Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?

Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Jeg har vært ekskortepike som det så fint heter, eller luksusprostituert.

Jeg trengte pengene sårt, var ung og singel. Holdt på i ett år, tjente ca 10.000 kr på en helg for å behage gamle menn, stort sett.

Gikk helt greit, ble ikke traumatisert, men er ikke spesielt stolt over det heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fysj og fy.

Jeg blir kvalm av at folk her snakker så åpent om at de har vært utro, eller bidratt til at noen andre har vært det. Det er kvalmt. Utroskap er noe av det verste som finnest. Og mot sin egen søster eller bestevenn?? Skam dere!!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ørkenrotta mi i en pose, knytta igjen med en stein oppi og kasta den på havet.

Sjuking! :angry::angry:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal faktisk bli litt godt å få dette ut, da jeg har slitt en del psykisk med det i ettertid.

Da jeg(jente) var ung, og nylig hadde oppdaget å få orgasmer, fikk jeg av og til hunden min til å slikke meg der nede. Det skjedde mange ganger, helt til jeg ble litt eldre og forsto at jeg ikke kunne gjøre sånn.

Mange av dere ler sikkert av dette, men nå mange år senere, har jeg slitt med dette kjempemye. Jeg skammer meg sånn. Det er INGEN som vet om det, og sånn skal det bli.

Jeg er ekstremt glad i dyr, og føler jeg har vært stygg mot hunden. Teknisk sett så likte hunden det, men alikevel. Føler jeg er skyldig i dyremishandling... Føler meg helt forferdelig!

Sier ikke at det er normalt, men dette gjorde nok ikke noe skade på hunden! ;) Det er laaaaangt fra mishandling, så bare slapp av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj og fy.

Jeg blir kvalm av at folk her snakker så åpent om at de har vært utro, eller bidratt til at noen andre har vært det. Det er kvalmt. Utroskap er noe av det verste som finnest. Og mot sin egen søster eller bestevenn?? Skam dere!!

Kan ikke folk drite i å komme med moralprekner her? Det finnes nok sånne tråder der folk kan spre sin eder og galle. Dette er en tråd som heter "har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?" om du ikke er klar for å lese om livets skyggeside, får du lese noe annet.

• Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke folk drite i å komme med moralprekner her? Det finnes nok sånne tråder der folk kan spre sin eder og galle. Dette er en tråd som heter "har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?" om du ikke er klar for å lese om livets skyggeside, får du lese noe annet.

Enig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden var det en mann som la meg til på Facebook og som begynte å snakke til meg. Han sa at han nettopp hadde vunnet 2 millioner i lotto, og at jeg skulle få 100 000 for å strippe og fingre meg selv på webcam for ham. Og ja, jeg var så dum og naiv at jeg gjorde det........ Følte meg ekkel og fæl etterpå og så selvfølgelig ingenting til pengene.

Haha, unnskyld at jeg ler, men naiv er vel ikke å overdrive her..

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært på swingersklubb mange ganger, hatt sex med opptil 6 stykker samtidig på det meste. Hatt heftig BDSM-sex med fler enn en samtidig.

Ikke noe jeg i så måte er flau over, var singel og gjorde som jeg ville, men er ikke noe jeg forteller folk om alikevel ;P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er utroskap verre enn vold?

Så lenge volden ikke fører til varige skader så mener jeg absolutt at utroskap er værre ja.

Jeg tar en knekt nese fremfor brutt tillitt når som helst.

Utroskap knekker en person psykisk over lang tid. Sist jeg fikk skikkelig bank så jeg litt fæl ut i trynet, hadde noen sting rundt på kroppen etter at par grunne knivstikk og hoppet rundt på krykker noen dager. Har ikke tenkt noe over det i ettertid.

Hadde dama mi bedratt meg så tror jeg det hadde sittet i meg muligens i flere år.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel bidra jeg også, med et eksempel fra et tilbakelagt liv, mens jeg først er her.

Da jeg var 16 hadde kjæresten nettopp dumpet meg, jeg var sint og jævlig, ruset på hjemmebrent og amfetamin på vei fra en fest til en annen.

Det var en annen fyr som kom med en kommentar jeg ikke husker. Bare at det var frekt, og det svartnet for meg. Jeg kan ikke huske hva jeg gjorde men knokene og skoene mine var blodige og han lå slått ut på fortauet.

Jeg trodde jeg hadde slått han ihjel og i stedet for å hente hjelp ble jeg redd og stakk av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gangbang med ei dame for en del år siden. Jeg tipper det hvertfall var 60-70 menn med, og de aller fleste knullet henne uten kondom da hun tente på fremmed sæd inni seg. Selv brukte jeg kondom da jeg ikke er en idiot, men skal innrømme at det var opphissende å se en fitte bli så overfylt med sæd.

Det ble med den ene gangen og har aldri gjort noe liknende siden. Men av og til ser jeg på videoen fra den kvelden (mannen hennes filmet) og mimrer over den mest rare kvelden i mitt liv :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Herr Heftig

Sjuking! :angry::angry:

Enig... men kattene dine (og min for dens aks skyld) er ikke mye bedre tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge volden ikke fører til varige skader så mener jeg absolutt at utroskap er værre ja.

Utroskap knekker en person psykisk over lang tid. Sist jeg fikk skikkelig bank så jeg litt fæl ut i trynet, hadde noen sting rundt på kroppen etter at par grunne knivstikk og hoppet rundt på krykker noen dager. Har ikke tenkt noe over det i ettertid.

Hadde dama mi bedratt meg så tror jeg det hadde sittet i meg muligens i flere år.

Så om man blir banket opp av partneren er ikke det brutt tillit?

Begge deler er jævlig og det er molbo å krangle om hva som er verst.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres ut som en tenåringsfantasi, så tvilsomt at folk tror meg. Men det bryr jeg meg ikke om så here we go!

I alderen 10 til 18 år var mora til kompisen min med i de aller fleste sexfantasier jeg hadde. En MILF av dimensjoner, stram kropp med store pupper og en litt streng personlighet. Jeg rotet ofte rundt i undertøyskuffen hennes da jeg var innom badet og en gang hadde jeg glemt å låse døren i opphisselsen av å skulle lukte på trusene hennes. Selvsagt skulle hun på badet akkurat i det den 14 år gamle gutten stod med stiverten i den ene hånda og ene trusen hennes i den andre. Jeg ble stående helt stille i en slags sjokktilstand mens hun så på meg en liten stund, smilte og sa at trusa kunne jeg få beholde som en suvenir før hun rygget ut igjen mens hun sa at jeg skulle få fred til å gjøre meg ferdig.

10 år senere møtte jeg på henne på et utested og vi var begge godt beruset. Selvsagt begynte vi å snakke om den lille episoden og jeg måtte innrømme hvilket sexobjekt hun hadde vært for meg i puberteten og tenårene og egentlig fortsatt dukket opp i fantasiene mine. Vi endte opp hos henne og jeg fikk min til da livs natt. Det beste av alt var at vi fortsatte å ha sex det neste halvåret før vi sluttet da vi holdt på å bli oppdaget.

Sweet memories :)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har sugd alle sjefene (7-8 stk) jeg har hatt etter ferdig endt utdannelse. Ikke for å få jobben selvsagt, men jeg tenner veldig på autoriteter og det har blitt en slags fast "rutine" på julebord/firmafester etc. De har alle vært gift (jeg er også gift), så det har aldri blitt noe mer enn når vi er ute og fester.

Jeg vet mange vil dømme meg siden jeg er gift, men det får bare gå. Min mann er en flott person og en god far, men jeg har hatt denne fetishen siden tenårene og har ikke lyst til å gi slipp på den da dette faktisk er en del av meg.

Jeg tror det er STORE mørketall når det gjelder utroskap, for jeg har nemlig aldri blitt avvist av noen som helst :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi snakker om vold i forhold, så vil vel også vold knekke en person psykisk over tid, og jeg hadde min mann blitt voldelig hadde det i høyeste grad vært snakk om brutt tillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg har sugd alle sjefene (7-8 stk) jeg har hatt etter ferdig endt utdannelse. Ikke for å få jobben selvsagt, men jeg tenner veldig på autoriteter og det har blitt en slags fast "rutine" på julebord/firmafester etc. De har alle vært gift (jeg er også gift), så det har aldri blitt noe mer enn når vi er ute og fester.

Jeg vet mange vil dømme meg siden jeg er gift, men det får bare gå. Min mann er en flott person og en god far, men jeg har hatt denne fetishen siden tenårene og har ikke lyst til å gi slipp på den da dette faktisk er en del av meg.

Jeg tror det er STORE mørketall når det gjelder utroskap, for jeg har nemlig aldri blitt avvist av noen som helst :)

Kankje du skal begynne å jobbe for mannen din, så får du tilfredstilt fetishen uten å være utro. :gjeiper:

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Jeg regner med at din mann er enig i at dette er en av dine mest innsmigrende kvaliteter?

Vet at ikke denne tråden skal brukes til å fordømme utroskap, men når det skrives på denne måten må jeg bare skyte inn: er det lettere å gi slipp på din egen mann enn random suging av diverse mannfolk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...