Gå til innhold

Kjedsomhetens Ekko


Saga

Anbefalte innlegg

Ja.. Nå har jeg bodd i Tromsø i tre-fire måneder og den røykeslutten ble det ikke noe av.. :oops:

MEN.. Jeg kommer meg inn i str 38 i bukser. Så hærlig! Har kjøpt masse fra ebay nå og begynner å bli litt usikker når jeg ikke har mottatt ting som jeg bestilte den 19. februar. Huff :( Håper jeg ikke blir lurt. Kanskje hun på postkontoret som ikke liker meg har stjelt tingene mine.. :-x

Finner ingen bukser i butikkene. Har solgt alle mine bukser på qxl for jeg vil ikke gå mer opp i vekt nå. Og sitter her med to par bukser. Hmm. Interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Idag har jeg spist 2 brødskiver, nudler og 50 kg smågodt.

Veier 64 kg.

Imorgen skal jeg begynne de sunne dagene igjen.

Dette skal være min slankedagbok.

Grunner til å ikke spise godis:

- Så jeg får plass i buksestr 36

- Bikinien min

- Når jeg skal til hjemplassen i sommer

- Syden

- Så jeg kan bruke samme str (nesten) kåpe (rosa) som Rory og ikke se ut som en klump :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

OK, jeg skjejet ut etter det der. Men f.o.m. 13/06 har jeg spist sunt.

12/06 18:00 tok jeg og stumpet min siste sigarett :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Huff. Har røyket litt nå i noen dager. Men det må jeg slutte med.

Det var ikke bare bare.

Har begynt å gå til hudpleier for å ta fruktsyrebehandling.

Jeg har hatt 4 behandlinger. Jeg blir veldig rød straks etter behandlingen, men det dempes i løpet av dagen og huden blir instant glatt og jevn. Har vært ekstremt tørr også, men det er jo pga at døde hudceller skal bort. Nå etter 4. behandlingen merker jeg at jeg ikke er like tørr lenger, kun på små områder. Har noen flekker der jeg er veldig tørr og huden er rød/irritert.

Fikk også utbrudd på hakepartiet etter 3. behandling, men det dempet seg etter 2-3 dager.

Merker at huden er jevnere og har ikke tilstoppede porer slik jeg pleide å ha.

I morgen skal jeg ha 5. behandling.

Så får vi se om det får noen virkning over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Nei, det hadde vel egentlig ikke det, solarium var bedre.

I morgen skal jeg ta brystreduksjon. Jeg er så syk (tett nese, vond hals osv) så håper jeg får gjennomført operasjonen allikevel.

+ at jeg er såå forelska ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hei saga! Er du med han du møtte over nettet, sant? Lykke til med røykslutt! Jeg har klart det i 2 mnder :hoppe:

Og nå er det din tur..! Tenk deg hvor mange bukser (i str 36) du kan kjøpe for alle pengene du sparer! AAll sminke og klær (jeg gikk nesten bananas)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei saga! Er du med han du møtte over nettet, sant? Lykke til med røykslutt! Jeg har klart det i 2 mnder  :hoppe:

Og nå er det din tur..! Tenk deg hvor mange bukser (i str 36) du kan kjøpe for alle pengene du sparer! AAll sminke og klær (jeg gikk nesten bananas)

Ja, det er jeg. Vi har det så bra sammen :)

Jeg klarer ikke å slutte med røyk. I dag får jeg lov til å røyke igjen etter operasjonen og jeg må ha... :(

Det er fremdeles en stund til str 36. Spiste nettopp en is! FY.

Nå skal jeg løpe ned til Nationaltheatret og ta banen. So long :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...