Gå til innhold

Dere som anser dere selv som normalvektige

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva veier dere? Jeg har inntrykk av at alle her inne har som mål å ligge på sekstitallet, enten de er 165 eller 180 høy. Stemmer det? Er det ikke "bra nok" for en kan si at en veier noenogseksti kilo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anser meg selv som normalvektig, men for å være ærlig vet jeg faktisk ikke hva jeg veier, eier ikke en vekt. Jeg går bare ut i fra det når jeg ser på kroppen :fnise: Er 169 høy og vil anta jeg ligger rundt 60-62 kg.

• Liker 1
Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg er 172, og veier ca 65-67. Er fornøyd jeg, trener ikke for å gå ned i vekt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 170cm, veier 56kg. For meg er dette min trivselsvekt, og kunne ikke tenkt meg å veie mer eller mindre. Hva andres trivselsvekt er bryr jeg meg ikke om. Hverken om det er 40,50,60 eller 70kg. Folk kler sin vekt forskjellig. Og jeg har ikke inntrykk av at "alle" vil veie 60-og-noe. Men de fleste vil føle seg vel, og for en gjennomsnittsperson havner nok den vekta på 60og noe.

• Liker 5
Skrevet

1.77, veier 67 og er helt normalvektig, men vil ned til et sted litt i overkant av 60. Har ingenting med at 60-tallet er "det magiske tallet"...

Skrevet

Er 173 høy og veier omtrent 60 kg. Ser på meg selv som normalvektig selv om jeg selvfølgelig har dager der jeg føler meg feit/ altfor tynn slik som de fleste andre.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 171 cm. høy og veier 53 kg. Selv synes jeg det er helt greit, egentlig; presset om å endres kommer utenfra.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Jeg er 170 cm høy og veier 58-59 kg :) Burde kanskje trent litt, men kostholdet mitt er greit og jeg synes selv at kroppen min ser ganske bra ut.

Skrevet

Jeg er 164 cm og veier 54 kg. Vil ned et par kilo før jeg er helt fornøyd, eller trene litt mer for å få litt mer muskler og fast kropp.

Skrevet

Er 1,65 høy og veier 58-59 kg. Skulle gjerne vært noen kilo mindre, men er relativt fornøyd.

Skrevet

Er 1,65 høy og veier 58-59 kg. Skulle gjerne vært noen kilo mindre, men er relativt fornøyd.

Som jeg skulle skrevet det selv, vekt og høyde er det samme her.

Jeg trener nå i håp om å få strammet opp litt og for helsen og trivelens skyld :)

Gjest PinkLeaf
Skrevet

Jeg er 180 og veier et sted mellom 75 og 80, det varierer. :) Helt fornøyd med det, men kunne tenkt meg å stramme opp litt her og der. Men jeg har null behov for å veie under 70 kg!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 179 og veier 78, vil gjerne ned til 75.

Skrevet

Jeg er 185 og veier mellom 76og74. Før veide jeg 68 kg og da var jeg mye syk. Ble forkjølet av ingenting. Etter at jeg gikk opp litt tåler jeg mye mer:) Så min trivselsvekt er definitivt der jeg er nå.

Skrevet

Jeg er 172 og veier ca 59-60 kg. Er veldig fornøyd med vekten min, og jeg ser på meg selv som normalvektig.

Skrevet

Ligger på 55, er 172 cm. Ser på meg selv som normalvektig ja :)

Skrevet

Jeg synes det er dumt om vekten skal bli et stort fokus. Man kan være flott, sunn og normalvektig selv om man veier en god del mer enn mange andre med liknende kropp.

For å svare på spørsmålet, jeg er 173 og veier 63. Har aldri brydd meg om vekten, men jeg bruker den som en pekepinn på hvorvidt jeg spiser riktig. Jeg er nemlig litt blind når det gjelder kropp og klarer ikke altid å se det om jeg har gått opp i vekt, haha.

• Liker 2
Skrevet

190 cm høy, veier drøyt 120 kg, rimelig godt fornøyd med det.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 1.56 og veier rundt 45 kg og anser meg selv som normalvektig. Hadde en periode hvor jeg veide oppimot 60 kg, og da var jeg veldig god og lubben. Følte meg ikke normalvektig i det hele tatt. Både så og føltes for tungt ut.

Må vel si at jeg aldri har hatt noe særlig muskler, så den ekstra vekten var bare fett. Det er klart at om man er godt bygd så kan man jo veie mer enn det jeg gjør idag :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er 164 cm og veier ca 58. Jeg er veldig fornøyd, for jeg har gått ned over ti kilo! Nå jobber jeg bare med å få mer muskler og bli mer trent/stram generelt. :-)

Glemte å svare på spørsmål nummer to. Jeg har veldig inntrykka av at det er sånn som du sier. At man MÅ veie rundt 60 eller helst under samme hvor høy man er. Mange som er 15-20 cm høyere enn meg og likevel vil veie det samme, noe jeg syns er litt skummelt, for det tilsvarer at jeg skulle veid under 50 kilo. Da hadde det ikke vært mye igjen av meg...

Endret av Rainbow81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...