Gå til innhold

Hører ikke noe fra han...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært veldig forvirret og fortvilet de siste dagene nå, for jeg har ikke hørt fra kjæresten min på en stund... Vi var på hver vår hytte med familiene våre i påsken, og jeg kom hjem på søndag. Jeg vet ikke når han skulle komme hjem. Sist jeg hørte fra han var i en sms på torsdag, hvor han skrev at han savnet meg masse og ikke skjønte hvordan han skulle klare helgen uten meg. Men nå har jeg ikke hørt fra han siden den sms'en, selv om jeg sendte et par til til han igjennom helgen. Null svar på noen av dem. Han er ganske klumsete og glemsom, så kan jo hende at han har mistet mobilen eller ødelagt den, eller glemt lader. Men uansett så vet jeg jo ikke grunnen til at han ikke svarer, så jeg blir helt gal og er veldig lei meg :tristbla: Det er ikke likt han å ikke svare på sms, og vi prater sammen hver dag og har det bra sammen. Så hvorfor gir han ikke lyd fra seg? :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært veldig forvirret og fortvilet de siste dagene nå, for jeg har ikke hørt fra kjæresten min på en stund... Vi var på hver vår hytte med familiene våre i påsken, og jeg kom hjem på søndag. Jeg vet ikke når han skulle komme hjem. Sist jeg hørte fra han var i en sms på torsdag, hvor han skrev at han savnet meg masse og ikke skjønte hvordan han skulle klare helgen uten meg. Men nå har jeg ikke hørt fra han siden den sms'en, selv om jeg sendte et par til til han igjennom helgen. Null svar på noen av dem. Han er ganske klumsete og glemsom, så kan jo hende at han har mistet mobilen eller ødelagt den, eller glemt lader. Men uansett så vet jeg jo ikke grunnen til at han ikke svarer, så jeg blir helt gal og er veldig lei meg :tristbla: Det er ikke likt han å ikke svare på sms, og vi prater sammen hver dag og har det bra sammen. Så hvorfor gir han ikke lyd fra seg? :sukk:

Det kan jo være mange grunner til det da, trenger ikke å være noe "farlig" i det hele tatt :) Har du et godt forhold til familien hans da? Det går jo an å sende en liten melding til noen i familien hans, om du er veldig bekymret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på at det ikke er noe farlig, og at jeg hører fra han snart. Har ikke blitt så godt kjent med familien ennå, så det tør jeg ikke :sjenert: Men vurderer å ringe han, for å sjekke om mobilen er på/går rett til svarer eller noe. Men tør nok ikke det heller, er redd for å virke masete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...