Binta Ba Skrevet 22. april 2012 #61 Skrevet 22. april 2012 Vel, du føler deg rimelig gjennomsnittelig, så selvsikkerhet utstråler du da altså ikke. "Hvordan man bærer den kroppen man har" høres ut som en unnskyldning for å ikke trene eller spise sunt. I forhold til hva samfunnet annser som pent, igjen, så er jeg gjennomsnittelig. Det betyr jo ikke dermed at jeg ikke er fornøyd, gjør det vel? Og det utstråles. Jeg synes selv jeg er heit, jeg:) Og hvordan man bærer kroppen går på holdning. Litt som at høye damer på 180 er ti ganger flottere når de er rakrygget, fremfor å gå og kroke seg ned. Skjønner? Og jeg spiser sunt, jeg. Trener ikke, men er så absolutt aktiv i hverdagen. Er ikke i dårlig form. 1
Tidus Skrevet 22. april 2012 #62 Skrevet 22. april 2012 I forhold til hva samfunnet annser som pent, igjen, så er jeg gjennomsnittelig. Det betyr jo ikke dermed at jeg ikke er fornøyd, gjør det vel? Og det utstråles. Jeg synes selv jeg er heit, jeg:) Og hvordan man bærer kroppen går på holdning. Litt som at høye damer på 180 er ti ganger flottere når de er rakrygget, fremfor å gå og kroke seg ned. Skjønner? Og jeg spiser sunt, jeg. Trener ikke, men er så absolutt aktiv i hverdagen. Er ikke i dårlig form. Forklar meg hvorfor man skal ta til takke med ei som er gjennomsnittlig når man selv er en 10-er da? I alle fall om det er snakk om å hooke opp med noen på byen?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #63 Skrevet 22. april 2012 Jeg ville heller ikke støttet en kjæreste i å ta slike operasjoner som du nevner, men hvis du vil ned i vekt, så tren og spis sunnere. Det er den beste metoden uansett. Da blir du i bedre form og friskere også. Og kan regne med å leve lengre. Ja , jeg skla jo og det da , det var i etterkant jeg kunne tenke med og stramme opp noe . Magen blir aldri flat igjen uten operasjon .
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #64 Skrevet 22. april 2012 Jeg ville heller ikke støttet en kjæreste i å ta slike operasjoner som du nevner, men hvis du vil ned i vekt, så tren og spis sunnere. Det er den beste metoden uansett. Da blir du i bedre form og friskere også. Og kan regne med å leve lengre. Ja , jeg skla jo og det da , det var i etterkant jeg kunne tenke med og stramme opp noe . Magen blir aldri flat igjen uten operasjon .
Tidus Skrevet 22. april 2012 #65 Skrevet 22. april 2012 Ja , jeg skla jo og det da , det var i etterkant jeg kunne tenke med og stramme opp noe . Magen blir aldri flat igjen uten operasjon . Hvorfor ikke? Vært skikkelig stor med masse løshud etterpå?
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #66 Skrevet 23. april 2012 Forklar meg hvorfor man skal ta til takke med ei som er gjennomsnittlig når man selv er en 10-er da? I alle fall om det er snakk om å hooke opp med noen på byen? Har du seriøst ikke forstått enda at noen syns "gjennomsnittlig" er det beste? Ei du ser på som gjennomsnittspen, kan nabogutter se på som dritdeilig. Og du må virkelig forstå at du er ikke en 10-er for alle! 2
Gjest Brillefin Skrevet 23. april 2012 #67 Skrevet 23. april 2012 Jeg visste ikke at jeg har gitt deg spiseforstyrrelser med innleggene mine her inne. Beklager så meget! haha, ja nå mente jeg ikke akkuratt DEG da, bare generellt mennesker med sånne holdinger som det
Tidus Skrevet 23. april 2012 #68 Skrevet 23. april 2012 haha, ja nå mente jeg ikke akkuratt DEG da, bare generellt mennesker med sånne holdinger som det At jeg liker tynne jenter framfor tykke? Du er vel ikke noe bedre. Tipper du liker høye menn framfor lave. Eller korthårete fremfor langhårete. Eller andre ting som er minst like overflatiske.
Binta Ba Skrevet 23. april 2012 #69 Skrevet 23. april 2012 Forklar meg hvorfor man skal ta til takke med ei som er gjennomsnittlig når man selv er en 10-er da? I alle fall om det er snakk om å hooke opp med noen på byen? Må du ha det inn med te-skje? Om man ser på hva SAMFUNNET annser som pent, så er jeg gjennomsnittlig. Det betyr ikke dermed at jeg i noen som samfunnet annser som en knakende kjekk kar, er mindre enn en tier. Forskjellig smak, remember? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå