Gå til innhold

Kjæresten har vært borte i 6 uker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er det 2 uker til kjæresten min kommer hjem. Jeg savner han så mye at jeg holder på å dø. Det gjør så utrolig vondt.

Jeg vet at 2 uker høres veldig lite ut, men for meg høres dette ut som en evighet. Han har allerede vært borte i 6 uker, og de ukene har gått så tregt at det er til å bli skremt av. Jeg holder på å bryte sammen, jeg greier ikke konsentrere meg om skole, greier ikke fokusere på det jeg skal. Jeg trenger seriøst hjelp.

Kan noen vær så snill og hjelpe meg å innse at 2 uker er ikke mye? Jeg vet innerst inne at det er kort tid, men samtidig føles det håpløst og jeg aner ikke hvordan jeg skal takle skolen. Jeg går på skole mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Jeg har en veldig travel dag mandager, og jeg må gå på skole to mandager til. Slik tenker jeg, og da gjør det at det blir mye verre. For jeg vil bare ha han hjem slik at ting kan fungere normalt igjen!!!

Vær så snill. Det er vell ingen hemmelighet at jeg også sliter enooormt psykisk, noe som gjør at dette bare blir verre og verre. Dette går jo utover psyken min også og går på helsa løs. Jeg vil ha kjæresten min hjem. Det er 2 uker igjen. Åh gud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det også grusomt, TS! Kjæresten min har vært borte i 1,5 uke bare, men jeg har vært alene i hele påsken. Studievenninner har vært på ferie hjemme, og familien min bor i Bergen - jeg i Oslo. Det har vært ensomt. Jeg får ikke sove, og klarer ikke å lese til eksamen som er om et par uker bare.

Vet ikke hvordan jeg kan hjelpe deg, men du er hvertfall ikke alene om å være litt avhengig og nedfor. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har vært borte i 12 uker, men jeg har det som fisken i vannet. Det er noe galt når man holder på å bryte sammen når det er 14 dager til man skal se hverandre.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har vært borte i 12 uker, men jeg har det som fisken i vannet. Det er noe galt når man holder på å bryte sammen når det er 14 dager til man skal se hverandre.

Ja, og jeg skrev i startinnlegget mitt at det er noe galt (psykisk slit)? Merk deg at min også har vært borte i 6 uker, det er ikke snakk om bare 2 uker ifra hverandre her...

Greit at du har det som fisken i vannet, det er kjempe flott, hvordan greier du det? For jeg skulle så gjerne hatt det bra også, selv om han er borte. Må bemerkes at jeg har bare to venner som jeg kan være sammen med og jeg eier ikke hobbyer eller interesser... :tristbla:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bare å tenke på noe annet :) Du er vel ikke bekymret for at han er utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, han er på jobb, og han jobber med andre menn så sjansen for at han er utro er nok svæææært så liten, hehe. :sjenert:

Greia er bare at jeg er utrolig avhengig av han og utrolig forelsket. Forholdet vårt er ikke ferskt, men har slik en kjærlighet for han som er umulig å beskrive.. Prøver å tenke på noe annet, men greier det ikke. Tenker bare på han.. Det er en smule irriterende også, går jo utover skolearbeidet mitt. I ferien fikk jeg beskjed om at jeg kunne få gjort ferdig to innleveringer og levere de i slutten av ferien - ble de gjort? NEI. Nå gruer jeg meg til å gå på skolen rett og slett fordi jeg har utsatt innleveringsoppgavene ENDA engang, selv om jeg har fått ny sjanse. Takler ingenting! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner ikke jeg deg godt nok til å kunne uttale meg om deg og hvor selvstendig du er, så ikke ta dette ille opp :)

Jeg skjønner godt at du savner kjæresten din, men det virker som det handler litt om at du er uselvstendig også? Med det mener jeg ikke det rent praktiske ved å gå på skolen osv. Men det å samle konsentrasjonen rundt det du skal gjøre, og ikke minst det å ikke la savnet etter han gå utover livskvaliteten din på denne måten.

2 uker er ikke lenge, men jeg ville brukt tiden til å finne på noe nytt, eller å jobbe med det å være alene. En interesse/hobby uten kjæresten unne sikkert vært fint uansett. Det finnes ingen fasit på hvor mye eller lite man skal gjøre uten hverandre i et forhold, men jeg tenker at det er sunt å ha sitt eget i tillegg til det man deler. På den måten er det nok lettere at ikke alt faller like lett i grus av å være alene også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der. Jeg var UTROLIG selvstendig før, helt til jeg møtte han og ble sammen med han. Da ble jeg plutselig sårt avhengig.

Men greit, jeg får prøve mitt ytterste. Selv om det er vanskelig, så må jeg vell egentlig bare prøve og prøve og prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett kjæresten min siden 26.februar, og det er fortsatt over 2 måneder igjen før jeg ser han igjen. Så 2 uker er ingenting. Dagene går jo kjempeforte! :)

Bare kos deg med venninnene dine, dra på shopping/kino osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier noe der. Jeg var UTROLIG selvstendig før, helt til jeg møtte han og ble sammen med han. Da ble jeg plutselig sårt avhengig.

22.gif

2.tod.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter opp. Noen som har flere forslag? :tristbla:

Denne dagen har gått så tregt at det er skummelt. Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Survival

Dytter opp. Noen som har flere forslag? :tristbla:

Denne dagen har gått så tregt at det er skummelt. Huff, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Bak masse boller og horn og fyll fryseren. Tren litt mer! Lær deg å hekle eller sy. Tegn noe. Skriv han et brev han får når han kommer hjem. Dra på byen med gode venninner, ta et par drinker, kos deg i andre sitt selskap. Gi deg selv et løfte om at du skal bli mer selvstendig. Møt familie du ikke har sett på en stund. Lag deg noe godt å spise og sett deg ned for å gjøre skolearbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bak masse boller og horn og fyll fryseren. Tren litt mer! Lær deg å hekle eller sy. Tegn noe. Skriv han et brev han får når han kommer hjem. Dra på byen med gode venninner, ta et par drinker, kos deg i andre sitt selskap. Gi deg selv et løfte om at du skal bli mer selvstendig. Møt familie du ikke har sett på en stund. Lag deg noe godt å spise og sett deg ned for å gjøre skolearbeid.

Kunne ikke sagt det bedre selv ;) Du kunne jo invitert noen venninner over og mikset drinker? Det kan jo være ganske moro :)

Eller så kan du gå inn på matprat.no og prøve deg på den mest avanserte retten. Kanskje du kan overraske han med noe digg mat når han kommer hjem?

Er nok ikke så mye jeg kan si, men 2 uker er ikke så lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier selv at du ikke har så veldig mange hobbyer eller interesser? Hva med å finne en ny hobby du kan lære deg? Er det noe spesielt du liker å gjøre, som å tegne eller spille et instrument, for eksempel? Start på tegnekurs eller hva med et gitarkurs?

Inviter venninnene dine på jentekveld eller jentehelg, da skal du se 3 dager som forsvinner som bare det og vips, bare 10 dager igjen.. :)

Eller hva med å planlegge en ordentlig romantisk kveld for han når han kommer hjem? Begynne nå med for eksempel lage en scrapbook med bilder av dere, lær deg en ny rett og lag middag, lag en video av bilder og videoer av dere der det er lagt til sangen deres, hvis dere har en.

Endret av Diixie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M0ntriark
Greia er bare at jeg er utrolig avhengig av han

Og det er dette som til slutt kan kvele forholdet deres og jeg vil anbefale deg å bruke de to siste ukene på å bli mer selvstendig.

Du vil få en gevinst på det psykisk også. Jeg vet hva jeg snakker om, for jeg sliter også psykisk med ujevne mellomrom. Jeg er mye mer selvstendig da jeg er alene enn i forhold, men om jeg IKKE er bevisst på dette blir det en klump rundt foten hans/og min og det kan gå til dundas. Kan ikke være avhengig av andre for å være lykkelig. Det skal bare være en bonus det!

Du sier du ikke har noen hobbyer, hva med å prøve å finne deg en ny hobby da? Ikke sitte hjemme å sture og se på KG. Det er verre enn noe.

Fyll dagene dine og feks begynn å tren. Da vil du ha en helsegevinst i tillegg!

Jeg mener du syr puter under armene dine ved å si du er så avhengig av han og at du selv "stusseliggjør" deg selv.

8 uker er naturligvis en stund, men vet du hva, du har all din tid nå til å ha litt personlig utvikling. Bruk den!

Jeg er alene for n'te uke selv og har mange uker igjen før jeg ser min kjære. MANGE så 6 (+2 uker) høres ut som piece of cake..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 6 måneder siden sist jeg så mannen min, og er enda 5 måneder igjen til jeg får se han igjen.

2 uker klarer du =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...