AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #1 Skrevet 21. april 2012 Noen her som har vært på naturistbad inne noen gang? Jeg lurer litt på hvordan det er. Regner med at at alle må være naken der, men hva med badevakta og eventuelt andre som jobber der, er de naken også eller går de påkledd? Og er det et problem om de er for folk? 4
Munfal Skrevet 21. april 2012 #2 Skrevet 21. april 2012 Hvis badevakten ikke trenger å være naken, så vil jeg begynne å jobbe der, DIRR. 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #3 Skrevet 22. april 2012 Jeg har solgt is på Kalvøya noen år. Mens jeg var 16-17. "Is-jentene" er på den alderen, og da er de litt flaue for å være nakne. Damene, var/er voksne, som selger vafler og pølser er nakne. Nå er jeg også naken, men vanlig soltilbeder (jente på 25). Litt for få av oss yngre jenter, men noen er det.
Vulpes Skrevet 22. april 2012 #4 Skrevet 22. april 2012 Jeg har solgt is på Kalvøya noen år. Mens jeg var 16-17. "Is-jentene" er på den alderen, og da er de litt flaue for å være nakne. Damene, var/er voksne, som selger vafler og pølser er nakne. Nå er jeg også naken, men vanlig soltilbeder (jente på 25). Litt for få av oss yngre jenter, men noen er det. Den beryktede nudiststranden på Kalvøya ja, haha. Har aldri vært der selv, men pleier å bade på stranden ved siden av. Så når vi svømmer ut til vår flytebrygge har vi fritt innsyn inn til nudistene. Så kan man smile og vinke Har aldri vært på nudiststrand selv, men det hender jeg bader naken på hytta, på strender hvor det ikke er noen andre eller i syden. Utrooolig deilig følelse å være naken i vannet. Det er for min del ingenting seksuelt over det (ser at denne tråden ligger i seksualitet-delen av forumet), men heller den deilige naturlige følelsen av å flyte rundt i vannet uten noe som strammer eller klemmer på kroppen 3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #5 Skrevet 22. april 2012 Ved å poste dette under seksualitet lurer jeg på hva dine baktanker er? 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #6 Skrevet 22. april 2012 Ved å poste dette under seksualitet lurer jeg på hva dine baktanker er? Baktanken var å få svar på det jeg spør om bare. Jeg vet ikke hvorfor jeg postet den her, så kanskje ikke nøye etter. Jeg vet godt at naturisme ikke har noe med sex å gjøre.
MrSmith Skrevet 24. april 2012 #7 Skrevet 24. april 2012 De fleste strendene vi har vært på har vært i utlandet og de har vært delt i to. På den delen hvor du kan bade og sole deg naken er det som oftest atskillig bedre plass, du blir brun på hele kroppen og det føles bedre å sole seg naken enn med klær. Deilig følelse av frihet og folk er oftest i bedre humør på nakenstranden(kanskje er det bare meg )
SoftKitty Skrevet 24. april 2012 #8 Skrevet 24. april 2012 Damene, var/er voksne, som selger vafler og pølser er nakne. Er det ikke litt ekkelt at folk som selger mat er nakne...? Jeg har ikke noe imot nudister/naturister eller nakenhet, men jeg synes liksom man skal ha noe på seg når man lager, selger eller spiser mat... :/ 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 Takk for svar, men er det ingen som vet litt mer om steder som er inne? Er egentlig det jeg lurte på Hvordan er det egentlig å være der hvis badevakter og andre som jobber der er påkledd? Går det greit for dere eller blir det flaut? Ser ikke på meg selv som naturist egentlig, men hadde kanskje vært litt intressant å prøve, men tar ikke sjansen på å være ute hvis det er sånn at man kan bli sett av folk med klær eller møte på dem, samme gjelder inne også. Skal jeg være naken med andre vil jeg at alle er det. 1
Ryvre Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 Er det ikke litt ekkelt at folk som selger mat er nakne...? Jeg har ikke noe imot nudister/naturister eller nakenhet, men jeg synes liksom man skal ha noe på seg når man lager, selger eller spiser mat... :/ Hvorfor det? 1
MrSmith Skrevet 24. april 2012 #11 Skrevet 24. april 2012 (endret) Takk for svar, men er det ingen som vet litt mer om steder som er inne? Er egentlig det jeg lurte på Hvordan er det egentlig å være der hvis badevakter og andre som jobber der er påkledd? Går det greit for dere eller blir det flaut? Ser ikke på meg selv som naturist egentlig, men hadde kanskje vært litt intressant å prøve, men tar ikke sjansen på å være ute hvis det er sånn at man kan bli sett av folk med klær eller møte på dem, samme gjelder inne også. Skal jeg være naken med andre vil jeg at alle er det. Da tror jeg egentlig ikke du er helt klar for å være naken med andre. Når man kler seg naken er det fordi du ønsker det selv, og på steder hvor det ikke virker støtende på andre. Dersom det er ubehagelig å være naken og samtidig se noen som har klær, da vil det ikke bli noen god opplevelse for deg uansett. Det vil bli nervøst og ubehagelig og jeg anbefaler deg å tenke på noe annet. Endret 24. april 2012 av MrSmith 1
Berit1987 Skrevet 25. april 2012 #12 Skrevet 25. april 2012 Takk for svar, men er det ingen som vet litt mer om steder som er inne? Er egentlig det jeg lurte på Hvordan er det egentlig å være der hvis badevakter og andre som jobber der er påkledd? Går det greit for dere eller blir det flaut? Ser ikke på meg selv som naturist egentlig, men hadde kanskje vært litt intressant å prøve, men tar ikke sjansen på å være ute hvis det er sånn at man kan bli sett av folk med klær eller møte på dem, samme gjelder inne også. Skal jeg være naken med andre vil jeg at alle er det. ENIG MED DEG. Liker ikke å sole meg naken der jeg kan treffe på andre. Derfor er det fint med naken-Huk. ALLE er nakne. Noen treffer du tilfeldigvis i byen, i vi er på nikk, eller slår av en prat. Har hørt om Linderud-badet, men ikke vært der. Kan ikke svare på det. Men folk er da folk overalt.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #13 Skrevet 25. april 2012 Ingen av inne-badene jeg har vært har hatt badevakter. Det har kun vært de badende naturistene der.
123sport Skrevet 25. april 2012 #14 Skrevet 25. april 2012 har alltid lyst til å dra på en nudiststrand, tenk så underholdende! 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #15 Skrevet 25. april 2012 har alltid lyst til å dra på en nudiststrand, tenk så underholdende! Kanskje sånne som deg er de som absolutt ikke skal være på en slik strand og som ikke har forstått hva naturisme dreier seg om? Snuskete kikkere er neppe velkomne der. 4
Gjest Nordavind Skrevet 25. april 2012 #16 Skrevet 25. april 2012 har alltid lyst til å dra på en nudiststrand, tenk så underholdende! Er neppe så underholdende som du tror
Rainbow Skrevet 25. april 2012 #17 Skrevet 25. april 2012 Jeg jogga på stranda på Kanariøyene, og plutselig var det ikke en vanlig strand lenger, men alle som var det var nakne. Vips hadde jeg jogge rett inn i nakenland. Men det var jo bare gamle folk, sånn fra femti og oppover, så var mest ubehagelig. De spilte til og med volleyball nakne. Heldiggvis hadde folk som jogga og gikk i vannkanten klærne på, men så et par som jogga nakne også. Meeget spesielt syn! :gjeiper: Der virka det hvertfall som at man kunne velge, men flertallet av de som var der var nakne. Må innrømme at jeg ikke skjønner greia med å ville være naken foran alle andre på offentlig sted, jeg, da. 4
Ryvre Skrevet 25. april 2012 #19 Skrevet 25. april 2012 Nudisme er ikke så populært i Norge Jaha, og hvor har du det fra? Nudiststrendene i Norge er jo stappfulle hver sommer (av de jeg har vært på), og det er da ofte man snubler over noen nakne mennesker på diverse svaberg utenom disse strendene også
Gjest Nordavind Skrevet 25. april 2012 #20 Skrevet 25. april 2012 Jaha, og hvor har du det fra? Nudiststrendene i Norge er jo stappfulle hver sommer (av de jeg har vært på), og det er da ofte man snubler over noen nakne mennesker på diverse svaberg utenom disse strendene også Enig. Er masse mennesker på Huk i juli og august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå