Gå til innhold

Ta en kaffe i Tønsberg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei hvor er det?

Sender deg en PM med nummeret mitt, så kan du sende melding om du ikke finner fram :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FLICKOR! Jag kan inte komma idag, i alla fall inte med N. N har fått streptokopter/halsfluss och öroninflamation.. :/

Kan någon sms:a det till Keisha? Har inte hennes nummer.. Så behöver hon inte ta med Theo för Ns skull..

Sorry jenter! :/

Skrevet

det går greit,da tar æ ikke med mæ theo denne ganga:) får ta han med en annen gang når din gutt å ska nusseli:)

Gjest PinkLeaf
Skrevet

God bedring til lillegutt, da Nusseli! :-)

Skrevet

Hyggelig å se deg også, og jeg håper du blir lenge i Tønsberg, så du kan slenge deg på. :) Jepp, Thesbiteateret var det jeg snakket om, jeg og T skal dit den 4 juli. Det er absolutt verdt å få med seg, en skikkelig kulturskatt!

Skrevet

Jeg skal absolutt nevne det for E. Høres ut som om det er noe man burde få med seg.

Skrevet

Takk for hyggelig treff!! Koselig å møte dere!!

Nu blev jag nyfiken på vem du är :) Är alltid kul att träffa personerna bakom nicken. Nästa gång är jag med :)

Skrevet

Hei.

Ble litt nysgjerrig her. Jeg flyttet til Tbg/Nøtterøy i vår sammen med kjæresten min. Kjenner ikke så mange her og skulle gjerne utvidet vennekretsen min :)

Jeg er i full jobb og har ikke noen barn foreløpig :)

Hvor gamle er dere? :)

Kanskje jeg møter opp på et treff en gang!

Skrevet

Nu blev jag nyfiken på vem du är :) Är alltid kul att träffa personerna bakom nicken. Nästa gång är jag med :)

Bli med, det var veldig koselig å møte "Carrie" ;)

Hei.

Ble litt nysgjerrig her. Jeg flyttet til Tbg/Nøtterøy i vår sammen med kjæresten min. Kjenner ikke så mange her og skulle gjerne utvidet vennekretsen min :)

Jeg er i full jobb og har ikke noen barn foreløpig :)

Hvor gamle er dere? :)

Kanskje jeg møter opp på et treff en gang!

Hei 2blir3! (Er du gravid eller prøver? :) )

Velkommen til tbg! Nusselig bor på Nøtterøy, kanskje dere bor rett i nærheten av hverandre?

Det hadde vært kjempegøy om du ble med en gang, vi er så forskjellige alle sammen, med forskjellige interesser og daglige liv, men likevel synes jeg vi er en fin gjeng! :)

Så lang så er den yngste 22 (eller blir det i år iallefall), og den eldste er 30.

Skrevet

Bli med, det var veldig koselig å møte "Carrie" ;)

Hei 2blir3! (Er du gravid eller prøver? :) )

Velkommen til tbg! Nusselig bor på Nøtterøy, kanskje dere bor rett i nærheten av hverandre?

Det hadde vært kjempegøy om du ble med en gang, vi er så forskjellige alle sammen, med forskjellige interesser og daglige liv, men likevel synes jeg vi er en fin gjeng! :)

Så lang så er den yngste 22 (eller blir det i år iallefall), og den eldste er 30.

Hei! Vi blir prøvere nå i sommer :)

Hvor på Nøtterøy bor du Nusselig?

Høres ut som en fin gjeng da. Bra måte å bli kjent med nye på dette. Godt mulig jeg dukker opp en gang :)

Skrevet

Høres ut som en fin gjeng da. Bra måte å bli kjent med nye på dette. Godt mulig jeg dukker opp en gang :)

Lykke til med prøvingen! :) Så langt i denne "gjengen" så finnes mødre til både 6 måneder, 2 år og 3 år gamle barn. :)

Skrevet

Så gøy med flere nye!! Bare å bli med!! Synes det var en hyggelig gjeng jeg møtte forrige uke!!

Gjest Tekola
Skrevet

3-8 juli er jeg i Tønsberg, så om det skal være noen samlinger da så er jeg med! :jepp:

Skrevet

3-8 juli er jeg i Tønsberg, så om det skal være noen samlinger da så er jeg med! :jepp:

Hvor er dere andre på dette tidspunket? Vi er hjemme, og har ingen store planer (utenom Thesbiteateret den 4 :danse: ) Synes vi burde få til et treff da :)

Skrevet

Ingen store planer de dagene der. Så jeg er med.

Skrevet

Jag med :) Efter 16.30 ;) Kul att det blir många nya fejs att hejja på :)

Skrevet

Bor på Nøtterøy, är litet nog för att precisera det på ett forum : P Bli med nästa gång, hade varit trevligt att träffa dig! :)

Skrevet

Bor på Nøtterøy, är litet nog för att precisera det på ett forum : P Bli med nästa gång, hade varit trevligt att träffa dig! :)

hehe, skjønner det :) Mulig jeg dukker opp om jeg er hjemme. Har sommerferie så usikker på hvor i landet jeg befinner meg de dagene :)

Skrevet

Endelig skal jeg tilbake til gode, gamle Vestfold! :hoppendeglad:

Mulig jeg får tatt meg en tur nedover i begynnelsen av juli, hadde vært hyggelig å møte nye folk :jepp: Må bare se det an med jobben :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...