Gå til innhold

Kjedsomhetens Ekko


Saga

Anbefalte innlegg

Ja!!! Jeg hadde datet ham lett! Men han slår ikke Jan Fredrik :oops:

Var hos legen idag og fikk sykemelding. Fortalte ham at jeg var syk og fikk attest ut uka. Muhahaha. Jeg sa jeg kunne gå på skolen om jeg følte meg pigg før fredag. Lite sannsynlig 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmmm.... da tar du Jan Fredrik da, så kan jeg ta Per Gessle...hihi.... du får prøve å slappe av og kose deg når du er hjemme da. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heipårei! jeg måtte ta meg i å smile når jeg leste at du hadde rota vekk sykemeldinga di! var jo ganske så spennende den dagboka di, med litt hverdagslig action :wink: har du funnet den forresten? og hvordan er helsa? du liker jfk? faktisk så har jeg tatt meg i å bygge opp en interesse for den karen, hver gang jeg ser han så er han liksom så sjarmerende? huff :oops:

setter meg opp som abonnent jeg, om du ikke har noe i mot det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykemeldinga fant jeg hjemme på telefonbordet. Hadde glemt den der og den yngste i huset har krotet og tegnet små kruseduller over hele arket. Men jeg får levere den for jeg får neppe ny sykemelding som det står en hel uke på. Planen var jo bare å være borte til onsdag. :tunge1:

Vi snakker om Jan Fredrik og ikke John F. Kennedy, sant? :oops: Jeg skal begynne å stalke fyren om jeg slipper inn i Oslo. Hadde vært lurt å finne ut om han bor i Oslo først, kanskje. :ler:

Hyggelig med hilsener :)

Har vært litt slapp med KG i det siste. Var jo faktisk på skolen igår, og en venninne sa at hun hadde savnet meg noe utrolig.. ingen å røyke med innimellom timene :roll: Klarte selvsagt ikke sitte der dagen lang..

På søndag var jeg og hentet 3 kompiser fra Finland og jeg tenkte jeg kunne kjøpe en kartong røyk også. Jeg tanket først og kjøpte sånn godlukt til bilen for den stanket jo av alkohol når de tre herremennene settet seg inn (og ikke sluttet de å drikke heller). Når jeg skulle kjøpe kartongen til 40 euro hadde jeg ikke dekning på konto. Vi kjørte frem og tilbake og prøvde kort etter kort, men til slutt fikk jeg tatt ut 20 euro og skrapte sammen 110 Nok og fikk 8 pk røyk. Kompisene hadde jo null kroner og hadde til og med stukket av fra bar regning på 700 Nok. Hotellet tok bilen min sitt registrerings skilt nr.. :evil:

Etter et stopp på en kro og på vei hjem tok den ene fyren i baksetet opp noen briller han hadde stjelt fra kroa.. :roll:

Nå er det på tide å gjøre noe fornuftig :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikveld skulle jeg snakke litt med kusina mi før hun drar imorgen. Vi parkerte utenfor Statoil kl 2300 og ventet til 5 på stengetid før vi dro inn for å bruke 15 min på å bestemme oss for hva vi ville ha. Så kjørte vi til en parkeringsplass som står sentralt og satt der i halvannen time. En taxi kjørte forbi oss og vi suste etter den i 110 km/t i 80-sone for å nå den igjen. Vi fant ut hvor den skulle og vi stoppet 2 m. fra huset den stoppet ved og skulle være diskrè og settet på parklys, men jeg klarte å sette på blinklys og langlys samtidig. Taxien stoppet, men kjørte i 130 tilbake til bygda og vi etter! Vi kjørte helt til taxi-sentralen hvor vi fant ut at det ikke var noen i bilen. Så sto vi parkert en stund til før vi fant ut at vi skulle dra på pub'en, men da var klokka halv 2 og den stenger ett. Vi prøvde allikevel og den var åpen. Der satt to stykker (en av dem som arbeider der og en kompis). Vi satt der og skravlet til 02:40.

Dramatisk kveld i bygde Norge :ler::tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være måte på bomming av røyk. Var hos en venninne ikveld og hun bommet som bare juling, vilket er OK iom at hun faktisk kjøpte kartongen til meg (som betaling for noe, men allikevel). Etter at røykpakken min var tom dro jeg omsider hjem og 20 minutter etterpå får jeg telefon av en felles venn som var på besøk hos venninnen min. Hun sa at jeg skulle komme tilbake så hun kunne få røyk av meg. Jeg sa "etterpå", men de ringte 5 gang etter det. Jeg tok selvsagt ikke telefonen. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så møtte jeg opp på skolen halv ni og fikk vite at vi har selvstudie. Irriterende :evil:

Var forøvrig på radio igår og uttalte meg om en politiker, men vet ikke helt hva jeg sa om fyren.. karriere innen radio :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme :)

Blir koko av det her spillet: ]http://www2.nrk.no/spill/?spill=jokernord

Var på studietur i Tromsø den her uka. Vi kom frem rundt midnatt (Tromsø) og dro ut på strøket og var vel ikke så veldig høy i hatten neste dag når vi var på biologisk institutt og gjorde et forsøk på universitetet. Høhø. Klarte å bruke endel penger, ja.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt så lyst til å dra til Tromsø... er det en bra by. Jeg har jo aldri vært lenger nord en Trøndelag... :oops:

God Helg til deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Saga!

Hvor er du da? Har ikke sett deg her på en evighet jo...håper du har det bra! klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 3 måneder senere...

Huff. Har vært mye styr. Samboeren og jeg gikk fra hverandre. Jeg har en eksamen som jeg skal ta i desember (nærmere bestemt den 1.).. Så flytter jeg til Tromsø. Alt liksom bare raknet.. :roll: Jeg skal prøve å få meg jobb i Tromsø, men det er ikke så lett. Skal skal skal. Gleder meg til å ta fatt på studier igjen om jeg består eksamen. Er litt positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei du. Trur eg er "litt" eldre enn deg. Eg røyka 20+ for dagen i fem år. Så las eg den horribelt dårleg skrive og tåpelege boka Endelig ikke- røyker av Allan Carr. Eg slutta på dagen, og det var i slutten av januar i år. Har ikkje tatt ein røyk sidan... Så om du verkeleg vi slutte så får du det til. Eg slutta primært pga økonomien, det var kome til nivået leiligheit eller røyk... Lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmm. Flytter idag. Har ikke tenkt å kjøpe mer røyk. Tja. Hvorfor har ingen fortalt meg at mandariner ikke selger i Norge? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

:vinke:

Fant dagboka di jeg, synes det er supert at du vil prøve å slutte å røyke. Stå på :) Det er fint i Tromsø da! Håper du vil trives...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...