Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg å velge mellom to antrekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på fest i morgen, og jeg er litt usikker på hva jeg skal ha på meg. Det står mellom to antrekk.

Antrekk nr 1 er en svart kjole, men saken er at den er veldig løs rundt hoftene og litt kort (rekker meg til midt på lårene)sånn at når jeg bøyer meg ned så viser litt av rumpa! Så enten må jeg passe på å ikke bøye meg hele kvelden (noe som kan bli en utfordring - skal jo drikke og greier) eller så må jeg ha en tykk strømpebukse/tights under sånn at rumpa uansett ikke viser. Men jeg likte dette antrekket skikkelig godt, det var det som så best ut på meg..

Antrekk nr 2 er et svart skjørt og en blå topp. Dette ser ikke like bra ut som antrekk 1, men ser fortsatt fint ut da, men ikke så pynta liksom. Men skjørtet sitter iallefall bra rundt hoftene sånn at jeg slipper å bekymre meg for å vise rumpa.

Hva burde jeg velge? Hva hadde dere valgt? Ser det teit ut med tykk strømpebukse/tights under finkjolen? Skal jeg droppe den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilde! Det er jo ikke sikkert den ser best ut. Kanskje den er kjedelig. Jeg stemmer for blått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen er mindre kjedelig enn skjørtet og toppen. Den blå toppen ser egentlig mest ut som en vanlig t-skjorte, der for blir det litt kjedelig. Jeg kommer ikke til å legge ut bilder.

Men dere som mener 1 med thights/strømpebukse. Hva slags farge hadde dere valgt på thightsen/strømpbuksa? Kjolen er jo svart, så det blir kanskje litt vel mye svart hvis jeg velger det? Jeg vurderer grå, men da må det kanskje bli strømpebukse og ikke thights. Grå thights ser vel ikke akkurat så stesha ut..

takk for svar forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...