Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?

Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Ah, ble litt forvirret nå. Men hva er grunnen til at dere ikke tror på nettopp denne historien? Det er jo absolutt ikke den verste her i tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, ble litt forvirret nå. Men hva er grunnen til at dere ikke tror på nettopp denne historien? Det er jo absolutt ikke den verste her i tråden.

Er ikke den verste, bare at det høres ut som den er tatt ut ifra en erotisk novelle.

Måten den er formulert på og at jeg synes ikke at det er troverdig at noen lar sin 13 år gammel gutt være alene hjemme. Over flere dager antar eg siden familien var på hytten.

Meen hva vet jeg.

Jeg er nå mann - den gang en 13-åringen. Jeg var alene hjemme, resten av familien på hytta. Jeg var svært jomfru, hadde knapt runket.

Vi bodde i en enebolig. Midt på natta banket det hardt på ytterdøra. Jeg våknet og åpnet. Der stod ei dame, sikkert i 30-årene, møkke fulle. Hun mumlet noe, og jeg lukket døra kjapt igjen og låste. Tilbake i seng om jeg til å tenke på at dette jo var ei dame... Jeg som kun hadde sett mor og søster naken.

(...)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster denne som AB.

Lå med en som var hjelpelærer på ungdomsskolen rett etter han hadde slutta fordi han skulle studere videre. Var fylt 16 og han var bare 20.

En annen ting var at jeg en gang hadd en våt drøm om stefaren min. Fy så ekkelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poster denne som AB.

Lå med en som var hjelpelærer på ungdomsskolen rett etter han hadde slutta fordi han skulle studere videre. Var fylt 16 og han var bare 20.

En annen ting var at jeg en gang hadd en våt drøm om stefaren min. Fy så ekkelt.

Drømmer er ikke noe man kan kontrollere, så er jo ingenting å skamme seg over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Hadde vært en ganske sær situasjon om noen i familien hadde prøvd seg på noe sånt. Dog, hadde det ikke vært en i familien så hadde det vært nice :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulte bestekompisen til forloveden min på nachspiel, med bare meg og han, etter 17.mai pub. :sengekos: Og skjønner nå hva folk mener når de sier "det bare skjedde". Dårligste samvittigheten noen sinne! Hadde ikke sjanse til å komme meg bort dagen derpå heller, så ble noen timer med pinlig stillhet hvorpå vi ble enige om at det gjorde mere skade å fortelle enn å holde hemmeligheten mellom oss. :tristbla:

Poster som AB slik at denne ikke kan spores tilbake til meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

Høh, lille englebarnet L har egentlig aldri gjort noe han ikke kan forelle. Jeg tok en leke fra min daverende bestevenn når jeg var 3 år liksom, men jeg kommer ikke på noe.

Har sett og blitt fortalt ting jeg aldri kan fortelle :/, men det blir noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Hatt sex med en mann som senere ble dømt i en av de verste pedofili-sakene i området... :kvalm:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen du dør så håper jeg du må gjennom samme lidelser som den stakkars rotta. Det gjelder dere som likte innlegget til sadisten også.

Enig. Jeg ble skikkelig kvalm. tenk at ingen en gang kommenterer det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kastet opp regelmessig i to år nå. Kommer aldri til å fortelle det til noen, da jeg ser på det som lavmål, og det er så lite meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten over (fra meg) passer vel heller ikke så godt i denne tråden så lenge den ligger under dette forumet. Men whatever.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 14 år, sugde jeg en butt-ugly type for to sigaretter.

Hadde nesten sex (alt annet enn pennetrering) med en jeg ikke fant attraktiv i det hele tatt for å gjøre venninna mi sjalu.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Posten over (fra meg) passer vel heller ikke så godt i denne tråden så lenge den ligger under dette forumet. Men whatever.

det gjelder flere av svarene her som ikke er seksuelle men som står her lige vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den verste, bare at det høres ut som den er tatt ut ifra en erotisk novelle.

Måten den er formulert på og at jeg synes ikke at det er troverdig at noen lar sin 13 år gammel gutt være alene hjemme. Over flere dager antar eg siden familien var på hytten.

Meen hva vet jeg.

på 80-90 tallet gikk faktisk sånt an. Det er bare i dag man må være myndig for å få lov til å være alene hjemme. Uansett er det vel ikke særlig erotisk novelleaktig å prøve og feile på å ha sex med en dødrukken kvinne som pisser utover gulvet. Sant skal sies at det er en utrolig historie, men det er det jo så mange andre historier her som er :)

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Jeg har hatt sex med sjefen min.

- Hatt sex på jobb (med en kollega) opptil flere ganger.

- Fingret bestevenninna mi.

- Rotet med typen til søstra mi.

- Hatt sex med eksen til venninna mi.

Blant annet..

Alt dette blir med meg i graven!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel 17-18 år den gangen, og hadde vært i spleisefest på hytta hos en kompis. Det var bestilt maxitaxi tilbake kl 2 om natta, og da var vi jo drita brisen alle sammen. Satt helt bakerst i taxien sammen med to venninner og sov. Våkna av at jeg kjente fyllekvalmen stige. I panikk dro jeg frem matboksa jeg hadde hatt grillmaten i, fikk av lokket, og leverte hele greia opp i den. Vill jubel i taxien.

Når den stoppet ved oppkjørselen hjemme så sjangla jeg ut med matboksa i hendene, og stabla meg inn døra så best jeg kunne. Ut på kjøkkenet for å drikke masse vann! Der setter jeg fra meg matboksa med lokket på samtidig som den forlot tankene mine. Slepte meg til køys.

Et par måneder senere så var pappa og jeg alene en helg, og han skulle lage middag på fredagen.

Når jeg kom hjem sent på ettermiddagen så fortalte han at "den lapskausresten som lå i fryseboksa lukta noe så jævlig at jeg bare kasta hele greia."

Så vi spiste ferdigpizza i stedet.

Jeg dro kjensel på matboksa som stod ferdig vasket på kjøkkenbenken, og skjønte sammenhengen.

Har aldri funnet ut om pappa sa de greiene med smil eller om han var alvorlig. Hvordan den hadde endt opp i fryseboksen aner jeg heller ikke. Det har heldigvis aldri vært nevnt siden :)

................og strengt tatt så hører vel ikke historien til under "Seksualitet" heller :)

Gjør ingenting!!! Denne var fantastisk!! Ler og brekker meg om hverandre her :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med en mann som senere ble dømt i en av de verste pedofili-sakene i området... :kvalm:

Føler med deg.

Jeg har hatt sex med en mann som senere ble dømt for å ha utnyttet en mentalt utviklingshemmet ( heter det det?? ) jente. Jenta var vel 23-24 i alder, men omtrent 3 år i hodet.

æsj..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lånte en gang den gamle ballkjolen (stor, rosa, veldig Aksepott) til stemoren min, la meg i et tomt boblebad og tok masse bilder av meg selv (med selvutløser, kameraet sto på et stativ) der jeg vrengte opp hele rumpehullet mitt til kameraet. Jeg hadde på meg finnlandshette for å ikke bli gjenkjent! Disse bildene sendte jeg til flere kåte, gamle homser via MSN. Jeg var vel rundt 20 år på den tiden.

Så om noen av dere gamle griser tilfeldigvis leser dette, håper bildene falt i smak :)

Aner ikke hvorfor jeg gjorde det egentlig, har ingen slike fetisher what so ever, og er heller ikke homofil. Men jeg hadde gøy, og gamlingene spruta vel på tastaturet sitt før de engang fikk sett ferdig bildeserien...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...