Gå til innhold

Burde jeg anmelde snuskete naboer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis ikke politiet hører på deg, ville jeg tatt opp samtalen med mobilen. Gitt det til Media og fortalt at politiet ignorere deg og dine forspørsler om hjelp.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fint at du gjør noe med dette TS. Selv hadde jeg nesten blitt direkte skremt om jeg visste det foregikk slikt i mitt nabolag - her snakkes det om narkohandel og prostitusjon, og det kan ligge mye annet skummelt bak det hele: våpen og menneskehandel. Så jo, jeg synes du gjør rett i å reagere og si ifra.

Nå har ikke jeg lest gjennom alle sidene som jeg egentlig pleier, men hva om du snakker med noen av de andre naboene om dette, og at dere "organiserer" dere? Noen du kan stole på. Så står dere sterkere i saken?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Har vært borti det samme, men jeg valgte å gå og snakke med de som sto og hylte, og ta en alright en ala dette.."Du burde være mer forsiktig med å hyle og rope om dop og horer rundt i gården, hørte rykter om at noen i blokka planlegger å gi purken adressa deres. Aner ikke hvem."

Funka for min del.

Jeg fikk sove, de fikk fortsette å tjene sine ulovlige penger.

Endret av Binta Ba
  • Liker 1
Skrevet

Umoralsk? Både bruk av narkotika og prostitusjon er valg som utelukkende angår deg selv, det er langt fra umoralsk å ta et slikt valg over sin egen kropp. Forsåvidt så er heller ikke Norges lover noe korrekt oppslagsverk angående moral og etikk heller. "Det er umoralsk pga det er ulovlig" logikken henger ikke på geip.

Hørt om menneskehandel før eller? Er ikke alle som prostituerer seg som gjør dette frivillig.

TS: Synes det var bra du anmeldte. Drapstrusler, dopsalg og prostitusjon høres ikke noe særlig ut å ha til naboer.

• Liker 4
Skrevet

Hørt om menneskehandel før eller? Er ikke alle som prostituerer seg som gjør dette frivillig.

TS: Synes det var bra du anmeldte. Drapstrusler, dopsalg og prostitusjon høres ikke noe særlig ut å ha til naboer.

Så lenge naboene holder det for seg selv, er det helt alright for min del. Men da vet man det gjerne ikke heller..;)

• Liker 1
Skrevet

Så lenge naboene holder det for seg selv, er det helt alright for min del. Men da vet man det gjerne ikke heller..;)

Hehe, joda det er jeg enig med deg i :)

AnonymBruker
Skrevet

Ring på natten i en ukedag og tips mens det skjer, da har de tid til å rykke ut, i helgene rykker de ikke ut med mindre det er snakk om liv og død

• Liker 2
Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Ring på natten i en ukedag og tips mens det skjer, da har de tid til å rykke ut, i helgene rykker de ikke ut med mindre det er snakk om liv og død

Og hvorfor tror du ikke politiet rykker ut i helgene med mindre det er snakk om liv og død? Jo, for i helgene har nosy naboer gjerne ekstra mye å gjøre med å ringe til politiet i histen og pisten om alskens privatsaker og pågangen blir derfor for stor.

Folk må lære seg å passe sine egne saker og ikke plage politiet med sånt tull. Start gjerne start dagen med følgende mantra:

"At nabodama skyter heroin og selger sex er ikke min bussiness." Si det ofte nok og du vil bli et bedre menneske.

Endret av Maruwan
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kast egg på dem! :popcorn: Man holder gjerne snavla når hønemens kommer drattende ned fra et vindu i 5. etasje!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingenting gærent med ikke å legge seg opp i andres privatsaker.

Eh, jo. Når folk står og SKRIKER utafor vinduet midt på natta så jeg ikke får sove og må ta meg fri fra jobb for å kunne sove så er det det. Jeg blir fysisk dårlig om jeg ikke får sove. Som jeg har nevnt tidligere så blåser jeg i hva folk gjør innenfor de 4 vegger, men dette angår meg personlig. I tillegg har de kommet med drapstrusler til en annen nabo så er ikke rart jeg ikke tør å klage direkte lissom. Skjønner du nå eller skal jeg ta det på et annet språk? Italiano? Francais? Español? :kjefte::kjefte::kjefte:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er i Oslo,ikke Sagene nei, men ved Etterstad.

Ved Etterstad? Ikke på Etterstad, altså? For jeg bor på Etterstad og har aldrihørt eller sett noe sånt som du beskriver her.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger, spørsmål ang ryddingen taes på Ris og Ros.

Sophie-Ann, mod

• 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Åssen gikk det TS? Fikk du sove, til slutt?

:)

Anonym poster: f00b4c7e52894ec685f7f0dbd2ac26b5

• Liker 2
Gjest gjest17
Skrevet

Åssen gikk det TS? Fikk du sove, til slutt?

:)

Anonym poster: f00b4c7e52894ec685f7f0dbd2ac26b5

Får da håpe at det har blitt noe søvn siden april ... :-)

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Legg deg så mye du kan opp i ting du har minst mulig med. Da er du et flott menneske og en god nordmann.

Hvis du hater Norge så jævlig, kan du ikke bare gjøre alle en tjeneste og flytte ut av landet? Du er en knupp om du sletter deg fra forumet og!

Anonym poster: 37a421409949b4138a6527e872f7e3e9

• Liker 1
Gjest Maruwan
Skrevet

Hvis du hater Norge så jævlig, kan du ikke bare gjøre alle en tjeneste og flytte ut av landet? Du er en knupp om du sletter deg fra forumet og!

Klassisk white-trash-argumentasjon "If you don't like it here, you can just GET OUT!"

Nei da, du. Jeg blir her, jeg, og forsøker å forbedre folk som deg. Jeg vet du er veldig sint akkurat nå, folk blir gjerne det når de får sin kikker-mentalitet utfordret, men etterhvert vil du lære du også.

Så ta deg en valium, og gjør deg klar for leksjon 2, 3, 4 og 5. :tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Anonym poster: 37a421409949b4138a6527e872f7e3e9

Det er helt utenfor min fatteevne at man kan klarer og skrive noe sånt under anonymbruker? Jeg hadde vært flau jeg, hvis jeg ikke kunne skrive slikt uten eget navn?

Da hadde jeg følt meg som et dårlig menneske da. En som har så sterke meninger og allikevel ikke tør avsløre sitt navn? Uff så trått og oppoverbakke det hørtes ut?

Så masse personlighet også gjemmer man seg bak anonymbruker?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...