Gå til innhold

FrPs valgnederlag direkte årsak til massakren på Utøya.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I følge Anders Behring Breivk vill ikke massakren på barna på Utøya skjedd hvis FrP hadde vunnet valget i 2009. Det er altså en direkte sammenheng. ABB ville tvinge gjennom en politkk som var til fordel for sitt eget parti.

Les livefeed hos f.eks VG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er soleklart at han er en FRP tilhenger og alle disse idene fikk han ifra FRP. Han sendte manifeste sitt til Jan Simonsen tidligere stortingsrepresentant fra Frp. Han ble medlem i FPU i 15 års alder og i FRP i 18 års alder og fram til i dag er han en tilhenger av FRP og digger dette partiet. Frue Jensen og demnet rammede CIH har ødelagt ABB.

Han slåss rett og slett for at FRP skulle komme i makt. :rope:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter litt med å se hvordan dette skulle være gunstig for partiet, jeg.. :klo:

Das Partei skjønner sjelden sitt eget beste. Referer Trond Birkedal og fortielsen i ledelsen om hans kriminelle fremferd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeh :roll: Hvis AB over meg er ts så skrev du jo "ABB ville tvinge igjennom en politikk som var til fordel for sitt eget parti." Slik som jeg ser det er det jo verdens største ulempe bare det at han har vært medlem, så... FORDEL?! :skratte:

Alt man skal henge seg opp i :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Jeg forstod det slik at det var pressen som ikke viste nok om opprørene i Frankrike i 2009 som var problemet? De viste reportasjer først ei uke etter valget, hadde de vist før valget ville det i følge han gagnet Frp? Uansett, rare tankeganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FrPs landsmøte som pågår nå går ganske langt i å fremstille seg selv som de egentlige ofrene for Utøya, og Auf som skurker som utnytter Utøya for å ramme FrP

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Jeg tipper at han hadde funnet noe å skylde på uansett. At han ikke evner å se at han skader FrP i sin jakt på årsaker er jo ironisk, om det er FrP han ønsker å se som valgvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Anders Behring Breivk vill ikke massakren på barna på Utøya skjedd hvis FrP hadde vunnet valget i 2009. Det er altså en direkte sammenheng. ABB ville tvinge gjennom en politkk som var til fordel for sitt eget parti.

Les livefeed hos f.eks VG

Feil. Han presiserte i retten at det ikke var et regjeringsskifte som kunne hindret handlingene, men medienes håndtering før valget. Men som vanlig hadde de en svertekampanje mot FrP og skjulte sannheten (muslimske opptøyer i Frankrike og Gøteborg) for velgerne.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil. Han presiserte i retten at det ikke var et regjeringsskifte som kunne hindret handlingene, men medienes håndtering før valget. Men som vanlig hadde de en svertekampanje mot FrP og skjulte sannheten (muslimske opptøyer i Frankrike og Gøteborg) for velgerne.

Stemmer nok det. Jeg var selv en av dem som sendte mail til redaktører, med spørsmål om hvorfor det ikke stod noe som helst om opptøyene i avisene. Jeg fikk direkte tullete svar tilbake, typ; "Skjer det noe der, da? Det har ikke vi hørt noe om :)". Først etter valget kunne man finne stoff om disse opptøyene i norske aviser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Siv Jensen er rettssaken en stor belastning for partiet hennes, særlig siden den foregår midt under FrPs landsmøte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...