Gå til innhold

Kvinner svindler menn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Så er det bevist, en stor del norske kvinner svindler menn og krever barnebidrag for unger mannen ikke er far til. I så mye som 1 av 3 tilfeller viser det seg nå altså at den oppgitte barnefaren ikke stemmer. Etter at kvinner nå ikke lenger kan nekte DNA test så kommer svindelen frem. Dette er noe mange menn har hevdet at skjer i stor stil i mange år, men norske kvinner har feid problemstillingen under teppet og hevdet at det kun er noen få kvinner som bedriver den slags. Nå kan dere ikke lenger nekte for at dette er et stort problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 1/3 av de som sjekker som ikke har riktig far. Det er ikke 1/3 av alle barnefødsler. Det er de som er i tvil, som har grunn til å tvile, som sjekker og da stemmer dine tall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er korrekt Titti72, 1 av 3 av de som sjekker. Rett skal være rett. Men hva syns dere om det da, at i hvert tredje tilfelle så har mor oppgitt feil far? Enten så er dette en bevist handling fra kvinnene, i så fall er det ren svindel, eller så har de vært så løssluppne at de ikke har hatt kontroll på hvem som er barnefaren og bare valgt seg ut en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er helt sinnsykt. Er det noen som helst tvil så skal partneren informeres og da selv få ta et valg om han vil "godta" dette eller sjekke ut med blodprøve. Skrepper som holder tett og velger "riktig" far etter eget ønske kan for min del "brenne i helvete".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Fy faen slikt er råttent gjort. Vet ikke hva jeg hadde gjort dersom jeg hadde vært pappa'n og blitt fortallt at alt var løyn. Livet hadde nok falt i grus.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Stakkars mannfolkene, hadde de treff noe på stellet sitt, hadde det kanskje ikke vært noen problemstilling i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone B.

Jeg syns det er helt avskyelig å gjøre sånt. Er man i tvil får man sørge for å ta en test. Den nye regelen vil nok sørge for at en del jenter nå må tenke seg om et par ganger ekstra.

Sexysadie

Jeg syns du tar vel lett på dette. Greit nok at mennene har ansvar for å sørge for beskyttelse, ellers så må de ta konsekvensen av at de har hatt sex. Men det er ikke riktig at de skal få pådyttet farskapet dersom de IKKE er barnets far. Tror ikke du heller hadde syntes det var greit å betale bidrag i 18 år for noe som du ikke var ansvarlig for.

Dessuten handler ikke dette kun om ONS tilfellene, dette handler like mye om saker der utroskap begås, og jentene lurer sin partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone B.

En ting til.... å si at om manfolkene hadde brukt beskyttelse, så hadde ikke problemstillingen vært reel i det hele tatt, det er jo det samme som å si at vi kvinner kan gjøre som vi vil. Vi trenger ikke ta ansvar for egne handlinger eller ha moral til å sørge for at rett er rett. Jeg syns det rett og slett er for enkelt å feie under teppet at en del kvinner begår urett med at mennene burde ha vist bedre. Vi kvinner vet også bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke for ingenting at ordet kvinne også er oversatt med heks i leksion :-? . Heldigvis er vi ikke hekser all da! For det finnes vel endel helgener blandt oss også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hvordan hadde lykkelige gravide kvinner i sin alminnelighet reagert hvis de ble konfrontert av den mann som de levde ilag og ventet barn ilag med; med at han hadde mistanker om at barnet ikke var hans og at han ville ha DNA-test etter at barnet var født.

"Bare slik at jeg er sikker, kjære"....

Jeg ville ha flyttet ut på flekken og han skulle fått ete i seg DNA-test resultatet. '

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tone B.

Jeg er enig med deg i sexysadie, at det blir helt feil at menn som har vært en farsfigur for et barn i flere å skal kunne "stikke" av fra denne rollen mange år etterpå.

Men, det er et men her, hvem er det som har spilt med uærlige kort i en slik situasjon?

Poenget mitt er at vi kvinner kan ikke gå rundt å bestemme hvem som skal være far til vårt barn bare fordi vi har lyst til at nettopp han skal være "pappa'n", når vi innerst inne vet at det ikke er rett person.

Når en kvinne enten har lurt sin partner, eller hun har hatt seg med flere personer, da er det kun kvinnen selv som kan klandres for at slike situajsoner oppstår. Da blir det for enkelt at vi skal feie dette under teppet og si at mannen kan ha det så godt fordi han ikke beskyttet seg. Det er ansvarsfraskrivelse på vegne av kvinnekjønnet, og så dumme vil vi vel ikke frestå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sexysadie

Enn hvis hun trodde at hun hadde utpekt rett pappa da?

Blir det ikke litt søkt å tiltro kvinner motiver som går på økonomisk vinning i all henseende mht deres barn og fedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns nå det er verst for ungene som ender oppi dette jeg, pappa er ikke lenger pappa. Og det er ungene som blir lurt, mer enn mennene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Ungene blir lurt de også ja, de kan miste "sin pappa". Men de av dere som gir intrykk for at dere ikke føler sympati for menn som blir pålagt å betale for et barn som ikke er deres igjennom 18 år, ja jeg har rett og slett vondt for å tro at dere virkelig mener at det er greit at mange menn bare skal måtte finne seg i dette og væresgod betale. Tenk om dere fikk en regning i posten hver måned i 18 år for noe dere rettmessig viste ikke var deres, hva hadde du gjort da?

Virker på meg som om noen her forsøker å dytte ansvaret over på mannfolka, mens temaet handler om kvinner som begår en feil, og ofte gjør de det med overlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Forskjell på å ha sympati for de som vet de har blitt lurt enn å legitimere menns krav på å beskylde sine samboere/kjærester/koner for utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt en one night stand og blitt gravid etterpå hadde jeg hatt full forståelse for at mannen ønsket en dna test av barnet før farskapet ble underskrevet.

Men hadde min mann/samboer kommet med ett sånn ønske hadde det vært på hodet ut.

Men hadde jeg en fortid med gjentatt utroskap foraldel, han skulle fått test av barnet.

Men nå synes jeg at menn har litt ansvar de og, om en har en ons med en dame som en møter på byen og ikke bruker kondom fordi hun bedyrer og lover at hun bruker p piller eller lignende. Hvordan kan de da kjøpe uten spørsmål at barnet er deres når det plutselig kommer fram at hun er gravid og mirakuløst blitt gravid med p piller.

Hvorfor kan det ikke ringe en bjelle som sier at kanskje ikke, kanskje hun løy om p pillene og da.????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir 1 hvis-om-atte pr. situasjon.

Ikke alle svangerskap blir til etter ONS.

Noen er etter mangerårige forhold, noen etter korte forhold.

Situasjonen er ikke anderledes, uansett om det ble brukt kondom eller ikke. Det skal IKKE lyves om antatt fedre, uansett prevansjon eller ikke.

Det kan bare være et riktig svar i denne saken, for det er kun en far til et barn.

Å gjemme seg bak idiotiske kommentarer om kondombruk er en annen diskusjon.

Å få et barn pga manglende beskyttelse er en sak, å få et barn fordi jenta juger det på deg det er noe helt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...