Gå til innhold

W.I.C.C.A


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ingenting konkret å vise til. Men, som det sies; gjør du vondt mot noen ( feks sette forbannelse mot deres vilje ), vil dette slå tilbake med tre ganger større kraft. F.eks i dette tilfelle; vanvittig dårlig kjærlighetsliv, f.eks? Men det blir kun synsing fra min side.

Ja, jeg har faktisk vært i 3 (!) voldelige forhold...... Så det er verdt å forsøke i alle fall.

Jeg fikk kontakt med hun ene som var med i "wicca"-gjengen vår, og hun husket ingenting om hvor i såfall den kunne vært gravd ned.. Jeg vet hvor området er, og nå viser det seg at det er blitt ett byggefelt der............ Så den er nok ikke mulig å finne igjen...

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å lese i bøkene vil ikke skade deg på noe vis, og du vil nok finne en måte å oppheve forbannelsen på:) Er selvsagt ikke garantert at det er dette som er grunnen til noe som helst, men jeg personlig ville ikke greid å la være..;)

Les i bøkene om hvordan man gjør en opphevelse av en forbannelse. For min del er det altfor mange år siden til at jeg husker nøyaktig hvordan man gjør det..og såvidt jeg husker, varierer det også, etter som hvilken forbannelse det var i utgangspunktet.

Skal heller lese litt jeg da... Og jeg håper dere er klar for oppdatering ;)

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har faktisk vært i 3 (!) voldelige forhold...... Så det er verdt å forsøke i alle fall.

Jeg fikk kontakt med hun ene som var med i "wicca"-gjengen vår, og hun husket ingenting om hvor i såfall den kunne vært gravd ned.. Jeg vet hvor området er, og nå viser det seg at det er blitt ett byggefelt der............ Så den er nok ikke mulig å finne igjen...

ts

Du trenger ikke dukka ;) Du kan f.eks. lage ei ny dukker hvor du "setter mannen fri".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid syntes at wicca er ganske spennede, mye på grunn av kontatkten med naturen. Men, jeg har ikke noe tro på at det virker, desverre :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i og med at jeg er kristen, vil dette påvirke en ny dukke, og ikke minst synder jeg i forhold til kristendommen da? :klo:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i og med at jeg er kristen, vil dette påvirke en ny dukke, og ikke minst synder jeg i forhold til kristendommen da? :klo:

ts

Vel... Wicca er en egen religion, men det du snakker om er heksekunst som ikke er forbeholdt Wicca. Det er mange såkalte hekser som ikke praktiserer Wicca, og tilogmed noen som er kristne. Det at enkelte kristne mener at slik magi er Satans verk er en annen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en del år siden som sagt, så jeg husker fint lite ser du ;)

Men er det ikke noe med at man ikke skal fortelle om hva man utøver av magi?

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en del år siden som sagt, så jeg husker fint lite ser du ;)

Men er det ikke noe med at man ikke skal fortelle om hva man utøver av magi?

ts

Om jeg ikke tar helt feil, så er dette veldig individuelt. Det viktigste er at du tror på at magien du utfører virker, og om du skulle være av den oppfatning at den ikke virker hvis du forteller det til noen, så vil dette være tilfelle for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror hvertfall ikke det vil skade å prøve å oppheve forbannelsen. Som sagt, det er det -jeg- ville gjort..:)

Hvordan dette passer inn i kristendommen, er veldig kulturelt betinget, som med islam. Finnes flust med muslimske stammer i afrika som bedriver voodoo, og i Nigeria hvor hoveddelen er kristen, er det også utrolig mye sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne prøvd å finne dukken. Men den er nok mest sannsynlig gravd ned, den er hvertfall ikke blandt tingene mine, og jeg er rimelig sikker på at den ikke er kastet. Og da er den gravd ned der jeg bodde på den tiden. Og akkurat hvor den er gravd ned, det å finne nøyaktig riktig sted, ja det kan bli vanskelig..... Vet du noe om dette emnet, feks hvordan man/om det er mulig å oppheve "forbannelsen" uten dukken? Jeg kunne for så vidt lest selv, har bøkene, men jeg er litt redd dem pga den dårlige karmaen jeg evt. har fått ;):sukk:

Det var dette vi også gjorde, bare sånt som var snilt og godt. Og så var det dette unntaket da... Jeg prøvde vel sikkert å rettferdiggjøre det til at det var godt ment, selvom det var mot hans vilje. Visst det nå var akkurat det, altså dukken/min feil, og ikke han som ombestemte seg i forhold til meg. :klo:

Av ren nyskjerrighet, hvordan går det med venninnen din idag? Har alt gått godt for henne?

Forresten så er dette noe jeg har tenkt på fra tid til annen, men det som utløste denne tråden var en telefon fra denne eksen om kjærlighetsærklæringer. Jeg er kjempetakknemlig for svarene dere gir :)

ts

Hun har det helt fint i dag. Er mange år siden hun holdt på "som verst". Men hun hadde en del problemer da hun begynte å kombinere det med ouija-board og greier. Det var veldig lite bra.

Jeg vet ikke noe om dette, håper du får vettuge svar fra noen andre. Venninna mi begynte å drive mindre med sånt da hun fant kjæresten sin, for han er VELDIG jordnær og lite opptatt av sånt. Så nå er de litt på halvveien begge to, på en måte.

Men jeg tror vel personlig at det skal mye til for å overkjøre andres vilje...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lest litt nå, og det viser seg at jeg må ha dukken, for så å brenne den og grave ned asken visst forbannelsen skal oppheves... :sukk:

Så da er jeg like langt.

Finner ikke noe om en ny woodoo-dukke som man "kan slippe han fri" med :klo:

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke dukka, selv om at jeg er enig i at det antakelig hadde vært det beste. Her er et forslag for en veldig enkel spell du kan prøve: Blås opp en ballong, skriv navnet på personen som er under forbannelsen på den og visualiser at forbannelsen blir hevet idet du lar vinden ta ballongen, og dermed setter ham fri. Det kan ta litt tid før det virker, siden vindmagi ikke er den aller raskeste typen. Foreslår at du "grounder" (vet ikke hva det norske ordet er.. sentrere kanskje?) deg selv først, slik at du blir mer fokusert, det kan gjøre det hele mer effektivt. Håper dette er til noe hjelp og lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke dukka, selv om at jeg er enig i at det antakelig hadde vært det beste. Her er et forslag for en veldig enkel spell du kan prøve: Blås opp en ballong, skriv navnet på personen som er under forbannelsen på den og visualiser at forbannelsen blir hevet idet du lar vinden ta ballongen, og dermed setter ham fri. Det kan ta litt tid før det virker, siden vindmagi ikke er den aller raskeste typen. Foreslår at du "grounder" (vet ikke hva det norske ordet er.. sentrere kanskje?) deg selv først, slik at du blir mer fokusert, det kan gjøre det hele mer effektivt. Håper dette er til noe hjelp og lykke til!

Denne har jeg hørt om før, for mange år siden.

Skader iallefall ikke å prøve:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ballonger kan brukes til å sette fri det meste, om det så skulle være sorg, dårlige energier eller forbannelser. Hvis du vil så kan du lese deg opp på ulike fargers betydninger, så du kan velge en ballong i "rett" farge for ritualet du utfører. Det med farger er også veldig individuelt, så om du leser et sted at en grønn ballong ville være best i ditt tilfelle, men at du ikke assosierer grønt med denne situasjonen, så bør du høre på magefølelsen å velge en annen farge. En fin huskeregel er også at hvitt inneholder alle farger, så det kan du stort sett alltid bruke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...