Gå til innhold

Følelser forsvinner og kommer


tango99

Anbefalte innlegg

Hei alle dere.

En for tiden litt forvirret mann ønsker noen svar. Jeg ble sammen med en kvinne for 5 måneder siden. Vi trodde begge at det var livets kjærlighet på alle plan. Hun sendte de mest fantastiske SMS som at jeg var "mannen i hennes liv". "en gave til henne", "den beste elskeren hun hadde møtt", osv osv. Jeg ble på en måte fanget og sammen hadde vi det veldig bra. Hun slet litt med helsen og jeg vet at tidligere har hun hatt psykiske problemer. Vi hadde en deilig natt sammen. Dagen etter var det stille, hun skulle gjøre det slutt, uten forvarsel eller noe som helst. En uke etterpå var det tilbake igjen. Jeg fikk vite at hun var inderlig glad i meg og så glad for at jeg ikke gav henne opp. Jeg bestilte ferier, og en uke før vi skulle reise var det samme leksa igjen. Det hun sier er at det er akkurat som om følelsene bare ble borte og at det hele ble for harmonisk. Jeg er en voksen mann som har opplevd litt av hvert, men aldri opplevd noe liknende som dette. Det siste skjedde altså 3 dager etter at hun så ut som hun var veldig forelsket og vi hadde deilig sex. En uke før vi skulle reise på ferien. Jeg er faktisk ganske nedbrutt på grunn av dette.

Endret av tango99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo ut som om dama er ustabil. Og fortsetter å være det om dere fortsetter forholdet deres.

Tror du klarer deg bedre uten henne, og heller finner deg ei som er mer stabil.

Her bør iallefall varsellampene ringe ganske høyt....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som hun fortsatt har psykiske problemer. Det du opplever med henne nå, er vel bare et forvarsel på hvordan livet med henne vil bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke noe på at følelser bare kan forsvinne og så komme igjen med jevne mellomrom. Da er det noe galt ihvertfall.

Mulig hun er forvirret, men det er dårlig gjort av henne å leke med følelsene dine på denne måten.

Si til henne at enten så får hun bestemme seg for hva hun vil og om hun har en nedtur så får dere takle det sammen. Eller så får hun la deg være i fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fransico nernrel

Jeg møtte en helt lik dame for 8 måneder siden. Hun begynte med å understreke hvor seriøs hun var og litt senere sa hun at hun var en Runaway Bride. Hun viste tegn på å være en Player så jeg halte ut litt for å se om hun bare ville ha en økt eller om det var noe mer. Det to ikke lang tid før hun ikke ville leke mer. Og sex ble det ikke.

Jeg tror du tar feil når du sier "Vi trodde begge at det var livets kjærlighet på alle plan". Min dame sa senere "det var ikke reelt". Det betyr at det bare var jeg som var seriøs. Jeg opplevde mye mer også. Alle jeg spør sier hun var en b****

Så move on! Det er mange jenter som er mye bedre enn den du møtte. Du hadde sex med henne. Det var dumt. Det gjør det mye værre. Noe hun antagelig ville. Min dame var misbrukt og mente vel at hun da kunne tråkke på andre. Men jeg var misbrukt (psykisk over mange år med barn inne i bildet) også så jeg så jeg ville ikke gi hjertet mitt før jeg var sikker.

Det som var interresant er at hun er den eneste jenta som både har tatt meg opp i skyene og samtidig var hun den mest irriterende jenta jeg har møtt. Siden hun visste hun var Runaway bride så visste hun at hun ville stikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, disse innleggene mine styrker teorien min om at menn faller som fluer for ustabile og vinglete kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...