Gå til innhold

Feel good, morsomme eller "inspirerende" tv-serier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som vet om noen morsomme eller inspirerende tv-serier? eller en man kanskje kan få litt feel-good følelse av?

Jeg liker veldig godt filmer og serier som får meg til å ville leve livet til det fulle eller skikkelig jente-serier.

Her er serier som har blitt fulgt med på til tider:

- The vampire diaries

- One tree hill

- Gossip girl

- The secret circle

- Hart of Dixie

- The secret life of the american teenager

- Remodeled

- Greys anatomy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ugly Betty?:) Jeg liker ikke typiske "jente serier," men akkurat denne likte jeg:) Tar jo helt av etter hvert uten at jeg skal røpe for mye:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modern Family -herregud så morsom!

The Big C - handler om en dame som egentlig er ganske stiv, men så får hun kreft og slår seg løs

Once Upon a Time - kombinerer eventyr og nåtid, søt, feelgood og spennende

New Girl - morsom serie om en jente som flytter inn sammen med 3 gutter, de er ganske rare

United States of Tara - gøy å se de forskjellige rollene, imponerende skuespill

Sånn, da skulle du vel ha litt å henge fingrene i. Så fremst du ble fristet til å se noen av de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Lipstick Jungle kanskje? Den er vel litt feelgood og veldig jenteserie.

Ellers ser kjæresten min på Parks and Recreation og Curb your Enthusiasm og synes de er ekstremt morsomme. Jeg ser lite komiserier, men liker How I met your mother

Må legge til: tror faktisk Six Feet Under er den eneste serien jeg har sett som virkelig har gjort inntrykk på meg mtp hvordan vi lever livet vårt. Den kan absolutt kalles inspirerende, selv om den definitivt ikke er feelgood.

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

How I Met Your Mother

King of the queens

The OC

Den nye 90210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Modern Family -herregud så morsom!

The Big C - handler om en dame som egentlig er ganske stiv, men så får hun kreft og slår seg løs

Once Upon a Time - kombinerer eventyr og nåtid, søt, feelgood og spennende

New Girl - morsom serie om en jente som flytter inn sammen med 3 gutter, de er ganske rare

United States of Tara - gøy å se de forskjellige rollene, imponerende skuespill

Sånn, da skulle du vel ha litt å henge fingrene i. Så fremst du ble fristet til å se noen av de.

Det er nesten ingen jeg kjenner som vet om United States of Tara, men det er jo en kjempebra serie! Jeg anbefaler den til alle som spør om serier. Så: United States of Tara!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modern Family -herregud så morsom!

The Big C - handler om en dame som egentlig er ganske stiv, men så får hun kreft og slår seg løs

Once Upon a Time - kombinerer eventyr og nåtid, søt, feelgood og spennende

New Girl - morsom serie om en jente som flytter inn sammen med 3 gutter, de er ganske rare

United States of Tara - gøy å se de forskjellige rollene, imponerende skuespill

Sånn, da skulle du vel ha litt å henge fingrene i. Så fremst du ble fristet til å se noen av de.

Det er nesten ingen jeg kjenner som vet om United States of Tara, men det er jo en kjempebra serie! Jeg anbefaler den til alle som spør om serier. Så: United States of Tara!!

Wohoo, nå føler jeg meg kul og spesiell ;) Personlig syns jeg forøvrig jeg har veldig god smak. Liker alt jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...