Gå til innhold

Å bade naken

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor det?

Jeg opplever det som uhygienisk. Det kommer også sikkert litt av at jeg siden jeg var liten ble lært opp til at man skulle kle på seg for å spise (hvis man feks gikk i bikini/badebukse)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det som uhygienisk. Det kommer også sikkert litt av at jeg siden jeg var liten ble lært opp til at man skulle kle på seg for å spise (hvis man feks gikk i bikini/badebukse)

Jeg vil heller ikke ha kjønnshår i burgeren min etc :kjefte:

• Liker 2
Skrevet

Men det er jo ikke slik at man står å gnir kjønnsorganet oppi maten, eller bare tilbereder maten i underlivshøyde.

Skrevet

Skulle DET være noe problem nå?

Beste burgerne i Bærum i alle fall.

Kan du bare spasere bort i nettoen, etter å ha svømt naken i vannet,

er du vel nesten i Paradis.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle DET være noe problem nå?

Beste burgerne i Bærum i alle fall.

Kan du bare spasere bort i nettoen, etter å ha svømt naken i vannet,

er du vel nesten i Paradis.

Ja, kjønnshår i burgeren ER et problem for meg :fnise: selv om det skulle være den beste burgeren i Bærum

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva om de ikke har kjønnshår da? :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Hva om de ikke har kjønnshår da? :gjeiper:

Da spiser jeg gjerne burgeren selv om den er tilberedt av en naken kokk.

Skrevet

Vært på nudiststrand på krokeide utenfor Bergen. Der solte mamma seg helt uten klær, mens jeg og storesøster nøyde oss med å sole oss toppløs :fnise: ingen badevakter, ingen som selger is eller vafler ;)

Riktignok en kar som sto og runket i buskene, men han jagde en av karene på stranden bort :nei:

Du MÅ ikke være helt naken på nudiststrand ;)

• Liker 1
Skrevet

Vært på nudiststrand på krokeide utenfor Bergen. Der solte mamma seg helt uten klær, mens jeg og storesøster nøyde oss med å sole oss toppløs :fnise: ingen badevakter, ingen som selger is eller vafler ;)

Riktignok en kar som sto og runket i buskene, men han jagde en av karene på stranden bort :nei:

Du MÅ ikke være helt naken på nudiststrand ;)

HELT RETT!

Ferskinger må ikke kaste alt med det samme.

Damer kan ha truse "de" dagene.

Jenter i besjeden-alder trenger ikke ta av underdelen.

Men høfligst å kaste alt. De gjør det helt av seg selv, når de blir voksnere.

HELT FEIL.

Stadig vekk leser jeg om disse folkene som runker i buskene.

Soler meg hele sommeren på Huk og Kalvøya. Nesten hver dag med fint vær.

Har ikke sett dem ennå. Er ikke blind eller noe.

En og annen av våre nye landsmenn, spaserer fort forbi på naken-Huk.

Gjør det noe da?

Om de ser stumpen, ryggen og hårsveien min, de 20 sekundene de

går forbi den ene dagen av 7 uka, so what?

AnonymBruker
Skrevet

HELT RETT!

HELT FEIL.

Gjør det noe da?

Jeg synes man skal ta av seg alt når man er på nudiststranda. Jenter som ikke er klare for det kan vel gå til teksilister.

Skrevet

Jeg synes man skal ta av seg alt når man er på nudiststranda. Jenter som ikke er klare for det kan vel gå til teksilister.

Dette med nudiststranden handler jo mest om å kunne være naken, uten at andre skal stirre på deg. Om du ikke er klar til å ta av deg alt enda, er ikke det nødvendig. Så lenge du ikke ligger der fult påkledd og stirrer på alle de andre altså. :nei:

Joa, dette med menn som runker i buskene har jeg opplevd en gang, og mamma har også opplevd det en annen gang. Begge tilfellene var det samme karen, og på samme uke. Men om det er vanlig vet jeg ikke :fnise:

Det var i hvertfall passe ubehagelig da det skjedde, jeg var der heldigvis me mamma og søsteren min, i motsettning til mamma som var alene den andre gangen det skjedde. Det var ganske ekkelt, og en kar som lå et stykke unna, endte opp med å jage ham bort og følge mamma til bilen (tar 10 min å gå på en sti). Syns folk han holde seg for godt til sånt ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan man bade naken i Kristiansand?

Skrevet

På Søm litt utenfor Kristiansand kan du visst sole deg naken.

Link til:

www.naturistnet.org/main.php?site_id=37

Har jeg gjort den ikke-klikkbar nå?

Har fått skjenn noen ganger.

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare noen få nakenstrender i Norge. De er gjennomgående ryddigere og mer delikate enn øvrige strender, fordi naturistene arrangerer ryddedugnader. Men da trekker tekstilistene gjerne bort fra søpla på tekstilstranda og inntar nakenstranda til genanse for nakenbaderne.

Det er greit hvis de kan oppføre seg, men det synes å være legitimt for tekstilistene å trakassere nakenbadere, selv på nakenstranda.

Enda mer plagsomt enn badebuksebrukerne er imidlertid gjenger av godt påkledde "nye landsmenn" (det er alltid menn) som inntar nakenstrendene med kamera og høylydte kommentarer.

Hvem er det da som viser plagsom atferd egentlig?

Skrevet

HELT RETT!

HELT FEIL.

Gjør det noe da?

Åja, så siden DU ikke har sett det, så må det være helt feil. Alle de som skriver det må ha hallusinert, fordi du har jo ikke sett noen!!

Høfligst å kaste alt? Om foreldre vil dra på nudiststrand trenger da ikke barna dems å gå nakne om de ikke føler for det. Syns ikke det er uhøflig. Men kanskje når du blir litt "voksnere" så skjønner du det :gjeiper:

Skrevet

Åja, så siden DU ikke har sett det, så må det være helt feil. Alle de som skriver det må ha hallusinert, fordi du har jo ikke sett noen!!

Høfligst å kaste alt? Om foreldre vil dra på nudiststrand trenger da ikke barna dems å gå nakne om de ikke føler for det. Syns ikke det er uhøflig. Men kanskje når du blir litt "voksnere" så skjønner du det :gjeiper:

Guess who som var på nudiststrand denne uken da. og gjett hvem som lusket i buskene IGJEN? joa. samme jævelen. Han legger båten inn i viken og blir der hele dagen. Går frem og tilbake fra stranden og inn i buskene. Mamma og jeg holdt på å le oss i hel da han forsvant inn i buskene et kvarter av gangen, det eneste vi så av ham var hodet... Var så ufttelig tydelig at han bare satt og stirret på folk også. Han lå seg ikke ned for å sole seg en eneste gang, han bare satt i skyggen og stirret, får han lusket bak i buskene igjen...

Han ødelegger virkelig miljøet på krokeide i bergen :sukk: Så hvis noen ser jævelen i hvit båt, med en rød stripe langs siden. Jag ham bort!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan man bade naken i Kristiansand?

jeg har bada naken i kr.sand.men det skjedde midt på natten og jeg vet ikke hvor jeg var.

AnonymBruker
Skrevet

Badet naken for første gang i år, nå i pinsen.

"Lokket" med en venninne. Men "følte ikke" for å ta av trusen. Men BH var Ok.

Etter en stund, så dro hun av trusen også, mens hun la på magen.

Kom den på igjen?

Gjett hvem som ville ut til Kalvøya dagen etter også?

Har inntrykk av at det er flere damer enn før?

Rundt 30-40. Nesten alle alene.

Noen med samme inntrykk?

Det er deilig. Prøv det. Du angrer neppe. JO. På at du ikke gjorde det før.

Skrevet

Guess who som var på nudiststrand denne uken da. og gjett hvem som lusket i buskene IGJEN? joa. samme jævelen. Han legger båten inn i viken og blir der hele dagen. Går frem og tilbake fra stranden og inn i buskene. Mamma og jeg holdt på å le oss i hel da han forsvant inn i buskene et kvarter av gangen, det eneste vi så av ham var hodet... Var så ufttelig tydelig at han bare satt og stirret på folk også. Han lå seg ikke ned for å sole seg en eneste gang, han bare satt i skyggen og stirret, får han lusket bak i buskene igjen...

Han ødelegger virkelig miljøet på krokeide i bergen :sukk: Så hvis noen ser jævelen i hvit båt, med en rød stripe langs siden. Jag ham bort!

Men når skal du lære da? Berit1987 har jo ikke sett noen, ergo de fins ikke og her kommer du å ser opptil flere. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Men når skal du lære da? Berit1987 har jo ikke sett noen, ergo de fins ikke og her kommer du å ser opptil flere. :fnise:

Man nekter da ikke på at slikt kan skje.

Problemet er at man MASER SÅ MYE OM DET, at man skremmer vanlig intet-anende mennesker bort.

Og de ser på oss som soler oss nakne som noen raringer.

Kan ikke tørre å si at man soler seg naken.

Og se på strendene. Ikke mange venninneflokker der.

Bare en og en, som har sett gleden med sol uten tøy.

Men de TØRR ikke si det til noen.

Tenk hvor koselig om man kunne tatt med seg venninner dit?

Bare 3 av mine venninner vet det. Og de er av og til med.

Man vil da ikke bli sett "rart på"; Altså holder man kjeft.

Det er fortsatt så deilig, at jeg anbefaler alle å sole seg naken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...