Gå til innhold

HVORDAN SKAL JEG LEVE UTEN MIN ELSKEDE


yasmin32

Anbefalte innlegg

post-59602-0-67946600-1334622501_thumb.jJeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne men kan vel begynne med og si at det er kjærlighetsorg jeg sliter med , desverre :( jeg og min kjærste som nå er min x hadde vært sammen i nesten 6 måender da det ble slutt. men føles ut som år. jeg glemmer aldri når vi møtes, tok ikke mange ukene før vi ble sammen, men jeg tok det rolig i begynnelsen, var redd for og gå inn i et forhold, redd for og bli såret. men han var så fantastisk så jeg tok en sjanse. og jeg falt. jeg ble så forelsket. det var vi begge.etter en stund dro han tilbake til Albania der han kommer ifra. han kan bare være her i 3 mnd av gangen. til han finner jobb, men det var ingen problem. vi snakket på cam hver eneste dag og jeg dro ned dit 2 ganger. hadde det FANTSTISK. møtte også han foreldre. jeg er den første han har tatt med hjem. jeg er god venninde med hans søster som bor her i norge. så jeg ble fort glad i dem alle sammen. de elsket hvits meg også. så kosleig. men for og gjøre historien litt kortere..

vi elsket hverandre, han fortalte meg hver eneste dag. han ville gifte seg og få barn med meg i fremtiden. vi måtte bare skaffe han jobb osv. vi vill ikke bare gifte oss for at han skal få bli her, siden han er her lovlig. han har 4 år skole og en master så gode sjanser for jobb.25 mars kom han tilbake hit. vi skulle endelig leve sammen, bo sammen. vi var så lykkelig. helt til en dag for ca 2 uker siden alt gikk i stykker. jeg fant ut noe på nettet som han hadde drevet med da vi ikke var i samme land. jeg behøver ikke gå så mye inn på det, men han hadde snakket og fått bilder av jenter. gjorde meg fly forbannet. dere aner ikke, men jeg hadde jo grunn til det.

glemmer ikke denne dagen, men han la seg flat og skjønte han hadde driti seg ut. men jeg "kastet " han ut på morgen dagen etter. han dro til sin søster. jeg ville stoppe han da har dro for jeg viste at kansje toget hadde gått. men lot han gå. jeg var sur og forbannet i noen dager. han skrev til meg at han angret og vill prøve dette forholdet. han ville fikse dette. vi traff hverandre et par ganger., men jeg var fortsatt sur. vi kranglet på tlf jeg var så såret, ville han skulle forstå min smerte og da sa jeg noe jeg aldri skulle ha sagt. jeg skrekk i tlf og gråt så sa jeg . IM GOING TO CUT MY ARM NOW. ARGGG. hyl. gråt. så slang jeg på røret. mest dumeste og mest tragiske jeg har sagt. men gjort er gjort. jeg vet det er tragisk. særlig når jeg ikke gjør slikt, vill bare at han skulle bli redd. dumme meg. og dagen etter sa jeg at jeg hadde kuttet meg en gang før. men saken er den at jeg kuttet meg en gang oppe på armen da min datter døde, jeg hadde så mye smerte og jeg begynte klore meg på armen og følte smerten ble bedre så fant jeg en liten kniv og kuttet litt mer. ik dypt, bare sånn at det gjorde vondt. jeg husker ik så mye av det, dette er 10 år siden og jeg var i en slags transe. men nok om det.

så snudde hele situvasjonen seg. han ville ikke mer. husker jeg dro på fotball banen der han spiller, der sa han .ITS OVER, han ville ikke mer. jeg følte han helt hjem, gråtende og spurte han over og over igjen, elsker u meg ikke lengre. han svarte , nei . i dont love you anymoore. han var kaldt og jævlig. noen dager gikk, jeg klarte ikke holde meg unna han så dro til hans søster. han kom ut snakket med meg, jeg følte det gikk veldig bra. jeg ga han en bukett roser og fortalte alt jeg ville si. om kuttingen osv. at jeg overdrev. jeg har adhd også så kansje jeg er mer følsom, aner ikke,. men gikk derfra med en god føelse. følte han forsto meg. men han var fortsatt på at vi var ferdig. han ville ikke gi oss 1 sjanse engang.han kontaktet meg ikke . det gikk 1 uke, jeg dro for og se han . han så meg , ga meg en klem. vi snakket. jeg begynte spørre han om ting , jeg hadde jo så mange spm. han sa fortsatt vi er feridg osv. jeg begynte gråte og vi var igang igjen. jeg fatter det bare ikke. han sier han elsket meg før men så lengre ikke en fremtid.

jeg løp hjem, gråtende. ..( med mamma på telefonen.. som prvøde trøste meg ..

i går natt sendte jeg han en siste mail, om at jeg skulle la han være, at han er min store kjærlighet osv. en ganske så fin mail.men i dag tittet jeg rundt på facebook og hans profil, vi er ikke venner men han har åpen der man kan se hans venner osv. han hadde jo slettet de fleste men nå så jeg han hadde addet en jente. jeg fikk klump i magen.ble så irritert og sende en mld til han. jøss han svarte. han sa han følte seg fanget. bla bla. men jeg sa, er ikke særlig morro at du ser etter jenter allerede. han sa , ikke bry deg om hva jeg gjør. jeg ringte han, han sa han hadde snakket med henne men betyr ikke at vi er sammen, greit nok han kan gjøe hva han vil men det gjør så vondt. så jeg fikk han til og blokke meg slik at jeg ikke kan følge med på hvem han legger til, gjør meg bare sjalu og gaaaal.

jeg har fortalt han tusen ganger hvor mye jeg elsker han, men ser ut som han ikke bryr seg. jeg spurte om han har elsket meg før eller om det ikke var så seriøst. han mente han hadde elsket.

men hvorfor gjør han dette mot meg , mot oss. jeg prøvde forklare han i tlf at det gjør så vondt miste han. at han er mitt alt og seff det gjør vondt at han er som han er for tiden. føles ut som han er en annen person. ufff, jeg elsker han så høyt og jeg trodde han elsket meg, han sier han gjorde det men hvordan kan han da glemme så fort . jeg skjønner ikke en dritt, jeg er så såret. jeg klare ikke gjøre noen ting. har tatt permisjon fra jobben 1 mnd. jeg fungerer ikke.

jeg har mistet min 2 kjærlighet, min datter var min første. jeg sliter .. jeg er så såret og vet snart ikke mine råd for hva jeg skal gjøre. jeg ELSKER han så så mye. alle de gode stundende går i hodet mitt hele tidne, jeg gråter nesten hele tiden. dette er så jævlig. jeg vet jeg må komme meg videre, for det hjelper ikke gå etter han. uff. han var også med hjem til min mamma, mamma elsket han.hun likte aldri noen av de andre jeg har hatt før.men det skjønner jeg , jeg har hatt uflaks med valg av menn. men denne gangen var alt perfekt. vi ville det sammen. vi elsket så høyt. han var til og med den første som ga med orgasme under sex. måtte bare få med det. jeg er 32 så var vel på tide og møte en som virkelig ikke bare tenkte på seg selv.

så alt i alt. jeg kalrer ikke slutte elske han. skulle ønske jeg kunne glemme slik som han. hva skal jeg gjøre ????

når jeg snakket med han i dag på tlf så sa jeg at jeg ikke ville miste han ut av livet mitt osv. da sa han, vi kan jo møtes en dag og ta en kaffe eller noe. men han sa det vel sikkert for og bli ferdig. men uansett. hvor langt kan man gå for kjærligheten. jeg kan jo ikke tvinge han. tror jeg må bite tenna sammen og gå videre. men det er så jævlig..

takk til deg som leste dette lange brevet. kom gjerne med noen ord, tips , råd. kansje en god historie der alt endre lykkelig ..

hilsen ensom jente med knust <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg må nesten få si at jeg 6 mnd kansje ikke er så lenge. men lenge nok til at jeg fant min mann, vet det er vanskelig forstå. jeg var med min datters far i 4 år. og elsket han også men ikke like mye som denne mannen. jeg har mistet mange i mitt liv, ikke bare min datter, min far og flere. jeg har gjort mye dumt, funnet mange mange mannfolk som ikke har vært av det beste slag. men denne gangen var alt rett. 6 mnd, 6 år. ingen ting og si lengre. dette er 2 personen i mitt liv jeg kan si jeg elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må nesten få si at jeg 6 mnd kansje ikke er så lenge. men lenge nok til at jeg fant min mann, vet det er vanskelig forstå. jeg var med min datters far i 4 år. og elsket han også men ikke like mye som denne mannen. jeg har mistet mange i mitt liv, ikke bare min datter, min far og flere. jeg har gjort mye dumt, funnet mange mange mannfolk som ikke har vært av det beste slag. men denne gangen var alt rett. 6 mnd, 6 år. ingen ting og si lengre. dette er 2 personen i mitt liv jeg kan si jeg elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vazquez

Jeg leste alt. Skal prøve å skrive et mer utfyllende svar senere. Men du er antakelig nødt til å se deg ferdig med ham, enten du vil eller ikke. Det er den brutale sannheten. Men jeg er sikker på at du vil håndtere det på en god måte. Alt ordner seg for snille piker. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste alt. Skal prøve å skrive et mer utfyllende svar senere. Men du er antakelig nødt til å se deg ferdig med ham, enten du vil eller ikke. Det er den brutale sannheten. Men jeg er sikker på at du vil håndtere det på en god måte. Alt ordner seg for snille piker. :)

takk for at du tok deg tid til og lese :) jeg vet du har rett, men det er så utrolig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 mnd og du er sånnn.. hjelp

jeg må nesten få si at jeg 6 mnd kansje ikke er så lenge. men lenge nok til at jeg fant min mann, vet det er vanskelig forstå. jeg var med min datters far i 4 år. og elsket han også men ikke like mye som denne mannen. jeg har mistet mange i mitt liv, ikke bare min datter, min far og flere. jeg har gjort mye dumt, funnet mange mange mannfolk som ikke har vært av det beste slag. men denne gangen var alt rett. 6 mnd, 6 år. ingen ting og si lengre. dette er 2 personen i mitt liv jeg kan si jeg elsker.

Endret av yasmin32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det jeg hinter til... hvordan du er... synes du det er rart han ha blokka deg ? du skremmer livet av mannen garantert,

enkelte ting du må huske på.

ingen kan forstå hvordan det er å miste noen ,om man ikke har opplevet det selv(snakker ikke brudd,men død. . ingen kan si man forstår,sette seg inn i situasjonen osv.

derfor skal man trå veldig forsiktig når man har mistet noen.... pga det skjer en del ting med oss.

man er en av to. eneten så klarer man ikke binde seg til noen pga man tør ikke tanken på å miste så mye som en kjæreste.

eller så er man så sårbar at man knytter seg alt for mye i løpet av kort tid. å man kompanserer på en måte...

sitter ikke med noe fasit her på hva som er riktig og galt i ditt tilfelle.

men anbefaler deg og trekke deg unna og bruk tiden på deg selv....

sykemeldt. det er det dummeste du gjør.da skaffer du deg masse tid alene som gjør at du tenker mer enn du trenger. kom deg tilbake i jobb.

finn på ting med venner osv. sol deg ,klipp deg ,kjøp klær osv. så du føler deg fresh.

la det gå en tid. kjenn litt på hva savner du. savner du en mann som viser at han er der for deg og du føler du har noen hos deg. eller savner du ham...

mange som lurer seg selv med at man tror man savner en person,etter man har vært igjennom mye,men sannheten er man bare savner noen som bryr seg. noen som får deg til å føle deg hel på en måte.

det der med å ta opp sex osv å han er den eneste. nei.. han er den som fikk deg til å føle deg trygg nok til å slappe av så mye at du kom.

orgasme er mye psykologi... mange som ikke klarer nyte noe om man ikke er 110 prosent avslappet.

du kommer nokk til å komme flere ganger med andre også. du må bare finne deg selv først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det jeg hinter til... hvordan du er... synes du det er rart han ha blokka deg ? du skremmer livet av mannen garantert,

enkelte ting du må huske på.

ingen kan forstå hvordan det er å miste noen ,om man ikke har opplevet det selv(snakker ikke brudd,men død. . ingen kan si man forstår,sette seg inn i situasjonen osv.

derfor skal man trå veldig forsiktig når man har mistet noen.... pga det skjer en del ting med oss.

man er en av to. eneten så klarer man ikke binde seg til noen pga man tør ikke tanken på å miste så mye som en kjæreste.

eller så er man så sårbar at man knytter seg alt for mye i løpet av kort tid. å man kompanserer på en måte...

sitter ikke med noe fasit her på hva som er riktig og galt i ditt tilfelle.

men anbefaler deg og trekke deg unna og bruk tiden på deg selv....

sykemeldt. det er det dummeste du gjør.da skaffer du deg masse tid alene som gjør at du tenker mer enn du trenger. kom deg tilbake i jobb.

finn på ting med venner osv. sol deg ,klipp deg ,kjøp klær osv. så du føler deg fresh.

la det gå en tid. kjenn litt på hva savner du. savner du en mann som viser at han er der for deg og du føler du har noen hos deg. eller savner du ham...

mange som lurer seg selv med at man tror man savner en person,etter man har vært igjennom mye,men sannheten er man bare savner noen som bryr seg. noen som får deg til å føle deg hel på en måte.

det der med å ta opp sex osv å han er den eneste. nei.. han er den som fikk deg til å føle deg trygg nok til å slappe av så mye at du kom.

orgasme er mye psykologi... mange som ikke klarer nyte noe om man ikke er 110 prosent avslappet.

du kommer nokk til å komme flere ganger med andre også. du må bare finne deg selv først.

hei. tusen takk for fint svar. nei, jeg ba han om og blokke meg. for tanken på at han treffer andre jenter så tidelig etter bruddet gjør så vondt.

du har helt rett i hva du sier. jeg vet jeg må ta avstand, men som sagt jeg er ikke meg selv for tiden. alle ser meg som en sterk person, men jeg er ikke det. jeg er så svak som det gårann og bli. ihvertfall nå. jeg vet jeg skal klare dette tilslutt, men jeg trenger få det ut og bare fortelle min historie. godt med tips og råd fra folket. men igjen takk for godt svar,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss. trodde jeg var litt streng med deg jeg:)

jeg vet jo selv at jeg må komme meg videre og at jeg må glemme. men love makes u weak. jeg er så svak for tiden. alle de gode minnene surrer rundt i hodet hele tiden. at han bare kan glemme denne kjærligheten så fort gjør alt værre.jeg er bare forvirret og veldig lei meg. så når jeg så han hadde lagt til en jente så ble jeg mer stresset. ufff. ikke lett dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet jo selv at jeg må komme meg videre og at jeg må glemme. men love makes u weak. jeg er så svak for tiden. alle de gode minnene surrer rundt i hodet hele tiden. at han bare kan glemme denne kjærligheten så fort gjør alt værre.jeg er bare forvirret og veldig lei meg. så når jeg så han hadde lagt til en jente så ble jeg mer stresset. ufff. ikke lett dette..

hadde det vært lett,ville livet blitt kjedelig:)

kom deg tilbake i jobb.å gjør alt du kan for å tenke på alt annet. værste man gjør er å skaffe seg fritid når man har det sånn... tar lengre tid også å komme over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...