Gå til innhold

Ta en kaffe i Tønsberg?

Niennas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Halv åtte på Paparazzi imorgen :)

270378_10150680492785134_7712509_n.jpg

Jeg ser slik ut (men det kan hende jeg vurderer å droppe brudekjolen... Vi får se ;) ). Jeg legger ikke ut bilder av noen andre, det får de eventuelt gjøre selv, men Jeg kommer nok til å komme litt tidlig med Teita (langt, mørkt hår), og missy1 ( også langt mørkt hår), MissBradshaw har vel også langt mørkt hår (:fnise:), men briller.... Når jeg tenker meg om så har også keisha mørkt, langt hår. Jeg kan sende deg nummeret mitt på privat melding, så blir det enklere for deg å eventuelt finne oss, men det burde ikke være så vanskelig å kjenne oss igjen når du har bildet av meg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg får ikke skrevet ferdig innlegget en gang før jeg glemmer å sende deg melding med nummeret mitt. Takk for at du skrev takk, ellers hadde jeg helt glemt det. Jeg sender NÅ! :P (Jeg hater ammetåka...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser du, ammetåke. Jo, det er idag :fnise: Ikke stol på ting jeg skriver, eller sier. Jeg suser så vanvittig for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit, jeg skjønner at jeg må mase litt her. Paparazzi? Høres det greit ut...? :fnise:

Oi, plutselig glemt å være innom her jeg :P men du vet jo at jeg er med :) paparazzi er et kjempe fint sted (har ikke spist der før, men vært innom mens noen venner var der) klar for å teste ut det stedet :) gleder meg til ikveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må dessverre melde pass ikveld. Sykdom på jobb så jeg må jobbe ikveld.

Hvor lenge tror dere at dere blir sittende? Kan evt. stikke innom etter jobb. Hvis jeg orker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt at du bor så langt unna, Tekola, det hadde vært koselig om du hadde vært nærmere, og blitt med :).

Når slutter du på jobb da, MissBradshaw? :)Vet ikke når vi drar, men hvis du har nummeret mitt så kan du jo sende en melding? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slutter du på jobb da, MissBradshaw? :)Vet ikke når vi drar, men hvis du har nummeret mitt så kan du jo sende en melding? :)

Vet ikke. Kl 21-22?

Tror jeg fortsatt har nr ditt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å bli kjent med dere :) Jeg har forresten blondt hår, og jeg har på meg en lysebrun strikka cardigan. Så har dere noen kjennetegn å gå etter i tilfelle jeg ikke finner dere. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for igår snupper :) det var kjempe koselig (tross dårlig service på paparazzi :P )

Må gjentas snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, lesson learned! Vi får holde oss til Cafè M som vi bruker ;)

Veldig koselig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva var det som gikk galt på Paparazzi? Ble litt nysgjerrig siden jeg ofte er innom der selv.

Har riktignok aldri prøvd maten der. Bare drinkene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dace, snikleseren. :)

1. Vi venta på å få bord, men etter 5 minutter måtte vi kapre noen og spørre om å få et.

2. Etter vi fikk menyene satt vi i 25 minutter før vi måtte huke tak i servitøren og spørre om vi kunne bestille mat.

3. Maten kom etter relativt kort tid, men først da innså vi at vi ikke hadde blitt spurt om hva vi ville drikke, og måtte da prøve igjen å huke tak i servitøren for å spørre om vi kunne bestille drikke.

4. En av oss spesifiserte at det var viktig at hun ikke fikk tomater i salaten sin, noe hun likevel fikk.

5. Etter vi var ferdig med å spise, og tallerkene ble tatt vekk så ventet vi nesten en time før vi igjen huket tak i servitøren for å spørre om vi kunne se på dessertkartet.

Jeg tror det var det, egentlig. :)

Lyst til å bli med en gang? :tommelopp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Dace, snikleseren. :)

1. Vi venta på å få bord, men etter 5 minutter måtte vi kapre noen og spørre om å få et.

2. Etter vi fikk menyene satt vi i 25 minutter før vi måtte huke tak i servitøren og spørre om vi kunne bestille mat.

3. Maten kom etter relativt kort tid, men først da innså vi at vi ikke hadde blitt spurt om hva vi ville drikke, og måtte da prøve igjen å huke tak i servitøren for å spørre om vi kunne bestille drikke.

4. En av oss spesifiserte at det var viktig at hun ikke fikk tomater i salaten sin, noe hun likevel fikk.

5. Etter vi var ferdig med å spise, og tallerkene ble tatt vekk så ventet vi nesten en time før vi igjen huket tak i servitøren for å spørre om vi kunne se på dessertkartet.

Jeg tror det var det, egentlig. :)

Lyst til å bli med en gang? :tommelopp:

Hehe. Ja også når vi spurte om vi kunne få betale så stakk servitøren ut og stod og småsnakket med noen kunder en god stund og rydda border og sånn før han kom og gav oss regninga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...