Gå til innhold

Jeg er vel rasist da......


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Myndighetene erkjenner ikke at islams inntreden og utbredelse er et problem. Når man ikke kan identifisere et problem, kan man heller ikke løse det.

Å identifisere problemer er selvsagt helt nødvendig, og da er jeg politisk korrekt nok til å påstå at problemet er de som utfører urett og fører handlinger i ekstremismens navn, heller enn flertallet som hører til i ein religion. Det blir feil uansett å frykte noen (å få denne frykten igjennom juridisk, ikke kun sosialt), når grunnlaget er basert på noe ein selv ikkje har gjort eller vil gjere.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi det ikke er Islam i seg selv som er problemet, men de ekstreme islamistene.

Islam er problemet.....at folk ikke fatter det er helt ubegripelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du kommer inn på dette med påkledning:

Dette er en muslimsk kvinne jeg kan respektere.

Kommer ikke til å se den videoen, sorry. Det er flust med muslimske kvinner som dekker seg til av egen vilje, flust med kvinner som dekker seg fordi mannen vil, og flust med muslimske kvinner som IKKE dekker seg, og trives fint med dèt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hver gang man åpner kjeften og sier noe negativt om invandring og muslimer blir man stemplet som rasist. Jeg har tenkt litt på det og veid for og imot men må vel bare godta at jeg er en rasist da.

Hvorfor?

Fordi:

- Se på alle de muslimske landa: krig, kvinneundertrykkelse og vold. De skriker, kaster stein og bomber. Da det blir for tøft for de der kommer de til siviliserte land, slik som Norge. Det går en stund og de vil så innføre lover og "regler", som de, i utgangspunktet, rømte fra da de dro fra sine hjemland.

- Nesten samtlige av overfallsvoldtekter blir gjort av menn med utenlandsk opprinnelse.

- Ville DU møtt på en gjeng Somaliere eller Pakistanere i en park midt på natten???

- Mullah Krekars tilhenger kastet STEIN etter Tv2 reportere under en reportasje. Hvem gjør slikt???? Ville norske gutter kastet stien i en slik sammenheng?? NEI!

- De vil innføre sharialover i Norge. Hvorfor kan de ikke flytte tilbake? Hvorfor kan de ikke bo i et land hvor slikt allerede praktiseres????? Jeg skjønner det ikke! HVORFOR??????

Så kall meg en rasist, da. Jeg vil heller kalle meg realist!

Snedig det der - hvorfor er muslimer forbundet med menn? "De" undertrykker kvinner og lager bomber og fortjener ikke annet enn en langsom og smertefull tur til helvete har jeg skjønt..... :vetikke:

Slike ufattelig idiotiske, fordømmende, fordummende, skammelige og usmakelig inlegg som du serverer er på samme nivå som det innvandrerne av USA presterte da de nærmest eliminerte urinnvånerne på det kontinentet (også kalt indianere). Du får kanskje kløe av samer og inuitter også?

Du er vel det da - rasist mener jeg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Til Yes2yes:

Kan du virkelig sitte å se denne videoen og IKKE tro på noe av det som blir sagt? Syntes du ikke noe av det er skremmende? Er du så sikker på at dette ikke vil bli verre om 10 år eller om 20 år? Hva med scenene fra London? Er dette de få ekstremistene du snakker om? Hvor naiv kan man bli? Dette er tidligere medlemmer av PLO, tidligere muslimer og HØYT utdannede mennesker som har forsket og fulgt med på utviklingen i årevis. Og du ser det ikke? Du tar det helt med ro og tror at det norske rettsvesenet vil ta tak i disse "slemmingene?" Er det mulig å være så naiv i 2012?

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Kommer ikke til å se den videoen, sorry. Det er flust med muslimske kvinner som dekker seg til av egen vilje, flust med kvinner som dekker seg fordi mannen vil, og flust med muslimske kvinner som IKKE dekker seg, og trives fint med dèt.

Haha, nei du kommer selvsagt ikke til å se den videoen! Det kom som en bombe! La naiviteten rå! Lukk øynene, og ikke se på sånnt.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei du kommer selvsagt ikke til å se den videoen! Det kom som en bombe! La naiviteten rå! Lukk øynene, og ikke se på sånnt.....

Du vet, Lykkeliky, Ignorance is bliss.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang man åpner kjeften og sier noe negativt om invandring og muslimer blir man stemplet som rasist. Jeg har tenkt litt på det og veid for og imot men må vel bare godta at jeg er en rasist da.

Hvorfor?

Fordi:

- Se på alle de muslimske landa: krig, kvinneundertrykkelse og vold. De skriker, kaster stein og bomber. Da det blir for tøft for de der kommer de til siviliserte land, slik som Norge. Det går en stund og de vil så innføre lover og "regler", som de, i utgangspunktet, rømte fra da de dro fra sine hjemland.

- Nesten samtlige av overfallsvoldtekter blir gjort av menn med utenlandsk opprinnelse.

- Ville DU møtt på en gjeng Somaliere eller Pakistanere i en park midt på natten???

- Mullah Krekars tilhenger kastet STEIN etter Tv2 reportere under en reportasje. Hvem gjør slikt???? Ville norske gutter kastet stien i en slik sammenheng?? NEI!

- De vil innføre sharialover i Norge. Hvorfor kan de ikke flytte tilbake? Hvorfor kan de ikke bo i et land hvor slikt allerede praktiseres????? Jeg skjønner det ikke! HVORFOR??????

Så kall meg en rasist, da. Jeg vil heller kalle meg realist!

Enig i mye av det du sier, men ikke alt. Det blir farlig å skjære alle over én kam, og det syns jeg du gjør nå. Det finnes mange helt fantastiske muslimer i landet vårt, som også fordømmer de tilstandene du har ramset opp.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rasist? Nei, det synes jeg ikke jeg er.Men ser helt klart likhetstegn mellom det ts skriver og det jeg selv ser /merker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rimelig interessant at enkelte tror at alle mørkhudede er fra et muslimskt land, og at de har en mørk=muslim-holdning.

Hilsen latiner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Yes2yes:

Kan du virkelig sitte å se denne videoen og IKKE tro på noe av det som blir sagt? Syntes du ikke noe av det er skremmende? Er du så sikker på at dette ikke vil bli verre om 10 år eller om 20 år? Hva med scenene fra London? Er dette de få ekstremistene du snakker om? Hvor naiv kan man bli? Dette er tidligere medlemmer av PLO, tidligere muslimer og HØYT utdannede mennesker som har forsket og fulgt med på utviklingen i årevis. Og du ser det ikke? Du tar det helt med ro og tror at det norske rettsvesenet vil ta tak i disse "slemmingene?" Er det mulig å være så naiv i 2012?

En kan ikke telle ekstemister på ein hånd eller fire, og det sier seg selv når muslimer finnes i et omfang på rundt 1 milliard mennesker på verdensbasis. Men det er langt ifra alle eller halvparten det er snakk om, og derfor skal man ikke av frykt glemme de prinsipper(jeg mener) er viktige og krenke en annen verdi for noe en ikkje er ansvarlig for. Det er krenkende å bli beskyldt for å prøve å gjere alt for å få verdensherredømme.

Det er mye jeg frykter av mennesker og spesielt forbundet med 'visse typer' mennesker, selvom eg veit det ikke er representert for alle innad i den gruppen. Jeg kan for min egen velvære med nogenlunde god samvittighet ikkje nærme meg dem sosialt, men det blir ufattelig paranoid om jeg skal kreve det lages lover og regler som bekjemper denne gruppen, når mitt bevis på deres 'ondskap' kun foreligger hos enkelte av deres medlemmer.

Akuratt slik er det med Islam og, for muslimer genrelt er like gode/onde som du forestiller deg de vil være, utenom ekstremister som beviser sitt standpunkt klart og tydelig. Det gjelder alle saker og alle grupper, men med 'islamofobien' lirkende rundt blir den påstanden lite verdsatt nå til dags.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange her snakker om at man ikke må skjære alle over en kam etc. Men det er det muslimene gjør med oss.

Vi er vantro, vi er horer, vi er hunder, vi krenker dem, vi støter dem. Bare det at vi lever er jo en fornærmelse for muslimene.

Hvor tolerante skal vi egentlig være? Vi skal jo være så forbanna politisk korrekt hele tiden at vi går på akkord med oss selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange her snakker om at man ikke må skjære alle over en kam etc. Men det er det muslimene gjør med oss.

Vi er vantro, vi er horer, vi er hunder, vi krenker dem, vi støter dem. Bare det at vi lever er jo en fornærmelse for muslimene.

Hvor tolerante skal vi egentlig være? Vi skal jo være så forbanna politisk korrekt hele tiden at vi går på akkord med oss selv.

Det er ikkje det muslimene gjer med oss, det er det noen av dem gjer med oss. På lik linje som det ikkje er alle nordmenn som frykter islam, men det er noen av oss som gjer det.

Å ikke være generaliserende er virkelig ikke no å ta lett på når en skal danne lover som er mest mulig rettferdig og reflektere den faktiske situasjon, for de værste hendelser i historien har gått i hånd med at 'dei er sånn og vi er sånn'. Kanskje vanskelig for noen å ikkje ha ein generaliserende oppførsel rent sosialt, men hva gjeld land og politikk synes eg virkelig det ikke er ein liten sak om ein tar alle under ein kam eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Til alle dere som IKKE er bekymret for samfunnet vårt: Hva er det med Norge som gjør at det vi ser og hører om i denne videoen ikke vil skje i Norge? Om noen har et godt svar på det så kanskje jeg får sove godt i natt :fnise:

Endret av Bond
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MikeWaters 2.0

Jeg har hørt at det busses inn illegale muslimer på bestilling fra AP via et depot i Malmø, de samles etterhvert på Grønland i Oslo hvor de systematisk sendes ut for å voldta, drepe og hjernevaske nordmenn med Sharialover og annen svart magi.

Heldigvis finnes det en sterkt motstandsrøsle drevet av en krølltopp fra Ålesund som kommuniserer telepatisk med det krigerske øglefolket som bor 300 m under havoverflaten.

Denne krigen skal vi vinne med intoleranse, paranoia, konspirasjoner og ren og skjær idioti. Men det blir imorgen, for nå er det.............oooooooooooooo lykke..........Paradise Hotell i reprise på tv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Jeg har hørt at det busses inn illegale muslimer på bestilling fra AP via et depot i Malmø, de samles etterhvert på Grønland i Oslo hvor de systematisk sendes ut for å voldta, drepe og hjernevaske nordmenn med Sharialover og annen svart magi.

Heldigvis finnes det en sterkt motstandsrøsle drevet av en krølltopp fra Ålesund som kommuniserer telepatisk med det krigerske øglefolket som bor 300 m under havoverflaten.

Denne krigen skal vi vinne med intoleranse, paranoia, konspirasjoner og ren og skjær idioti. Men det blir imorgen, for nå er det.............oooooooooooooo lykke..........Paradise Hotell i reprise på tv.

Det må føles godt å være så naiv! Skulle ønske jeg var så blottet for realitet.....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngKalven

Til alle dere som IKKE er bekymret for samfunnet vårt:

Å ikke være bekymret angående dette er å være ignorant. Det er ingen her som ikke er bekymret fordi de vet nok. De vet for lite, og de tror de vet det som er verdt å vite. De tenker kanskje: Islam er til syvende og sist en fredens religion. Ja, sant, men bare når alle land er underrettet islam. Og da er det ingenting som heter ytringsfrihet eller likestilling. Islam er ikke bare en religion. Det er en politisk ideologi, en ganske ekstrem en.

Det er ingen grunn for å forsvare islam i slike debatter (om du da ikke er muslim). For det er de som forsøker å mottale seg islam som kjemper for vår fremtid slik vi kjenner den i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søgni

Det må føles godt å være så naiv! Skulle ønske jeg var så blottet for realitet.....

Hvorfor tror du at du og andre som er like pessimistiske mtp innvandring og islam er de eneste som har skjønt noe som helst? Realitet er en ting, svartmaling og det som minner litt om konspirasjonsteorier er en annen. For all del, innvandring er et aktuelt tema det, og de fleste er vel enige om at det finnes utfordringer. Men å påstå at folk som ikke er fullt så pessimistiske som deg er naive og blottet for realitet (har sett det flere ganger nå) er vel kanskje å dra det litt langt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...