Gå til innhold

Kjedsomhetens Ekko


Saga

Anbefalte innlegg

Dagbok på meg også.. Koselig :P

Er vel ikke mangen av dere som vet hvem jeg er, men jeg har vært her siden 2002.. Tok meg bare en liten pause da jeg studerte utenlands ifjor.. Er iallfall godt å være tilbake igjen :oops:

Enda en natt hvor jeg er våken til lenger enn halv tre.. Da legger jeg meg rundt 03.. står opp 08.. legger meg igjen når jeg kommer hjem og så er dagen ødelagt. Som vanlig. Må rette på dette snarest, men ikke lett når man jobber nattevakter på en uteplass.

Jeg trenger flere CD-R plater, før maskinen kollapser og jeg tror neppe Thomas gidder å komme ned hit flere ganger for å fikse den for meg :-?

Jeg trenger også klær og jeg må huske å bestille fra Ellos før 26. januar, men jeg har ikke penger og det kan jo bli et problem :roll:

Skal avsette en dato på kalenderen hvor jeg skal slutte med røyk og søtsaker. Søtsaker gjør meg sugen på nikotin :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Igår kl 2100 bestemte jeg meg for å slutte å røyke. Har røyket over 10 sigaretter daglig så det kan vel bli litt vanskelig. Dessuten har jeg bestemt meg for å slutte med snop også. Vi får se hvor lenge dette varer :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du :D

Tok meg en titt innom dagboken din.. Lykke til med røykeslutten, mulig jeg kommer etter snart, jeg vurderer det iallefall sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Hei du :D

Tok meg en titt innom dagboken din.. Lykke til med røykeslutten, mulig jeg kommer etter snart, jeg vurderer det iallefall sterkt!

Hehe..

Takk for hilsener :D

Jeg var i Finland forleden og kjøpte nok en kartong. Å stumpe røyken var verre enn jeg trodde, ja.. :cry: Men nå skal jeg kose meg med de jeg har igjen før jeg vurderer å slutte igjen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :)

Kjedelig dag idag.. Har så mye jeg har lyst til å gjøre, men har undervisning om en knapp halvtime :evil:

Når jeg kommer hjem skal jeg lage middag, spise og så blir det bare sløving resten av dagen. Veldig typisk. Har hyller jeg skal sette opp, men føler for å male dem først. Vil at de skal matche den hvite veggen og den røde sofaen, men røde hyller blir for mye når man har røde gardiner :roll: Jeg lever en spennende hverdag, ja..

Så når jeg har settet opp hyllene så kommer det til å ta evigheter før jeg kommer meg så langt at jeg plasserer dvd filmene og cd'ene på dem, for selvsagt skal alt være i alfabetisk rekkefølge :wink:

Har en pakke jeg skulle ha sendt for 3 dager siden, men siden den snart er over 14:00 er det ikke noe stress.. Lenge Leve Latskapen.

Må også huske å bestille bøker fra Bokkilden. Har et prosjekt om satanisme og etter å ha settet meg litt inn i det kunne det vært relativt spennende å lese LaVey sin bok. Var på et satanistisk forum igår og en fyr skrev om at han datet en jødepike, men han turte ikke fortelle henne at han var satanist osv. Slitsomt. Har kun 800 NOK på konto så får se hva det blir til. Bra jeg sa nei til å bli med venninner til Sverige.. Det går så mye penger til alt :cry:

Nå skal jeg på trening, så får skrive noe litt senere :sjokk:

Jaja, jeg dro ikke på treningen.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo, hei, kjøttdeig :P

Har 30 sider igjen å lese til historie prøve imorn, men klokken er 01:02 og det er lite sannsynlig at jeg gidder. :roll:

Det gjør vondt i tennene mine.

Imorn må jeg huske å bestille de bøkene før jeg sløser dem bort på bensin.. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøven gikk ikke noe særlig bra. Når, hvor og hvem spørsmål er ikke noe særlig.. Er siste gang jeg leser 70 sider til en "vil du bli millionær?" prøve. :roll:

Har fått flere studiekataloger i posten. Må begynne å tenke på neste år og evt søke noen steder.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To venninner av meg kom hjem fra en helgetur til Sverige idag. De fortalte meg alt om turen og jeg ble sjalu. :oops:

Penger og tid er seriøst noe man burde ha mer av :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppet av politiet igår... Det dugget så fælt inne at jeg nesten ikke så at jeg ble stoppet.. Scary Mary, jeg er glad jeg ikke fikk bot :o Jeg skal bli flinkere nå. En venninne av meg fikk 1500 i bot for å kjøre med tåkelys. Er ikke det litt mye?

Glad jeg fikk fortet meg til å ta på setebelter. Jeg virker jo helt fjern og ikke skrudde jeg av musikken heller. Papirer fløy bare når jeg skulle finne vognkortet. Første gang jeg ble stoppet siden jeg fikk lappen. Politiet sa bare at jeg skulle skrape vinduene og kjøre videre. :oops:

Jeg er nå en superaktiv bruker.. *stolt* Status :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater kenguru-bilen min. :evil:

Den blinker konstant, rykker hele tiden og så stopper den i kryss helt uten forvarsel. :roll:

Fant ut hvorfor jeg hater prøver idag. Det er ikke selve prøven man gruer seg for. Det er menneskene rundt. All den snufsingen er til å bli gal av. Må huske å ta med meg mp3 spiller neste gang.

Så Idol og ble veldig skuffet. JFK er for betatt av Maria til at jeg kan like henne :oops: Holder fremdeles en knapp på Susanne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Takk :oops:

Var på jobben igår og er mye verre idag. Må nok til legen imorn. Har så innmari lyst på en røyk, men er kanskje ikke så lurt om man har bronkitt. Finner ikke på noe å gjøre som er avslappende.. :roll:

Håper jeg kan sykemelde meg til onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time hos legen klokken 15:00. Må ikke glemme. :-)

Var på et annet forum idag som jeg pleier å besøke og så at en adm. har tatt avateren min som jeg bruker her.. 8)

Morsomme greier.

Så vil jeg bare si at Per Gessle er undervurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...