Gjest HunterLady Skrevet 21. desember 2012 #181 Del Skrevet 21. desember 2012 God morgen! Jeg har akkurat spist frokost og har vært og levert lillegutt i barnehagen på nissefest. Han var så fin med røde bukser og en rødstripete genser + nisselue og røde kinn med "fregner". Nå er jeg litt forbanna på meg selv fordi jeg tok ikke bilder av ham! Hvordan går det an å bli så teit???? Stupid me! Og nå ser jeg han ikke før om 2 uker! On the bright side så skal jeg snart hjem til verdens beste familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 21. desember 2012 #182 Del Skrevet 21. desember 2012 Stikker innom for å ønske deg en god jul! Leverte selv min mini til første jul uten meg i går, og det er merkelig at jeg ikke skal se han på to uker, og at selveste julen skal gå uten at jeg er med han. Men sånn er det, det vet jo du like mye om som meg... God tur hjem, og håper det ordnet seg med de bankgreiene du snakket om i en annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 21. desember 2012 #183 Del Skrevet 21. desember 2012 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. desember 2012 #184 Del Skrevet 24. desember 2012 God jul! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BusteMartePinn Skrevet 10. januar 2013 #185 Del Skrevet 10. januar 2013 Kommer til å savne deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 10. januar 2013 #186 Del Skrevet 10. januar 2013 HunterLady the best of HunterLadies =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 12. januar 2013 #187 Del Skrevet 12. januar 2013 Hva skjedde? Dro hun? :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurifix Skrevet 12. januar 2013 #188 Del Skrevet 12. januar 2013 Ja =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orgus Skrevet 12. januar 2013 #189 Del Skrevet 12. januar 2013 Whyyy? Jeg har vært litt fraværende en liten periode, hva har skjedd? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 13. januar 2013 #190 Del Skrevet 13. januar 2013 orgus skrev (På 12.1.2013 den 18.56): Whyyy? Jeg har vært litt fraværende en liten periode, hva har skjedd? :/ ingenting spesielt tror jeg, hun trengte nok bare en pause. vi får heller håpe at hun titter frem igjen en vakker solskinnsdag når omstendighetene tilsier så 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå