Gå til innhold

Å bade naken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sølvi Normalbakken skrev (5 timer siden):

Høres da helt naturlig ut. 
Når jeg er på nakenstrender, tenker jeg på sex hele tida. Kikker på de nakne kroppene, og da blir man jo kåt. 

Vi er seksuelle vesener, så det å tenke på sex, er helt normalt, men det gjør vi da enten vi ser folk med eller uten klær? Ikke spesielt tilknyttet nakenhet, det? Faktisk er det mange som sier at det ofte er mer pirrende å se folk i badetøy enn å se folk helt nakne. Men hva man tenker betyr ikke noe, så lenge man holder tankene for seg selv.

"Ekte" naturister skiller skarpt mellom sex og nakenhet. Joda, de har sex som alle andre, men akkurat som ikke-naturister, holder naturistene sexlivet privat. Hvis du er på et "ekte" naturist-sted, vil du ikke se noe som er upassende for barn. Naturisme er for alle, også for barn og familier, og dermed ville det være mer passende å diskutere naturisme i et fora for livsstil, fremfor et fora for sex.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem om de som jobber der er påkledd. Men det passer litt bedre om de er nakne de også, men spiller liten rolle.

Anonymkode: e2b35...58f

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.4.2012 den 13.13):

Ved å poste dette under seksualitet lurer jeg på hva dine baktanker er?

Å være naturlig naken er mer seksuelt for meg enn å strippe eller flashe pupper offentlig for å sjokkere eller oppnå noe seksuelt. Det er spennende, men er noe annet enn å provosere. Å være helt naken ved et basseng med andre, eller på badestranden, eller på butikken uten klær, er naturlig nakenhet, og mer sexy enn å blotte seg offentlig blant påkledde mennesker for å friste og sjokkere. Om du er i et nudistmiljø og er naken, så betyr det ikke at du kan oppføre deg pågående og frekt, selv om det kan være veldig seksuelt. Å være seksuell er en del av det å være menneske. Nudisme gir deg muligheten til å være seksuell uten baktanker. Du er en hel person. Nakenhet tvinger fram smil og glede i mennesker. 

Anonymkode: 5e890...2b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...