Gå til innhold

Øyevippetang


Gjest anonym

Bruker du øyevippetang?  

21 stemmer

  1. 1. Bruker du øyevippetang?

    • Ja, daglig
      28
    • bare til fest
      15
    • Nei...
      38


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zobel28
Det der høres rart ut..

Du skal jo aldri bruke vippetang etter maskara ellers.... tror ikke noe på at de "elektriske" vippetangene er noe mindre farlig å bruke etter maskara, det blir fortsatt et ganske hardt trykk på vippene og når du har maskara på så blir vippene veldig stive og kan knekke veldig lett!

Jeg ville aldri brukt den etter maskara.... uansett hva reklamen sier...

Men det er jo opp til hver og en.. noen legger kanskje ikke så mye vekt på om de mister alle vippene...

:-?

Hei,

Jeg var også litt skeptisk i starten, men det går helt fint. Jeg mister ikke vippene mine, og jeg har brukt den sammen med Dior mascara og MAC mascara og det har gått bra. Du klemmer ikke inn på vippen slik at du ikke har mulighet for å dra med deg noen vipper. Jeg har ikke hørt om noen farlige ting som kan skje. Men det er jo en smakssak hva man liker å bruke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er avhengig av vippetang. maskara bøyer ikke vippene mine nok, så dropper jeg vippetanga ser jeg helt krise ut. bruker den lille sorte tanga fra h&m (fob eller beautybox?? husker ikke og gidder ikke skjekke) har nettopp begynt med sky high curves og er meget fornøyd men vippetanga er fortsatt nødvendig!

er selvfølgelig ikke alle som trenger vippetang. har ei venninne hvis øyenvipper peker nesten rett oppover uten hjelp av tang eller spesialmascara.

har litt vondt nå for jeg klemra nettopp øyelokket i vippetanga mi.... auuuuu.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Bruker ikke vippetang.

Synes jeg får et veldig bra resultat hvis jeg bøyer vippene oppover med pekfingeren noen sekunder, etter jeg har påført mascara.

Det samme gjør jeg. Vippetang er et torturredskap i mine hender..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker vippetang av og til (hvis den ligger der så gidder jeg) Synes jeg får bortimot samme resultat uten også, men da må jeg være litt nøyere med mascara påføringen.

Hadde helt glemt eyecurl, husker det var en tråd om den for en stund siden. Da kom det vel fram at det finnes forskjellige, og den på LF skulle være den originale. (den beste også tror jeg?) Tror jammen meg jeg skal bestille en.

En ting er i alle fall sikkert! Alltid gøy å vise en gutt en metall-vippetang (les: torturredskap) :ler:

Endret av Amalthea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, men bruker det aldri. Mest sannsynlig fordi det ikke blir noe særlig effekt av det. Hvis den dagen kommer da jeg virkelig føler for at jeg på ha skikkelig vippetangvipp skal jeg teste den eyecurl'eren det har blitt snakket mye om her på KG.

-viXen-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_amanda_*

jeg bare digger Eyecurlèn min! helt supert produkt. Tror det er den orginale. de har nettside i Norge, www.eyecurl.no som er kjempe kul. der står det også hvor den kan kjøpes m.m

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen merkelig grunn synes jeg at vippene mine ofte blir rettere av vippetang.... Og jeg gjør det ikke feil! Men så har jeg jo ganske buede vipper fra før av så det er kanskje grunnen? Eller at jeg bare har brukt billige vippetanger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...