AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #1 Del Skrevet 11. april 2012 Hver gang man åpner kjeften og sier noe negativt om invandring og muslimer blir man stemplet som rasist. Jeg har tenkt litt på det og veid for og imot men må vel bare godta at jeg er en rasist da. Hvorfor? Fordi: - Se på alle de muslimske landa: krig, kvinneundertrykkelse og vold. De skriker, kaster stein og bomber. Da det blir for tøft for de der kommer de til siviliserte land, slik som Norge. Det går en stund og de vil så innføre lover og "regler", som de, i utgangspunktet, rømte fra da de dro fra sine hjemland. - Nesten samtlige av overfallsvoldtekter blir gjort av menn med utenlandsk opprinnelse. - Ville DU møtt på en gjeng Somaliere eller Pakistanere i en park midt på natten??? - Mullah Krekars tilhenger kastet STEIN etter Tv2 reportere under en reportasje. Hvem gjør slikt???? Ville norske gutter kastet stien i en slik sammenheng?? NEI! - De vil innføre sharialover i Norge. Hvorfor kan de ikke flytte tilbake? Hvorfor kan de ikke bo i et land hvor slikt allerede praktiseres????? Jeg skjønner det ikke! HVORFOR?????? Så kall meg en rasist, da. Jeg vil heller kalle meg realist! 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boudicca Skrevet 11. april 2012 #2 Del Skrevet 11. april 2012 Fordommer fordummer. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #3 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg støtter deg i dette så da er vi vel 2 da... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pita27 Skrevet 11. april 2012 #4 Del Skrevet 11. april 2012 - De vil innføre sharialover i Norge. Hvorfor kan de ikke flytte tilbake? Hvorfor kan de ikke bo i et land hvor slikt allerede praktiseres????? Jeg skjønner det ikke! HVORFOR?????? Fordi det er deres intensjon om å ta over verden - spre seg, sin kultur og religion. DERFOR vil de innføre sine lover her. Jeg er heller ikke rasist, men jeg er ikke naiv heller. Skulle ønske det norske folk og politikere ville våkne opp snart. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #5 Del Skrevet 11. april 2012 Er vel rasist jeg også. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #6 Del Skrevet 11. april 2012 jammen det er jo så synd i dem jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #7 Del Skrevet 11. april 2012 Fordommer er overlevelsesmekanismer, på lik linje med at man ikke klapper en krokodille på hodet. Må jeg virkelig klappe en krokodille på hodet for å bevise for folk rundt meg at jeg ikke er en krokodillerasist? Jeg lurer på hvilken verden rasisme-anklagerne lever i. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #8 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg og er visst rasist. Selv om jeg storkoser meg på ferie i fremmede land og viser respekt for deres kulturer, og ikke en gang tenker på hudfarge i de landene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 11. april 2012 #9 Del Skrevet 11. april 2012 Fordommer fordummer. Naivitet gjør at man går på en SMELL! Da er det for sent..... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. april 2012 #10 Del Skrevet 11. april 2012 Her kan dere se 3 artige ting om Islam, som feks at den, i motsetning til andre religioner, er skrevet av en og samme person, og at hvis det står motsigelser i den, skal man alltid følge det som ble skrevet sist... Å det som ble skrevet sist, er stort sett det vi i vesten ser på som slemt. http://www.youtube.com/watch?v=Ib9rofXQl6w&feature=share 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 11. april 2012 #11 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Jeg støtter deg i dette så da er vi vel 2 da... Jeg er nok en rasist jeg også. (selv om jeg deler livet mitt med en utenlandsk mann og har mange innvandrervennet) Det som er tåpelig er at så fort nordmenn eller hvite mennesker generelt uttaler seg negativt om utlendinger eller bare kommer med fakta, så er de rasister. Mens muslimer f.eks kan stå å rope hore til jenter og det som verre er, og da må de behandles med respekt. Endret 11. april 2012 av Ryvre 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 11. april 2012 #12 Del Skrevet 11. april 2012 Vell, problemet er at folk som oss drar alle under en kam, vi må bare lære og si " visse fra xxx er idioter". Jeg gjør det samme. selv om jeg er utlenning.. Er Kroat, men levd i Norge hele livet. Og jeg blir FORBANNA på de utlenningene som ødelegger Norge! ohh så pissed jeg blir! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. april 2012 #13 Del Skrevet 11. april 2012 Vell, problemet er at folk som oss drar alle under en kam, vi må bare lære og si " visse fra xxx er idioter". Jeg gjør det samme. selv om jeg er utlenning.. Er Kroat, men levd i Norge hele livet. Og jeg blir FORBANNA på de utlenningene som ødelegger Norge! ohh så pissed jeg blir! Enig med deg... Det er viktig å uttrykke at man ikke dømmer alle, bare fordi man missliker de som ikke oppfører seg. Men... Jeg syns også det er viktig at de som føler de blir urettferdig dømt, kan gå sammen og vise at de faktisk ikke står for det samme som idiotene, og det skjer det ikke mye av. Det var en norsk muslim som starta opp en sånn "vi er muslimer, og vi støtter ikke terrorhandlinger og trusler"-bevegelse, og det var nesten ingen muslimer som møtte opp. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. april 2012 #14 Del Skrevet 11. april 2012 det er bare et skjellsord de misbruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 11. april 2012 #15 Del Skrevet 11. april 2012 ¨Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres: •hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse, •religion eller livssyn, eller •homofile legning, leveform eller orientering¨ http://www.ung.no/rasisme/62_Hva_er_rasisme.html Hvis man skal se på hva som fremmer hat, syns jeg mye av de fordommene noen har til muslimer generelt kan gå innenfor det, hvis man generaliserer muslimer og får det til å virke som at alle gjør ditt og datt og de vil ha sharialoven innført i Norge osv. Det er ikke galt å ha egne meninger, men det blir feil å generalisere en hel gruppe på grunn av at noen idioter med den samme troen kanskje vil dette. Dere kan kanskje tenke litt mer på om dere bidrar til å spre eller skape hat mot muslimer eller andre grupper? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11. april 2012 #16 Del Skrevet 11. april 2012 det er bare et skjellsord de misbruker Hvem er de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt_22 Skrevet 11. april 2012 #17 Del Skrevet 11. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yme Skrevet 11. april 2012 #18 Del Skrevet 11. april 2012 ¨Med diskriminerende eller hatefull ytring menes det å true eller forhåne noen, eller fremme hat, forfølgelse eller ringeakt overfor noen på grunn av deres: •hudfarge eller nasjonale eller etniske opprinnelse, •religion eller livssyn, eller •homofile legning, leveform eller orientering¨ http://www.ung.no/rasisme/62_Hva_er_rasisme.html Denne tråden handler ikke om å fremme hat, og den handler ikke om folk som hater andre mennesker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammamora90 Skrevet 11. april 2012 #19 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Denne tråden handler ikke om å fremme hat, og den handler ikke om folk som hater andre mennesker. Å fremme hat på grunn av etnesitet eller religion går under rasisme, var det jeg ville få frem. Siterte bare litt fra en link jeg la til. Jeg mener at noe av det jeg har lest inne på dette forumet kan bidra til å fremme hat og fordommer. Endret 11. april 2012 av mammamora90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. april 2012 #20 Del Skrevet 11. april 2012 Hvem er de? alle :gjeiper: jeg skal begynne å misbruke det selv også. om jeg går på butikken og han bak kassa ikke spør om jeg vil ha pose, skal jeg si "rasist". er jo like greit. siden alle slenger det rundt seg :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå