AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #41 Skrevet 22. april 2012 Tja, jeg personlig, eller noen av mine kjekke kompiser går i alle fall ikke etter jenter med slik kroppsform, så jeg vet ikke helt om jeg tror på deg. Hva får deg til å tro at du og kompisene dine representerer flertallet av gutter? Og det er ingen fasit på hva kjekk er, så det er ikke sikkert det er så mange som syns dere er kjekke heller 7
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #42 Skrevet 22. april 2012 veltrent er ikke det samme som kjekk. men jo da. det er noen med smak som gagner frodige kvinner, men jeg har personlig aldri sett det paret annet en på internet. Du personlig er visst ikke mye ute i verden (annet enn på fjortisdisko kanskje)? Min kjære er en sånn kjekk og sprek fyr, mens jeg har bmi på nærmere 30 (ser kanskje ikke helt sånn ut, men jeg er åpenbart lubben). Og ifølge deg burde jo folk stirre på oss som om de aldri har sett et sånt par før 5
Tidus Skrevet 22. april 2012 #43 Skrevet 22. april 2012 Du personlig er visst ikke mye ute i verden (annet enn på fjortisdisko kanskje)? Min kjære er en sånn kjekk og sprek fyr, mens jeg har bmi på nærmere 30 (ser kanskje ikke helt sånn ut, men jeg er åpenbart lubben). Og ifølge deg burde jo folk stirre på oss som om de aldri har sett et sånt par før Og du tror ikke han skulle ønske du var strammere?
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #44 Skrevet 22. april 2012 Og du tror ikke han skulle ønske du var strammere? Alle menn er heldigvis ikke så overfladiske som du tydligvis er Når du engang blir voksen skjønner du at det er viktigere ting man skal være fornøyd med ved en partner enn utseende. Og selvom ikke du skjønner det i din verden er det noen som syns lubbene er mer sexy enn tynne 1
Tidus Skrevet 22. april 2012 #45 Skrevet 22. april 2012 Alle menn er heldigvis ikke så overfladiske som du tydligvis er Når du engang blir voksen skjønner du at det er viktigere ting man skal være fornøyd med ved en partner enn utseende. Og selvom ikke du skjønner det i din verden er det noen som syns lubbene er mer sexy enn tynne Tynn og stram er ikke nødvendigvis det samme. Og klart, utseendet er ikke alt. Men en avgjørende faktor for meg i alle fall. Men igjen, det kan ha noe med alder å gjøre.
Binta Ba Skrevet 22. april 2012 #46 Skrevet 22. april 2012 Og du tror ikke han skulle ønske du var strammere? Hvorfor er det så vanskelig å innse at noen har en annen smak enn deg? Personlig foretrekker jeg faktisk en liten kosemage på en mann fremfor en sixpack, men mannen jeg forelsket meg i er veltrent, ja. Med sixpack. Og, desverre/heldigvis, alt etter som, blir han konstant sjekket opp av det mange vil kalle "deilige, stramme jenter" på byen, selv mens jeg står der. Alikevel er det meg han forelsket seg i, meg han synes er ufattelig sexy, og nei; han skulle ikke ønske jeg var strammere. Selv da jeg hadde 20kg mer enn nå, rett etter fødsel, sa han rett ut "du skal være glad jeg liker ei dame med en del ekstra på kroppen.", mens han holdt rundt meg. Noen foretrekker det ene, noen det andre, og noen midt i mellom. 4
Binta Ba Skrevet 22. april 2012 #47 Skrevet 22. april 2012 Tynn og stram er ikke nødvendigvis det samme. Og klart, utseendet er ikke alt. Men en avgjørende faktor for meg i alle fall. Men igjen, det kan ha noe med alder å gjøre. Tjæh, jeg har blitt sjekket opp av veltrente 18åringer så vel som veltrente 40åringer. Og også utrente menn. All slags menn, rett og slett. 1
Tidus Skrevet 22. april 2012 #48 Skrevet 22. april 2012 Hvorfor er det så vanskelig å innse at noen har en annen smak enn deg? Personlig foretrekker jeg faktisk en liten kosemage på en mann fremfor en sixpack, men mannen jeg forelsket meg i er veltrent, ja. Med sixpack. Og, desverre/heldigvis, alt etter som, blir han konstant sjekket opp av det mange vil kalle "deilige, stramme jenter" på byen, selv mens jeg står der. Alikevel er det meg han forelsket seg i, meg han synes er ufattelig sexy, og nei; han skulle ikke ønske jeg var strammere. Selv da jeg hadde 20kg mer enn nå, rett etter fødsel, sa han rett ut "du skal være glad jeg liker ei dame med en del ekstra på kroppen.", mens han holdt rundt meg. Noen foretrekker det ene, noen det andre, og noen midt i mellom. Hvis du er svært pen, så hjelper det selvsagt imot fettet også.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #49 Skrevet 22. april 2012 Tynn og stram er ikke nødvendigvis det samme. Og klart, utseendet er ikke alt. Men en avgjørende faktor for meg i alle fall. Men igjen, det kan ha noe med alder å gjøre. Det er din mening, heldigvis finnes det millioner av andre meninger. Alle liker ikke stramme jenter. 4
Gjest Brillefin Skrevet 22. april 2012 #50 Skrevet 22. april 2012 Det er (delvis) pga folk som dette, blant annet deg Tidus, som er årsaken til at jeg utviklet spiseforstyrrelse.. Og min bmi er på 22, men jeg føler meg definitivt større. Aldri er man bra nok, og å høre på mye av dette gjør ikke noe godt for noen
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #51 Skrevet 22. april 2012 Det er (delvis) pga folk som dette, blant annet deg Tidus, som er årsaken til at jeg utviklet spiseforstyrrelse.. Og min bmi er på 22, men jeg føler meg definitivt større. Aldri er man bra nok, og å høre på mye av dette gjør ikke noe godt for noen Sånne gutter må man rett og slett ikke bry seg om. Man skal ikke slanke seg for å tilfredstille en gutt. Det finnes alltid en(eller fler) som liker deg for akkurat den du er 1
Tidus Skrevet 22. april 2012 #52 Skrevet 22. april 2012 Det er (delvis) pga folk som dette, blant annet deg Tidus, som er årsaken til at jeg utviklet spiseforstyrrelse.. Og min bmi er på 22, men jeg føler meg definitivt større. Aldri er man bra nok, og å høre på mye av dette gjør ikke noe godt for noen Jeg visste ikke at jeg har gitt deg spiseforstyrrelser med innleggene mine her inne. Beklager så meget! Om du har en bmi på nærmere 30 og ikke er bodybuilder, så er det faktisk helsefarlig. Så det å fortelle noen at de bør slanke seg når de begynner å bli såpas store er på lik linje med å si at noen bør slutte å røyke.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #53 Skrevet 22. april 2012 Jeg er i 40 årene, 174 høy og har som mål og veier 80 kg (dvs jeg må ned 10 kg ) Jeg ville gjerne prøve mageplastikk ell fettsuging for å bli strammere. Men kjæresten syns ikke det , for han er risikoen med det mer tungtveiende enn at jeg får en stram kropp . DET er bra kjæreste det Og regner med det finns flere som er like bra ! Så til TS ; ikke bry deg om hva noenandre sier så lenge du sjøl og kjæresten er tilfreds Ha tro på deg sjøl!
Tidus Skrevet 22. april 2012 #54 Skrevet 22. april 2012 Jeg er i 40 årene, 174 høy og har som mål og veier 80 kg (dvs jeg må ned 10 kg ) Jeg ville gjerne prøve mageplastikk ell fettsuging for å bli strammere. Men kjæresten syns ikke det , for han er risikoen med det mer tungtveiende enn at jeg får en stram kropp . DET er bra kjæreste det Og regner med det finns flere som er like bra ! Så til TS ; ikke bry deg om hva noenandre sier så lenge du sjøl og kjæresten er tilfreds Ha tro på deg sjøl! Hva med trening og omlegging av kosthold? 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #55 Skrevet 22. april 2012 Hva med trening og omlegging av kosthold? ja , hva med det mener du?
Binta Ba Skrevet 22. april 2012 #56 Skrevet 22. april 2012 Hvis du er svært pen, så hjelper det selvsagt imot fettet også. Nei, jeg vil tvert imot påstå at jeg er rimelig gjennomsnittelig.
Tidus Skrevet 22. april 2012 #57 Skrevet 22. april 2012 ja , hva med det mener du? Jeg ville heller ikke støttet en kjæreste i å ta slike operasjoner som du nevner, men hvis du vil ned i vekt, så tren og spis sunnere. Det er den beste metoden uansett. Da blir du i bedre form og friskere også. Og kan regne med å leve lengre.
Tidus Skrevet 22. april 2012 #58 Skrevet 22. april 2012 Nei, jeg vil tvert imot påstå at jeg er rimelig gjennomsnittelig. Og hva er med deg som gjør at du blir sjekket opp av alle disse hunksa da?
Binta Ba Skrevet 22. april 2012 #59 Skrevet 22. april 2012 Og hva er med deg som gjør at du blir sjekket opp av alle disse hunksa da? Det er vel gjerne det at DE synes jeg er heit som faen, tenker jeg. Alt spiller en rolle, synes nå jeg. Utstråling, glimt i øya, helhet, hvordan man bærer den kroppen man har..Og det at jeg er stor betyr ikke dermed at jeg er usunn. 1
Tidus Skrevet 22. april 2012 #60 Skrevet 22. april 2012 Det er vel gjerne det at DE synes jeg er heit som faen, tenker jeg. Alt spiller en rolle, synes nå jeg. Utstråling, glimt i øya, helhet, hvordan man bærer den kroppen man har..Og det at jeg er stor betyr ikke dermed at jeg er usunn. Vel, du føler deg rimelig gjennomsnittelig, så selvsikkerhet utstråler du da altså ikke. "Hvordan man bærer den kroppen man har" høres ut som en unnskyldning for å ikke trene eller spise sunt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå