Snefrid Frost Skrevet 17. april 2012 #1 Del Skrevet 17. april 2012 Antar det er flere enn jeg som har gjort et eller annet som aldri kan fortelles til noen. Men likevel kan det være godt å få lettet seg for det. Hva med å dele det i denne tråden? Mitt bidrag: I fjor sommer sugde jeg min 17 år gamle nevø mens hans foreldre og min mann satt på balkongen over oss uten å ane hva som foregikk. Det skjedde på deres hytte. Jeg skulle bare ned i underetasjen for å hente en flaske vin da jeg oppdaget ham sittende og kose med seg selv på terrassen utenfor. Han ble forskrettet over å bli tatt på fersken. Ingen av oss sa et ord. Hvordan og hvorfor det skjedde, vet jeg ikke. Men plutselig satt jeg på huk med pikken hans i munnen. Det hele var over på to-tre minutter. Jeg svelget alt sammen, noe jeg ellers aldri gjør. Reiste meg og gikk derfra uten å si noe som helst, hentet vinen og gikk opp til de andre. Har møtt ham flere ganger siden. Verken han eller jeg har på noen måte gitt uttrykk overfor hverandre om det som skjedde. Det kommer vi nok aldri til å gjøre heller. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 17. april 2012 #2 Del Skrevet 17. april 2012 Hvor gammel er du...? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefrid Frost Skrevet 17. april 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 17. april 2012 Gammel nok til at jeg kunne vært hans mor. (Glemte å krysse av for anonym bruker. Gudksjelov godt at ingen kan identifisere meg med dette brukernavnet) 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 17. april 2012 #4 Del Skrevet 17. april 2012 Det er garantert noe han kommer til å huske for evig og alltid 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 17. april 2012 #5 Del Skrevet 17. april 2012 Jøss, jeg kan ikke toppe den tror jeg :gjeiper: 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittycat Skrevet 17. april 2012 #6 Del Skrevet 17. april 2012 alle gutters drøm det TS tøft at du sier det.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cathrine88 Skrevet 17. april 2012 Populært innlegg #7 Del Skrevet 17. april 2012 Alle gutters drøm å bli sugd av tanta si? 225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 17. april 2012 #8 Del Skrevet 17. april 2012 Jøss, jeg kan ikke toppe den tror jeg :gjeiper: Ikke jeg heller akkurat :gjeiper: Kommer faktisk ikke på noe jeg aldri kan fortelle.. Så kjedelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #9 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg tok ørkenrotta mi i en pose, knytta igjen med en stein oppi og kasta den på havet. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 17. april 2012 #10 Del Skrevet 17. april 2012 Alle gutters drøm å bli sugd av tanta si? Alt man lærer av KG, hva skulle vi gjort uten 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #11 Del Skrevet 17. april 2012 NEI ÆSJ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #12 Del Skrevet 17. april 2012 sex med en annen mann. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #13 Del Skrevet 17. april 2012 knulla eksen til venninna mi....i senga hennes.1 uke etter de slo opp. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Cathrine88 Skrevet 17. april 2012 Populært innlegg #14 Del Skrevet 17. april 2012 Alt man lærer av KG, hva skulle vi gjort uten Jeg vurderer en ny tråd. 'Ingen familiemedlemmer har noensinne gjort meg kåt. Er jeg unormal - og hva sier dette om BMIen min?' On topic: jeg kommer faktisk ikke på noe som ikke kan fortelles til noen, så nei. 154 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella111 Skrevet 17. april 2012 #15 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg vurderer en ny tråd. 'Ingen familiemedlemmer har noensinne gjort meg kåt. Er jeg unormal - og hva sier dette om BMIen min?' 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 17. april 2012 #16 Del Skrevet 17. april 2012 alle gutters drøm det TS tøft at du sier det.. iiiuuuk! jeg tviler på at broren min har så jævlig lyst at tanta vår skal suge han det er jo til de grader incest ! og incest er grusomt ekkelt! 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #17 Del Skrevet 17. april 2012 jeg satte i gang min egen spontanabort med en strikkepinne for ti år siden fordi jeg fikk panikk mens jeg gikk og ventet på abort. Endte med sykehusinnleggelse og utskraping og jeg har aldri sagt det til en sjel. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #18 Del Skrevet 17. april 2012 Eh... jeg fingra venninna mi... på en helt vanlig hverdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 Populært innlegg #19 Del Skrevet 17. april 2012 Eh... jeg fingra venninna mi... på en helt vanlig hverdag. DET gjør jeg bare til fest..ikke på vanlige hverdager 107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blackbird Skrevet 17. april 2012 #20 Del Skrevet 17. april 2012 hmmm TS begikk en incestuøs handling... hun og han burde sperres inne i en glattcelle som gradvis ble fylt opp med vann!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg