på hva man kan gjøre og ikke gjøre, har ikke lest meg opp noe særlig på forhånd... Nå oppdaget jeg akkurat at jeg må holde meg til to kopper kaffe hver dag.... :-)

Takk!

Fant ut det med kaffe i går jeg også. Tror jeg må kjøpe meg koffeinfri kaffe, for 2 kopper er ganske lite i løpet av en lang arbeidsdag. Iallefall for en som er vant til 4-5 kopper :)

Er helt grønn jeg også. Jeg har lest meg opp ganske mye på eggløsning og alt som har med prøving å gjøre, men jeg hadde aldri trodd at det skulle klaffe på første forsøk ( :sjokkert: ) så jeg kan ikke særlig mye om graviditet.

Det begynner nå å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid, for 4 positive billigtester, 1 positiv eggløsningstest og 1 positiv digital clearblue test kan vel ikke lyve? :fnise: Surrealistisk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Koffeinfri kaffe var bra tips. Skal ta med meg den!

Nå har jeg fått for meg at jeg må unngå strekkmerker (særlig at det går an;-)), puppene er kjempedigre allerede (de kommer til å sprekke snart, mener mannen. Haha!), så de har fått noen omganger med krem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, smøring mot strekkmerker fungerer iallefall på samvittigheten :) Puppene mine har ikke blitt så mye større enda, bare litt mer hovne og "spretne" ;) Men jeg tror heller ikke jeg er like langt som deg, jeg ble sannsynligvis gravid rundt 30 juni, jeg bare testet positivt veldig tidlig (testoman? jeg? what?).

Du får ha god ferie, og så får du bruke de store puppene som plaster på såret for at du ikke kan drikke vin ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tusen takk! Var inne på dagboka di nå, moro å lese om noen i samme situasjon:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten om store og ømme pupper, ofte tissing og mye frysing, er kroppen som normalt. Kjempeform! (tipper det ikke er alle som hadde lagt ut på en 3-ukers lang treningsferie i denne perioden, så har absolutt ikke noe å klage på:-)).

Mannen mener jeg har humørsvingninger, men det merker ikke jeg, hihi

Har begynt med en graviddagbok: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=676302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...